Άσκηση σεισμού
Την Τετάρτη 15-10- 2025, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η πρώτη άσκηση σεισμού για το σχολικό έτος 2025-2026.
Όλοι οι μαθητές του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου Κουρνά καθώς και οι εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν με σοβαρότητα και υπευθυνότητα, ακολουθώντας πιστά τα βήματα της εκκένωσης και τα μέτρα ασφαλείας.

