Την Τετάρτη 11-03-2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο όμορφο έθιμο των Χελιδονισμάτων, φέρνοντας το μήνυμα...
Read More >>Την Τετάρτη 11-03-2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο όμορφο έθιμο των Χελιδονισμάτων, φέρνοντας το μήνυμα...
Read More >>