Δ ΤΑΞΗ

Καλό Πάσχα!

Πασχαλινές δημιουργίες, βάψιμο αυγών με φυσικά χρώματα και στολισμός της τάξης.

εικόνα Viber 2023 04 08 20 07 07 455

Εργοστάσιο παραγωγής γάλακτος Πρώτο

Κατά την επίσκεψη τους στο εργοστάσιο παραγωγής γάλακτος Πρώτο, γνώρισαν ένα τοπικό προϊόν και έμαθαν να τηρούν τους απαραίτητους κανόνες προστασίας του προϊόντος.

1 1

2 2

Κατασκευή Αρλεκίνου

Στην καρναβαλική ενότητα της Γλώσσας τα παιδιά κατασκεύασαν Αρλεκίνους διασκεδάζοντας και ταυτόχρονα μαθαίνοντας να φτιάχνουν το ισόπλευρο και το ισοσκελές τρίγωνο.εικόνα Viber 2023 04 08 19 48 17 919 εικόνα Viber 2023 04 08 19 48 18 676

Ο Περικλής ως πρότυπο κυβερνήτη

Στο μάθημα της Ιστορίας δώσαμε βαρύτητα στην προσωπικότητα του Περικλή ως πρότυπο κυβερνήτη μιας χώρας!εικόνα Viber 2023 04 08 19 29 53 470

Η Ακρόπολη της Αθήνας στα χρόνια του Περικλή

Τα παιδιά συγκέντρωσαν πληροφορίες για τα σπουδαία αγάλματα και ναούς της Ακρόπολης, τα συνοδέψαμε με σχετικές φωτογραφίες και φτιάξαμε ένα αναμνηστικό βιβλιαράκι.

1

Ο Μέγας Αλέξανδρος

Με την αφίσα για τις ικανότητες του Μέγα Αλέξανδρου τονίσαμε το στόχο της μεγάλης εκστρατείας του, αλλά και τα σπουδαία αποτελέσματα (διάδοση ελληνικού πολιτισμού, πρόσθεση πληροφοριών σε πολλές επιστήμες)

μεγασ

Επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο της Πάτρας.
Αξιοποιώντας την ιστορική γραμμή της τάξης μας, που περιλαμβάνει και την περσινή ιστορία, τα παιδιά θυμήθηκαν τους πολιτισμούς και τα έργα τέχνης που γνωρίσαμε στην ιστορία της Γ τάξης. Έτσι προετοιμάστηκαν για τα εκθέματα του Μουσείου κατά χρονολογική σειρά. Ενθουσιάζονταν καθώς συναντούσαν γνωστές εικόνες και θαύμαζαν τις δεξιότητες των αρχαίων Ελλήνων. Όταν επιστρέψαμε στην τάξη τα παιδιά ζωγράφισαν ό,τι τους άρεσε πιο πολύ.

 

17 Νοεμβρίου

Στις 17 Νοεμβρίου με αφορμή το ποίημα της σχετικής ενότητας οι μαθητές έφτιαξαν μία αφίσα με χαρακτηρισμούς και συναισθήματα των << ελεύθερων φοιτητών >> μέσα στο πολυτεχνείο και μία δεύτερη με χαρακτηριστικά και συναισθήματα των <<σκλάβων φαντάρων >> έξω από τα κάγκελα. Οπότε ξεκάθαρα επέλεξαν ένα πολίτευμα που θα εξασφαλίσει ελευθερία… και όχι φόβο…

 

Πάρκο οδικής κυκλοφορίας.

Στο Α πρόγραμμα δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας προκειμένου να γίνουμε σωστοί οδηγοί και πεζοί. Τα παιδιά σχεδίασαν τα σήματα σε ομάδες (απαγορευτικά, σήματα κινδύνου κλπ). Στη συνέχεια τα στερεώσαμε με ένα ξυλάκι και ένα φελλό. Τέλος τα τοποθετήσαμε στους δρόμους της πόλης που κατασκευάσαμε με χάρτινες συσκευασίες. Οπότε όταν επισκεφτήκαμε το πάρκο Π. Μυλωνάς, τα παιδιά κατανοούσαν πλήρως τις, οδηγίες και τις πληροφορίες του κ. Δημήτρη, του υπεύθυνου οδηγού μας. Μετά από όλα αυτά στην αντίστοιχη ενότητα της Γλώσσας τα παιδιά έγραψαν ένα κείμενο με όλο το σχετικό λεξιλόγιό που αφορούσε τη σωστή κυκλοφορία πεζών και οδηγών με την αυστηρή τήρηση του ΚΟΚ. Τέλος περιέγραψαν κι ένα φανταστικό ατύχημα.