Στηριζόμενοι στις αρχές της ομαδοσυνεργατικής και της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, οι μαθητές της Δ΄ τάξης συν- εργάστηκαν σήμερα και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό.
Αρχικά, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και πήραν εικονοκάρτες, τις οποίες έπρεπε να ταυτίσουν με τις λέξεις και να τις γράψουν. Οι μαθητές εξασκήθηκαν στην Ανάγνωση, τη γραφή και τον εμπλουτισμό λεξιλογίου καθώς κλήθηκαν οι ίδιοι να εξηγήσουν και στους συμμαθητές τους από ξένες χώρες τη σημασία των ρημάτων. Έπρεπε να συνεργαστούν για να κερδίσουν, έπρεπε να ακολουθήσουν τους κανόνες, έπρεπε να μοιραστούν και να έχουν κοινό στόχο. Τα κατάφεραν!
Στη συνέχεια, όλη η ομάδα κάθισε σε κύκλο και έπρεπε να κερδίσει ο πιο γρήγορος. Τα παιδιά κλήθηκαν να βρουν ποια εικόνα ταιριάζει με τη λέξη που διάβαζε κάποιος συμμαθητής τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ομάδα υπάρχουν και μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες, για τους οποίους εξασφαλίσθηκαν με τον τρόπο αυτό ίσες ευκαιρίες μάθησης και συμπερίληψης.
Περιμένουμε με χαρά την επόμενη δράση συμπεριληπτικής εκπαίδευσης!