Η 7η Απριλίου έχει οριστεί σαν την ημέρα διαφοροποιημένης εκπαίδευσης. Η τάξη μας αποφάσισε φέτος να συμμετέχει σε αυτήν την ημέρα υλοποιώντας ένα πλάνο μαθήματος ιστορίας, διαφορετικό από τα καθιερωμένα. Το πλάνο μαθήματος μας προσέφερε ο οργανισμός «Χαρισμάθεια» υπό την αιγίδα του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.
Το μάθημά μας ξεκίνησε με μία σπαζοκεφαλιά : «Εξέλιξη είναι τα κινητά τηλέφωνα να γίνονται πιο μικρά ή πιο μεγάλα;» . Στη συνέχεια οι μαθητές προσπάθησαν να ορίσουν την έννοια της « εξέλιξης». Ύστερα για κάθε ιστορική περίοδο διατυπώναμε τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι άνθρωποι της κάθε εποχής και προσπαθούσαμε να σκεφτούμε πώς τα έλυναν χρησιμοποιώντας μία κατασκευή ή εφευρίσκοντας μία μέθοδο, δηλαδή πώς παρήγαν τεχνολογία. Παρακολουθήσαμε δύο κλασικά και αγαπημένα κινούμενα σχέδια που αφορούν την προϊστορική εποχή και τη ζωή στο μέλλον. Μιλήσαμε για την ισότητα των δύο φύλων διαχρονικά και τέλος , οι μαθητές χωρίστηκαν σε 4 φυλές όπου καλούνταν να διαχειριστούν τους πόρους τους και να συνεργαστούν μεταξύ τους για να καταφέρουν να χτίσουν 4 ναούς ώστε να κατευνάσουν τους θεούς για να μην καταστραφεί το νησί τους…
Ένα μάθημα τόσο διαφορετικό αλλά μας προσέφερε τόσες πολλές γνώσεις!!