Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, 3 Δεκεμβρίου, σήμερα πραγματοποιήθηκαν κάποιες εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο σχολείο μας με σκοπό την ευαισθητοποίηση των παιδιών στην προάσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία, στην καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων και στην προαγωγή του σεβασμού της ετερογένειας που υπάρχει μέσα στα σχολικά περιβάλλοντα αλλά και στην ίδια την κοινωνία.
Με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού Αυγουστίνου Γεωργίας έγιναν μια σειρά από εκπαιδευτικές δραστηριότητες ώστε οι μαθητές να προσεγγίσουν βιωματικά την αναπηρία και να προβληματιστούν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν αυτά τα άτομα στην καθημερινή τους ζωή.
Οι μαθητές κλήθηκαν να γράψουν το μικρό τους όνομα και το αγαπημένο τους χρώμα στη γλώσσα braille, να δέσουν με το ένα χέρι τα κορδόνια τους ή να ανοίξουν ένα βάζο. Τους ζητήθηκε να διαβάσουν κείμενα ανάποδα και να βγάλουν το νόημα τους, να κάνουν μαθηματικές πράξεις αλλάζοντας την ιδιότητα των συμβόλων, να διαβάσουν ένα θολό κείμενο, να διαβάσουν το χρώμα με το οποίο είναι γραμμένη η λέξη και όχι την ίδια τη λέξη.
Στο τέλος κάθε δραστηριότητας τα παιδιά εξέφραζαν τα συναισθήματά τους για το πώς ένιωσαν . Απώτερος σκοπός ήταν να καλλιεργηθεί η ενσυναίσθηση και η ευαισθησία προς τα άτομα με αναπηρία για να κάνουμε έναν κόσμο πιο δίκαιο για όλους!