
Πριν από τις γιορτές του Πάσχα πραγματοποιήθηκε για ακόμη μία σχολική χρονιά η τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα για την επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων. Η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας και των Δημοτικών Σχολείων Περιβολακίου και Χρυσαυγής, βρισκόταν το τριήμερο 28-29-30 Μαρτίου στην πρωτεύουσα για την υλοποίηση της εκπαιδευτικής δράσης. Η συμμετοχή στη δράση αποτελεί μια μοναδική εμπειρία τόσο για τους μαθητές, όσο και για γονείς και εκπαιδευτικούς, προσφέροντας μια ζωντανή επαφή με την ιστορία και τη λειτουργία της δημοκρατίας.
Η επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων ήταν ένα μάθημα δημοκρατίας που ζωντάνεψε μπροστά στα μάτια των παιδιών. Αρχικά, στην αίθουσα της Ολομέλειας οι μαθητές και μαθήτριες είχαν τη δυνατότητα να καθίσουν στα έδρανα των βουλευτών. Στη συνέχεια μπαίνοντας στην Αίθουσα των Τροπαίων, έναν χώρο γεμάτο ιστορικές μνήμες που κερδίζει τις εντυπώσεις με την αρχιτεκτονική και τη διακόσμησή του, περιηγήθηκαν στην ειδική έκθεση που φιλοξενείται για το 2025-2026 «Το δικό μας Σύνταγμα,1975-2025».
Πέρα όμως από τη Βουλή, επισκεφτήκαμε το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και παρακολουθήσαμε την παράσταση Λίμνη των Κύκνων στην Εθνική Λυρική Σκηνή. Περιηγηθήκαμε στο Καλλιμάρμαρο, στο Μέγαρο Μαξίμου, στο Ζάππειο και γνωρίσαμε το Μουσείο Πειραμάτων συμμετέχοντας σε εργαστήριο Βιολογίας. Τέλος δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί η επίσκεψή μας στην Αθήνα χωρίς την ξενάγησή μας στο Μουσείο και τον Βράχο της Ακρόπολης.








Ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο που εκδηλώνεται συχνά στην Ελλάδα, η οποία είναι η πρώτη σε σεισμικότητα χώρα στην Ευρώπη και η έκτη σε παγκόσμιο επίπεδο. Η απόκτηση γνώσεων για τη σωστή αντιμετώπιση του φαινομένου του σεισμού, σε μία χώρα με συνεχή σεισμική δραστηριότητα, όπως η Ελλάδα, πρέπει να ξεκινά από τα πρώτα σχολικά χρόνια. Με τις συχνές ασκήσεις σεισμού προετοιμάζονται οι μαθητές, οι μαθήτριες και το προσωπικό του σχολείου καλύτερα, ώστε να γνωρίζουν μικροί και μεγάλοι πως να αντιδρούν σε περίπτωση που συμβεί ένας σεισμός και πώς μπορεί ο καθένας να προστατεύσει καλύτερα τον εαυτό του. Παράλληλα, μαθαίνουν τι πρέπει να κάνουν μόλις τελειώσει ο σεισμός και εκπαιδεύονται σε ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης ώστε να ξέρουν τη διαδρομή που θα πρέπει να ακολουθήσουν, για να βγουν γρήγορα και με ασφάλεια έξω από το σχολείο, μετά τον σεισμό. 
