Συγχαρητήρια στους μαθητές του Σχολείου μας. Posted on 1 Ιουνίου, 2022 by Δημοτικό Σχολείο Κέλλης Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τη συμμετοχή τους στους Σχολικούς αγώνες. Το “ευ αγωνίζεσθαι” είναι μια από τις βασικές έννοιες της εκπαίδευσης και καλλιεργεί αξίες, ήθος και αρετές!