Πρώτο κουδούνι !
Δράσεις ψυχολόγου κατά το σχολικό έτος 2024-2025
27/9/2024
– Επιμορφωτική εκπαίδευση εκπαιδευτικών με θέμα :<< Σχολικός εκφοβισμός >>
– Επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών με θέμα : << Μαθησιακές δυσκολίες και διαχείριση τους από την πλευρά των εκπαιδευτικών >>
2/10/2024
– Συνάντηση βιωματικού χαρακτήρα με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου πραγματοποιώντας δραστηριότητες με σκοπό την αναγνώριση συναισθημάτων
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα της <<Σχολής Γονέων >> με θέμα : <<Καλλιέργεια ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ γονέα παιδιού και ανάγκες και χαρακτηριστικά των παιδιών >>
17/10/2024
– Συνάντηση βιωματικού χαρακτήρα με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου πραγματοποιώντας δραστηριότητες με σκοπό την αναγνώριση συναισθημάτων.
– Συνάντηση εκπαιδευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου κρυονερίου με θέμα << Εξαρτήσεις >>
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα στα πλαίσια της Σχολής Γονέων με θέμα :<<Τύποι γονεικότητας και αυτορρύθμισης στα παιδιά >>
5/11/2024
– Συνάντηση στα πλαίσια της Σχολής Γονέων με θέμα :<< Η μελέτη των παιδιών στο σπίτι και ο ρόλος των γονέων >>
– Συνάντηση βιωματικού χαρακτήρα με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου με στόχο την αναγνώριση των συναισθημάτων
– Συνάντηση εκπαιδευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου με θέμα :<< Ενίσχυση των εσωτερικών κινήτρων των μαθητών για μάθηση >>
3/12/2025
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου με θέμα :<< Παράγοντες που παρεμποδίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία και τρόποι υπέρβασής τους. >>
– Συνάντηση βιωματικού χαρακτήρα με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου με στόχο την αναγνώριση των συναισθημάτων
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα στα πλαίσια της Σχολής Γονέων με θέμα :<< Πνευματική , συναισθηματικής και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών σχολικής ηλικίας >>
18/12/2024
– Συνάντηση βιωματικού χαρακτήρα με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου με αφορμή τις γιορτές των Χριστουγέννων.
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου με θέμα :<<Υποστήριξη μαθητών σε περιόδους κρίσης >>.
3/2/2025
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου με θέμα :<<Υποστήριξη μαθητών σε περιόδους κρίσης >>.
– Πραγματοποίησα συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα της << Σχολής Γονέων >> με θέμα : <<Διαχείριση συγκρούσεων στην οικογένεια >> .
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου και του Νηπιαγωγείου του Κρυονερίου . Η συνάντηση περιελάβανε βιωματικές δραστηριότητες οι οποίες αποσκοπούσαν στην καλλιέργεια της συναισθηματικής αγωγής των μαθητών
10/3/2025
– συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου και του Νηπιαγωγείου του Κρυονερίου . Η συνάντηση περιελάβανε βιωματικές δραστηριότητες αναφορικά με τα συναισθήματα του θυμού και της αγάπης , οι οποίες αποσκοπούσαν στην καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών.
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου με θέμα < Βασικές αναπτυξιακές διαταραχές παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας >>.
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα της << Σχολής Γονέων >> με θέμα : <<Επιθυμητές στάσεις του γονέα σε συνήθεις αντιδράσεις των παιδιών σχολικής ηλικίας >> .
7/4/2025
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου και του Νηπιαγωγείου του Κρυονερίου . Η συνάντηση περιελάβανε βιωματικές δραστηριότητες έκφρασης και διαχείρισης των συναισθημάτων , οι οποίες αποσκοπούσαν στην καλλιέργεια της συναισθηματικής αγωγής των μαθητών.
— Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου με θέμα < Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των μαθητών : Ρόλος και στρατηγικές για τους εκπαιδευτικούς >>.
— Πραγματοποίησα συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα της << Σχολής Γονέων >> με θέμα : << Μαθαίνω να βάζω όρια στα παιδιά μου (Α΄μέρος) >> .
5/5/2025
– Συνάντηση βιωματικού χαρακτήρα με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου η οποία περιελάβανε δραστηριότητες αναφορικά με τον έλεγχο και την διαχείριση των συναισθημάτων της χαράς , της λύπης , της αναστάτωσης , του θυμού και της ανησυχίας , οι οποίες αποσκοπούσαν στην καλλιέργεια της συναισθηματικής αγωγής των μαθητών.
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου με θέμα < Ψυχική υγεία
και ευεξία : << Στρατηγικές για την προώθηση της ψυχικής υγείας και ευεξίας των καθηγητών και των μαθητών>>.
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα της << Σχολής Γονέων >> με θέμα : << Μαθαίνω να βάζω όρια στα παιδιά μου (Β΄ μέρος ) >>
2/6/2025
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου και του Νηπιαγωγείου του Κρυονερίου . Η συνάντηση περιελάβανε βιωματικές δραστηριότητες οι οποίες αποσκοπούσαν στην αναγνώριση , στην έκφραση και στην διαχείριση των συναισθημάτων των παιδιών καθώς και στην ανάπτυξη της ενσυνασίθησης τους .
– Συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού σχολείου Κρυονερίου με θέμα << Προσωπική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών >>.
– Πραγματοποίησα συνάντηση συμβουλευτικού χαρακτήρα της Σχολής Γονέων με θέμα : << Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό και από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο >>.
H ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΚΔΡΟΜΗ
Την εκπαιδευτική μας εκδρομή πραγματοποιήσαμε χτες Πέμπτη 5 Ιουνίου 2025 με προορισμό τους αρχαιολογικούς χώρους της Βεργίνας και τις ομορφιές της Βέροιας και Νάουσας. Στη Βεργίνα είχαμε την δυνατότητα παιδιά γονείς και χωριανοί μας να απολαύσουμε το μεγαλείο των Μακεδόνων Βασιλιάδων και να αισθανθούμε δέος για το ένδοξο παρελθόν των προγόνων μας.Πραγματικά μοναδική εμπειρία ζωής για τον καθένα μας που θα μπορούσε να επισκεφθεί το μέρος αυτό. Δεν είναι και πολλές φορές που μας παρουσιάζεται μια τέτοια ευκαιρία. Συνέχεια στη Βέροια και στο υπέροχο πάρκα του Αγίου Νικολάου στη Νάουσα για φαγητό και παιχνίδι. Πέρα από εκπαιδευτική ψυχαγωγική εκδρομή συγχρόνως και Θρηακευτική με επίσκεψη στο μοναστήρι της Παναγίας Δοβράς.Τελικά διανύσαμε πολλά χιλιόμετρα αλλά άξιζε πραγματικά τον κόπο και την κούραση με όλα που αποκομίσαμε μικροί και μεγάλοι. Να είμαστε όλοι καλά για να ξαναπάμε του χρόνου!
ΛΗΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ
Η
ψυχολόγος του Κέντρου κοινότητας του Δήμου της Λίμνης Πλαστήρα παρευρέθηκε στο Δημοτικό σχολείο Κρυονερίου για την υλοποίηση της συνάντησης εκπαιδευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου του Κρυονερίου με τίτλο : << Ενίσχυση των εσωτερικών κινήτρων των μαθητών για την μάθηση . Αρχικά, η ψυχολόγος έδωσε τον ορισμό των εσωτερικών κινήτρων καθώς και την θετική επίδρασή τους ως προς την μάθηση των μαθητών . Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε διάλογος αναφορικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν τα εσωτερικά κίνητρα των μαθητών ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκε και κατάθεση ιδεών και προσωπικών εμπειριών των μαθητών. Αμέσως μετά , ο διάλογος προσανατολίστηκε στις πρακτικές και τις στρατηγικές που είναι σημαντικό να αναπτύξουν οι εκπαιδευτικοί με σκοπό την ενίσχυση των εσωτερικών κινήτρων των μαθητών. Συνοψίζοντας, η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την επισήμανση των κομβικών σημείων από τη πλευρά της ψυχολόγου.
ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΗ
Την Τρίτη στις 3 Δεκεμβρίου ΤΟΥ 2024 η ψυχολόγος του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου της Λίμνης Πλαστήρα παρευρέθηκε στο Δημοτικό σχολείο Κρυονερίου για την υλοποίηση συνάντησης συμβουλευτικού χαρακτήρα της΄΄ Σχολής γονέων ‘’με θέμα : << Πνευματική , συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών >> στην οποία συγκεντρωθήκαν γονείς και κηδεμόνες των σχολικών βαθμίδων του Νηπιαγωγείου , του Δημοτικού και του Γυμνασίου . Αναλυτικότερα, πραγματοποιήθηκε ένας διάλογος κατευθυνόμενος από την ψυχολόγο αναφορικά με τον ορισμό της πνευματικής ανάπτυξης των παιδιών , την σημασία της καθώς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν . Στην συνέχεια , η ψυχολόγος έκανε μια εισήγηση αναφορικά με τους τρόπους αποτελεσματικής συμβολής των γονέων στην πνευματική ανάπτυξη των παιδιών τους. Αμέσως μετά , έγινε συζήτηση αναφορικά με τον ορισμό της συναισθηματικής ανάπτυξης , την σημασία της, τους παράγοντες που την ευνοούν καθώς και τους τρόπου συμβολής των ίδιων των γονέων και κηδεμόνων στην ενίσχυση της . Έπειτα , η συζήτηση προσανατολίστηκε στον ορισμό , στην αξία και στους παράγοντες που συντελούν στην κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών . Τέλος , η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την ψυχολόγο να αναφέρει έντονα την στάση που ενδείκνυται να διατηρήσουν οι γονείς για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών τους .
Ενημερωτική Ομιλία «Σχέσεις Εκπαιδευτικών, Γονέων και Μαθητών»
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024 η ψυχολόγος του Κέντρου κοινότητας του Δήμου της Λίμνης Πλαστήρα παρευρέθηκε στο Δημοτικό σχολείο Κρυονερίου για την υλοποίηση της συνάντησης εκπαιδευτικού χαρακτήρα με τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου καθώς και του Δημοτικού σχολείου του Κρυονερίου με τίτλο : << Εξαρτήσεις >> . Η έναρξη της συνάντησης πραγματοποιήθηκε με έναν καταιγισμό ιδεών αναφορικά με τον ορισμό της έννοιας της εξάρτισης και των διάφορων τύπων της ενώ δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινήσεις από τη ψυχολόγο. Στην συνέχεια, δόθηκε έμφαση από την ψυχολόγο στα συμπτώματα εξαρτήσεων των μαθητών καθώς και στους τρόπους αναγνώρισης τους από τους εκπαιδευτικούς. Τέλος , η συνάντηση ολοκληρώθηκε με μια καρποφόρα συζήτηση ως προς τους τρόπους εξάλειψης των εξαρτήσεων των μαθητών από την πλευρά των εκπαιδευτικών .








