


Σας προσκαλούμε στην ημερίδα με θέμα: «Πειθαρχία ή οριοθέτηση; Τι
έχει ανάγκη τελικά ένα παιδί;». Θα εισηγηθούν η Κοινωνική Λειτουργός
του ΣΔΕΥ 3 ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας, κ. Τσουλουκίδου
Ευανθία και η Ψυχολόγος του ΣΔΕΥ Ειδικού Νηπιαγωγείου Φλώρινας,
κ. Μακρή Παναγιώτα.
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου
2021 στις 18:00-19:30.
Ο σύνδεσμος για τη σύνδεση σας είναι ο ακόλουθος:
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/panmak_96
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στα: panmak_96@sch.gr
& tevanthia@sch.gr
Προς τους γονείς των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Υδρούσας
Αγαπητοί γονείς,
Ονομάζομαι Παναγιώτα Μακρή και για το σχολικό έτος 2021-2022 θα εργαστώ στο σχολείο σας ως Ψυχολόγος. Λίγα λόγια για να με γνωρίσετε καλύτερα: Τελείωσα τις βασικές σπουδές μου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης το 2018 και φέτος ολοκληρώνω το μεταπτυχιακό μου στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Έχω καταγωγή από Άρτα και από Φλώρινα και είναι η 2η χρονιά που εργάζομαι στον τομέα της εκπαίδευσης.
Ως μέλος μιας Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης(Ε.Δ.Υ.) με πλαίσιο αναφοράς τα σχολεία, στόχος μου για τη φετινή χρονιά είναι η υποστήριξη των μαθητών στις ιδιαίτερες μαθησιακές και όχι μόνο ανάγκες τους, η ενημέρωση και εξοικείωσή τους με ζητήματα ψυχικής υγείας, καθώς και κοινωνικά ζητήματα, σε συνεργασία πάντοτε με τους εκπαιδευτικούς, η ψυχολογική υποστήριξη τους και η συμβουλευτική αναφορικά με τα θέματα που τους απασχολούν, ιδιαίτερα σε αυτή την προκλητική για όλους μας περίοδο.
Φυσικά, είμαι εδώ να ακούσω και εσάς τους ίδιους σχετικά με τους προβληματισμούς για τα παιδιά σας. Οι συζητήσεις μας θα χαρακτηρίζονται απο εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα, όπως ορίζει και ο Κώδικας Δεοντολογίας του επαγγέλματος του Ψυχολόγου. Δεδομένου ότι θα συνεχίσουμε τη δια ζώσης επικοινωνία, θα μας δοθεί η ευκαιρία και για ομαδικές συναντήσεις, στις οποίες θα μιλήσουμε γαι ζητήματα που αφορούν τα παιδιά. Ελπίζω η συμμετοχή σας να είναι μεγάλη και ανεμπόδιστη! Σε αυτή την τόσο παράξενη εποχή που ζούμε, ένα πράγμα είναι βέβαιο: Μπορούμε συνεργατικά να βελτιώσουμε ουσιαστικά τη σχολική, αλλά και την ευρύτερη ζωή των παιδιών.
Ολοκληρώνοντας, στο Δημοτικό Σχολείο της Υδρούσας θα βρίσκομαι κάθε Τετάρτη 08:15 – 13:15. Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο του σχολείου.
Εύχομαι σε όλους μια υπέροχη σχολική χρονιά, με όσο το δυνατόν περισσότερες θετικές προκλήσεις και ευκαιρίες για εξέλιξη!!!
Με εκτίμηση,
Παναγιώτα Μακρή,
Αναπληρώτρια Ψυχολόγος Ε.Δ.Υ.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας, αποφασίζει ομόφωνα
Τη συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Υδρούσας στην εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος 2021-22 και συντάσσει το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης της σχολικής μονάδας ως εξής:
Τα σχέδια δράσης ανά θεματικό κύκλο και τάξη:
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Α’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | Α |
Αριθμός μαθητών: | 9 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Χρήστος Ζώλης |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | ΥΓΕΙΑ:Διατροφή,Αυτομέριμνα,Οδική Ασφάλεια |
Τίτλος: | Τρώω σωστά, μεγαλώνω καλά |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Προστατεύω και αγαπώ το δάσος |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Ανθρώπινα δικαιώματα |
Τίτλος: | Αν όλα τα παιδιά της γης |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | STEM – εκπαιδευτική ρομποτική |
Τίτλος: | Ανάπτυξη και δημιουργικότητα μέσω της ρομποτικής |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2022 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Β’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τάξη: | Β’ |
Αριθμός μαθητών: | 4 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Δήμου Κυριακή |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με Επαγγέλματα |
Τίτλος: | Οικονομικός Γραμματισμός- Στην τσέπη… χαρτζιλίκι! |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Οικολογική Συνείδηση – DirtyStories: Σκέφτομαι πριν το πετάξω |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | Ψυχική και συναισθηματική υγεία – Πρόληψη |
Τίτλος: | Ασφάλεια και Πρόληψη – Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση |
Τίτλος: | Φροντίζω και Ενεργώ για τη Γειτονιά μου |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2022 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Γ’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | Γ Τάξη |
Αριθμός μαθητών: | 4 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Σέρτσης Ιωάννης |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ –Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | Επιχειρηματικότητα –Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με Επαγγέλματα |
Τίτλος: | Επαγγέλματα σήμερα και αύριο |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Μουσεία της περιοχής μου |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Συμπερίληψη- Αλληλοσεβασμός , διαφορετικότητα |
Τίτλος: | Στη δική μας τάξη κάνουμε τη φιλία πράξη |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Ευ Ζην-Ζω καλύτερα |
Υποθεματική: | Γνωρίζω το σώμα μου– Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
Τίτλος: | Το ανθρώπινο σώμα |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2022 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Δ’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τάξη: | Δ |
Αριθμός μαθητών: | 6 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Ζωγράφος Σταύρος |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | ΥΓΕΙΑ: Διατροφή, Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
Τίτλος: | Μεσογειακή διατροφή |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Το δάσος και τα μανιτάρια του τόπου μας |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Ανθρώπινα δικαιώματα |
Τίτλος: | Τα δικαιώματα των παιδιών |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | STEM – εκπαιδευτική ρομποτική |
Τίτλος: | Επαγγέλματα και Γνωριμία με την επιχειρηματικότητα |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Ε’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | Ε’ |
Αριθμός μαθητών: | 7 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Κωνσταντινοπούλου Σοφία
Ψαρουμπά Ειρήνη |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | STE(A)M |
Τίτλος: | Mεταμορφώσεις γεωμετρικών σχημάτων και στερεών |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Στόχοι – Δράσεις για ένα καλύτερο μέλλον |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | Ψυχική και συναισθηματική υγεία – Πρόληψη |
Τίτλος: | Η φιλία |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση |
Τίτλος: | Εγώ και η κοινωνία |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2022 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (ΣΤ’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | ΣΤ Τάξη |
Αριθμός μαθητών: | 5 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Γεωργία Κωνσταντινίδου |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας -Γνωριμία με επαγγέλματα |
Τίτλος: | Επαγγέλματα του μέλλοντος |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος 2021 – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι – Ανάδειξη τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
Τίτλος: | Πέρα από το ροζ και το γαλάζιο |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος 2022– Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Ζω Καλύτερα – Ευζην |
Υποθεματική: | Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
Τίτλος: | Μεγαλώνω και αλλάζω |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος 2022– Μάιος 2022 |
Το Δημ. Σχολείο Υδρούσας συμμετείχε στη 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στις 5 Οκτωβρίου 2015, με θεματικό άξονα: «Σχολικος Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα αρχαία και σύχρονα Ολυμπιακά Αθλήματα».
Ο Γυμναστής και οι δάσκαλοι του σχολείου παρουσίασαν στα παιδιά με τη βοήθεια εικόνων ομιλιών και βίντεο από το διαδίκτυο, την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων. Στη συνέχεια τα παιδιά κατέβηκαν στην αυλή του Σχολείου όπου και συμμετείχαν σε ευχάριστα και διασκεδαστικά αθλητικά παιχνίδια.Η εκδήλωση έκλεισε με καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών, σχετικές με το θέμα. (2018)
Η 25η Μαρτίου 1821 αποτελεί την κορυφαία στιγμή της Ελληνικής Ιστορίας της χώρας μας και το σχολείο θα πρέπει να δίνει ευκαιρίες στα παιδιά να συμμετάσχουν όχι σε μια συνηθισμένη και επαναλαμβανόμενη γιορτή αλλά να κατανοήσουν τα μεγάλα νοήματα που αυτή προσδίδει.
Έτσι μια όμορφη γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 και του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου παρουσίασαν οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Υδρούσας στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου. Οι μαθητές απάγγειλαν ποιήματα ενώ κατά τη διάρκεια της γιορτής μαθητές και μαθήτριες παρουσίασαν με γλαφυρό τρόπο τα γεγονότα. Η χορωδία απέδωσε με ωραίο τρόπο επίκαιρα τραγούδια .
Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα του Δημοτικού Σχολείου Υδρούσας Φλώρινας που για πρώτη φορά άνοιξε τις πύλες της φέτος. Το blog αυτό αποτελεί μια προσπάθεια δασκάλων και μαθητών που έχει βασικό σκοπό να ενισχύσει την επικοινωνία ανάμεσα σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας, ώστε να γίνει χώρος ανταλλαγής ιδεών και γόνιμου διαλόγου εξυπηρετώντας την προσπάθεια όλων μας για ένα αναβαθμισμένο ποιοτικά σχολείο.
Ο Διευθυντής του Σχολείου (2016)
Μαύρος Μιχάλης
Μια σημαντική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015 στο σχολείο μας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν οι μαθητές με την καθοδήγηση και την υποστήριξη των δασκάλων, να κατανοήσουν με βιωματικό τρόπο το φαινόμενο της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού και να μπορέσουν να διαχειρίζονται καλύτερα τα συναισθήματα που προκαλούνται από αυτό το φαινόμενο που εμφανίζεται στα σχολεία, καθώς και για τρόπους αντιμετώπισής του. Στην εκδήλωση είχαμε προβολή βίντεο με θέμα τον εκφοβισμό , συζήτηση πάνω στο βίντεο για τρόπους αντιμετώπισης της σχολικής βίας και τέλος τα παιδιά ζωγράφισαν αφίσες και έγραψαν συνθήματα πάνω σε αυτές .
Ακολουθούν φωτογραφίες της εκδήλωσης
Το κτήριο παραχωρήθηκε στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης για την λειτουργία του ως Δημοτικό Σχολείο.Στο χωριό λειτουργούσε 2θέσιο Δημοτικό Σχολείο σε άλλο κτήριο συ-στεγαζόμενο με το Νηπιαγωγείο.Το κτήριο εξυπηρετεί τη φοίτηση μαθητών της περιοχής έπειτα από τη συγχώνευση των παρακάτω Δημοτικών Σχολείων: Δημοτικό Σχολείο Τροπαιούχου , Δροσοπηγής , Άνω Υδρούσας , Κάτω Υδρούσας , Ατραπού & Κολχικής. Το νέο Σχολείο έχει την Επωνυμία 6θέσιο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας και λειτουργεί κανονικά από το σχολικό έτος 2011-2012.