«

»

Ιαν 31

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Γενικές οδηγίες για εισηγητές στην ημερίδα «Ε4 και αρχαίες πόλεις»

Γενικές οδηγίες για μαθητές – εισηγητές στην ημερίδα «Ε4 και αρχαίες πόλεις»

 

…….Φανταστείτε τον εαυτό σας (μαζί με την ομάδα σας) στο μικρόφωνο και οραματιστείτε τη διάθεση του κοινού όταν θα σας ακούει….  😉

Καλό θα είναι να είμαστε προετοιμασμένοι λοιπόν:

  • Δε χρειάζονται πολλά λόγια, να είμαστε απλοί, περιεκτικοί και σαφείς.
  • Οι διαφάνειες που θα παρουσιάσετε να μην είναι λιγότερες από 15 και να μην ξεπερνούν τις 20.
  • Προσοχή στη γραμματοσειρά  και τα χρώματα – να μην είναι ούτε υπερβολικά ούτε αδιάφορα.
  • Να δίνω σε κάθε διαφάνεια τα κεντρικά σημεία του συλλογισμού μου και αν θέλω να συμπληρώσω κάτι, το λέω προφορικά.
  • Χρησιμοποιώ φωτογραφίες καλής ποιότητας (αν δεν έχω, ζητώ από τους καθηγητές μου έγκαιρα και αφού έχω μαζί μου στικάκι).
  • Βοηθώ το κοινό να καταλάβει το θέμα μου κι έχω αρχή – μέση και τέλος στο γενικό συλλογισμό μου.
  • Για όποια απορία: gymkouno.program@yahoo.gr και κάποιος θα απαντήσει σίγουρα!
  • Δε χρειάζεται να κάνω ούτε αυστηρά επιστημονική δουλειά ούτε κάτι που θα έκανε ένας ενήλικας. Δίνω τη δική μου οπτική με βάση την ηλικία και τη φάση που βρίσκομαι κι αυτό έχει τη μεγαλύτερη αξία…
  • Καλή επιτυχία λοιπόν …περιμένουμε προσχέδια – κορμό των εργασιών σας μέχρι την Τετάρτη 5/2.
  • Όσοι θα αναλάβετε συνεργατική εργασία με το άλλο σχολείο για την εκδρομή στη Λάππα και τις Αρχάνες, θα πάρετε οδηγίες…εκεί!

6ο Γυμνάσιο

Τίτλος 1: Εκδρομή στην Αρχαία Βιένα

Τίτλος 2: Η Αρχαία Λισός και το Ε4

Τίτλος 3: Στο καταφύγιο της Ταύρης

 

  • Εντυπώσεις
  • Ιδέες
  • Διασκέδαση
  • Προβληματισμοί
  • Τι έμαθα;
  • Ποιες απορίες μου γεννήθηκαν;
  • Πώς πέρασα;
  • Σχόλια;
  • Φυσικά φωτογραφικό υλικό…

 

Τίτλος 4: Απ’ το Καστέλι ως τη Ζάκρο

Μια σύντομη έρευνα που παρουσιάζει τις σημαντικότερες αρχαίες πόλεις που συναντά το Ε4 στην Κρήτη.

 

Τίτλοι 4,5,6: Από τη Λάππα στις Αρχάνες (μέρος 1,2,3) – συνεργασία των μαθητών των δυο σχολείων

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dimkostis/archives/535

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων