Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2022-2023
Διαπιστευμένη Κοινοπραξία Erasmus+ από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας “Θεόδωρος Κάστανος”, το Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας και το 6/θ Ολ. Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
ΠΡΑΞΗ 7η Συλλόγου Διδασκόντων Δ. Σ. Υδρούσας (26-09-2022)
Σήμερα 26/09/2022 ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:15, στο χώρο του γραφείου του διδακτικού προσωπικού συνήλθε ο Σύλλογος διδασκόντων του παραπάνω Σχολείου αποτελούμενος από τους:
- Σταύρο Βοσκόπουλο, δάσκαλο, Διευθυντή του Σχολείου.
- Ευανθία Τσουμίτα – Δημούλα, δασκάλα
- Γεωργία Κωνσταντινίδου, δασκάλα
- Σοφία Κωνσταντινοπούλου, δασκάλα
- Αθανάσιο Μοριχοβίτη, δάσκαλο
- Κυριακή Δήμου, δασκάλα.
- Σταύρο Ζωγράφο, δάσκαλο
- Ιωάννη Σέρτση, δάσκαλο
- Νικολέτα Σπυρίδου. δασκάλα Γερμανικών
- Στέφανο Λαζένκα δάσκαλο Φυσ. Αγωγής
- Ειρήνη Ψαρουμπά, δασκάλα Τμήματος Ένταξης
- Αναστασία Μαζαράκη, δασκάλα Αγγλικών
- Φανή Σιούτη, δασκάλα
- Ουρανία Αλεξίου, δασκάλα Πληροφορικής
- Αρχόντα Μογιάννη, δασκάλα παράλληλης
.
σε τακτική συνεδρίαση για να συζητήσει για το παρακάτω θέμα:
Θέμα: «Σύνταξη ετήσιου Σχεδίου Δράσης για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων»
Ο Σύλλογος κατόπιν προφορικής πρόσκλησης του Διευθυντή του Σχολείου, διαπιστώνοντας ότι υπάρχει απαρτία μελών κι έχοντας διαβάσει τη νέα νομοθεσία, τις υπάρχουσες διατάξεις για το θέμα, προέβη σε διαλογική συζήτηση επί του θέματος,
και λαμβάνοντας υπ’ όψη:
- Την εισήγηση του Διευθυντή
- Το Φ.Ε.Κ. 111/12-6-2020 Νόμος υπ’ αριθμ. 4692 – Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις
- Την Υ.Α. 94236/ΓΔ4/29-07-2021 (Β’ 3567)του ΥΠΑΙΘ με θέμα «Την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»
- Το υλικό της επιμόρφωσης για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην πλατφόρμα του ΙΕΠ
αποφασίζει ομόφωνα
Τη συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Υδρούσας στην εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος 2022-23 και συντάσσει το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης της σχολικής μονάδας ως εξής:
- Βασικός στόχος του Σχεδίου είναι οι μαθητές του σχολείου να αποκτήσουν εξοικείωση σε βασικές αλλά και σύγχρονες δεξιότητες.
- Θα υλοποιηθούν δράσεις και από τις 4 θεματικές
- Διαπιστώνεται ότι υπάρχει η εμπειρία εφαρμογής πολλών παρόμοιων προγραμμάτων από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου (Σχολικών Δραστηριοτήτων, Erasmus κλπ)
- Υπάρχει η υλικοτεχνική υποδομή για την εκτέλεση του κάθε Σχεδίου Δράσης
- Η ιστοσελίδα – μπλοκ του σχολείου στο ΠΣΔ είναι ενεργή και μπορεί να φιλοξενήσει και να προβάλλει τα Σχέδια
- Μετά την υλοποίηση των εργαστηρίων θα γίνει αποτίμηση της υλοποίησής τους και αναστοχασμός – ανατροφοδότηση
- Συντονιστές ορίζονται οι εκπαιδευτικοί: Κυριακή Δήμου για την Α΄τάξη, Ευανθία Τσουμίτα-Δημούλα για την Β’ τάξη, Σταύρος Ζωγράφος για την Γ’ τάξη, Ιωάννης Σέρτσης για την Δ’ τάξη, Γεωργία Κωνσταντινίδου για την Ε’ τάξη και Σοφία Κωνσταντινοπούλου για την ΣΤ’ τάξη.
- Στο πρόγραμμα θα συμμετέχουν και οι ειδικότητες του σχολείου (Αγγλικών, Γερμανικών, Πληροφορικής, Εικαστικών και Φυσ. Αγωγής), αλλά και η Δασκάλα του Τμ. Ένταξης.
- Θα υπάρξει συνεργασία μεταξύ των τάξεων και συντονισμός στη ροή των Θεματικών.
- Η θεματολογία θα μπορεί να σχετίζεται με τις ανάγκες του Erasmus που τρέχει το σχολείο, στα πλαίσια της Διαπιστευμένης Κοινοπραξίας CHAIN μαζί με τα άλλα 2 σχολεία της περιοχής
- Θα υπάρξει συνεργασία με σχετικούς με το πρόγραμμα φορείς και διάχυση των αποτελεσμάτων στην σχολική κοινότητα.
Τα σχέδια δράσης ανά θεματικό κύκλο και τάξη:
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Α’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | Α |
Αριθμός μαθητών: | 7 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Κυριακή Δήμου |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | Οδική ασφάλεια |
Τίτλος: | Με το ποδήλατο στο δρόμο με ασφάλεια κυκλοφορώ |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2022 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Το έδαφος |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2022 – Φεβρουάριος 2023 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Ανθρώπινα δικαιώματα |
Τίτλος: | «Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!»
( Ένα πρόγραμμα για την οικογενειακή πολυμορφία) |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023 |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | STEM – εκπαιδευτική ρομποτική |
Τίτλος: | Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2023 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Β’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τάξη: | Β’ |
Αριθμός μαθητών: | 9 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Ευανθία Τσουμίτα – Δημούλα |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | Ψυχικήκαι Συναισθηματική Υγεία-Πρόληψη |
Τίτλος: | « Το Σπίτι των Παιδιών-Πρόληψη Επιθετικότητας και Σχολικού Εκφοβισμού» (ΠΥΞΙΔΑ). |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2022 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία |
Τίτλος: | «Ξέρεις για τα Ηφαίστεια, τους Σεισμούς και τα Τσουνάμι; Μάθε τώρα πώς να προστατευτείς». |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2022 – Φεβρουάριος 2023 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Εθελοντισμός διαμεσολάβηση |
Τίτλος: | «Φροντίζω κι Ενεργώ στην πλατεία του χωριού». |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023 |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |
Τίτλος: | «Γνωριμία με τα Επαγγέλματα». |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2023 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Γ’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | Γ’ Τάξη |
Αριθμός μαθητών: | 4 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Σταύρος Ζωγράφος |
Θεματική: | Ευ Ζην-Ζω καλύτερα |
Υποθεματική: | Οδική ασφάλεια |
Τίτλος: | Κυκλοφορώ με το ποδήλατό μου |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2022 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Οικολογία –Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά |
Τίτλος: | Ανακύκλωση και μόδα |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος – Φεβρουάριος 2023 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Ανθρώπινα δικαιώματα |
Τίτλος: | Στη δική μας τάξη κάνουμε τη φιλία πράξη |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023 |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ –Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | Επιχειρηματικότητα-Αγωγή σταδιοδρομίας |
Τίτλος: | Δημιουργώ ένα καινοτόμο επιχειρηματικό σχέδιο |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2023 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Δ’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τάξη: | Δ |
Αριθμός μαθητών: | 4 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Ιωάννης Σέρτσης |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | Οδική Ασφάλεια |
Τίτλος: | Κυκλοφορώ με ασφάλεια |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2022 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2022 – Φεβρουάριος 2023 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Ανθρώπινα δικαιώματα |
Τίτλος: | Δυναμώνω τη φωνή μου, δυναμώνεις τη φωνή σου, δικαίωμα στην ελευθερία έκφρασης |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023 |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | STEM |
Τίτλος: | Ελλάδα μου, η χώρα μου |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
\
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Ε’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | Ε’ |
Αριθμός μαθητών: | 5 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Κωνσταντινίδου Γεωργία |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | Ψυχική και συναισθηματική υγεία – Πρόληψη |
Τίτλος: | Δεν στιγματίζω… Προσεγγίζω |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2022 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Κλιματική αλλαγή – Φυσικές καταστροφές, Πολιτική προστασία |
Τίτλος: | Αλλάζω εγώ, αλλάζει και το κλίμα |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2022 – Φεβρουάριος 2023 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση |
Τίτλος: | Υποχρεωτικό ταξίδι |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023 |
Θεματική: | Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με τα επαγγέλματα |
Τίτλος: | Επαγγέλματα του μέλλοντος |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2023 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (ΣΤ’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | ΣΤ Τάξη |
Αριθμός μαθητών: | 6 |
Όνομα εκπαιδευτικών: | Σοφία Κωνσταντινοπουλου – Αναστασία Μαζαράκη – Ειρήνη Ψαρουμπά |
Θεματική: | Ζω Καλύτερα – Ευ ζην |
Υποθεματική: | Οδική Ασφάλεια |
Τίτλος: | Ασφαλώς, κυκλοφορώ με το ποδήλατό μου |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2022 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Ανακύκλωση και …μόδα |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2022 – Φεβρουάριος 2023 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
Τίτλος: | Στη δικιά μας τάξη, κάνουμε τη φιλία πράξη |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023 |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας |
Τίτλος: | Φτιάχνω επιχειρηματικό σχέδιο |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2023 |
Αφού εξαντλήθηκε τα θέμα της ημερήσιας διάταξης, έληξε η συνεδρίαση και συντάχτηκε το παρόν πρακτικό, το οποίο αφού διαβάστηκε υπογράφτηκε όπως παρακάτω:
Ο Δ/ντής του Σχολείου
Σταύρος Βοσκόπουλος |
Το Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Ευανθία Τσουμίτα – Δημούλα Γεωργία Κωνσταντινίδου Σοφία Κωνσταντινοπούλου Αθανάσιος Μοριχοβίτης Κυριακή Δήμου Σταύρος Ζωγράφος Ιωάννης Σέρτσης Νικολέτα Σπυρίδου Στέφανος Λαζένκας Ειρήνη Ψαρουμπά Αναστασία Μαζαράκη Φανή Σιούτη Ουρανία Αλεξίου Αρχόντα Μογιάννη |
Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2021-2022



Με καλή προετοιμασία από όλους και ωραίες ερμηνείες των παιδιών, που τους αξίζει ένα μεγάλο “Μπράβο!”



Αναδρομή του Ιουνίου…










Γιορτή λήξης σχολ. έτους 2021-2022
Τελευταία ημέρα της φετινής σχολικής χρονιάς…
Ανάμεικτα συναισθήματα, όπως το περιμέναμε!????????
Αποχαιρετήσαμε άλλη μια ΣΤ’ όπως της άρμοζε, αλλά παρακολουθήσαμε και μια γιορτή λήξης, υπέροχη!????
Με καλή προετοιμασία από όλους και ωραίες ερμηνείες των παιδιών, που τους αξίζει ένα μεγάλο “Μπράβο!” ????????????????????
Οι μαθητές λοιπόν, οι εκπαιδευτικοί και ειδικά το “Τμήμα συγχρονισμένης κολύμβησης”???????????? του σχολείου μας, σας εύχονται “ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ” και χαρούμενες διακοπές!!!
???????? ????
????
Μοιράσαμε χαμόγελα ενόψει Χριστουγέννων…



ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΜΕΑ – 3η Δεκεμβρίου 2021



Σήμερα μας επισκέφθηκε το πρώτο χιόνι για φέτος…
Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2021-2022
“Φυτεύουμε τις ρίζες που μας ενώνουν”









ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Σας προσκαλούμε στην ημερίδα με θέμα: «Πειθαρχία ή οριοθέτηση; Τι
έχει ανάγκη τελικά ένα παιδί;». Θα εισηγηθούν η Κοινωνική Λειτουργός
του ΣΔΕΥ 3 ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας, κ. Τσουλουκίδου
Ευανθία και η Ψυχολόγος του ΣΔΕΥ Ειδικού Νηπιαγωγείου Φλώρινας,
κ. Μακρή Παναγιώτα.
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου
2021 στις 18:00-19:30.
Ο σύνδεσμος για τη σύνδεση σας είναι ο ακόλουθος:
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/panmak_96
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στα: panmak_96@sch.gr
& tevanthia@sch.gr
Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)
Με αφορμή μια “Παγκόσμια Ημέρα μέσα στο χρόνο”. Σκέψεις που μας απασχόλησαν αυτήν την εβδομάδα…

Ψυχολόγος στο Σχολείο μας
Προς τους γονείς των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Υδρούσας
Αγαπητοί γονείς,
Ονομάζομαι Παναγιώτα Μακρή και για το σχολικό έτος 2021-2022 θα εργαστώ στο σχολείο σας ως Ψυχολόγος. Λίγα λόγια για να με γνωρίσετε καλύτερα: Τελείωσα τις βασικές σπουδές μου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης το 2018 και φέτος ολοκληρώνω το μεταπτυχιακό μου στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Έχω καταγωγή από Άρτα και από Φλώρινα και είναι η 2η χρονιά που εργάζομαι στον τομέα της εκπαίδευσης.
Ως μέλος μιας Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης(Ε.Δ.Υ.) με πλαίσιο αναφοράς τα σχολεία, στόχος μου για τη φετινή χρονιά είναι η υποστήριξη των μαθητών στις ιδιαίτερες μαθησιακές και όχι μόνο ανάγκες τους, η ενημέρωση και εξοικείωσή τους με ζητήματα ψυχικής υγείας, καθώς και κοινωνικά ζητήματα, σε συνεργασία πάντοτε με τους εκπαιδευτικούς, η ψυχολογική υποστήριξη τους και η συμβουλευτική αναφορικά με τα θέματα που τους απασχολούν, ιδιαίτερα σε αυτή την προκλητική για όλους μας περίοδο.
Φυσικά, είμαι εδώ να ακούσω και εσάς τους ίδιους σχετικά με τους προβληματισμούς για τα παιδιά σας. Οι συζητήσεις μας θα χαρακτηρίζονται απο εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα, όπως ορίζει και ο Κώδικας Δεοντολογίας του επαγγέλματος του Ψυχολόγου. Δεδομένου ότι θα συνεχίσουμε τη δια ζώσης επικοινωνία, θα μας δοθεί η ευκαιρία και για ομαδικές συναντήσεις, στις οποίες θα μιλήσουμε γαι ζητήματα που αφορούν τα παιδιά. Ελπίζω η συμμετοχή σας να είναι μεγάλη και ανεμπόδιστη! Σε αυτή την τόσο παράξενη εποχή που ζούμε, ένα πράγμα είναι βέβαιο: Μπορούμε συνεργατικά να βελτιώσουμε ουσιαστικά τη σχολική, αλλά και την ευρύτερη ζωή των παιδιών.
Ολοκληρώνοντας, στο Δημοτικό Σχολείο της Υδρούσας θα βρίσκομαι κάθε Τετάρτη 08:15 – 13:15. Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο του σχολείου.
Εύχομαι σε όλους μια υπέροχη σχολική χρονιά, με όσο το δυνατόν περισσότερες θετικές προκλήσεις και ευκαιρίες για εξέλιξη!!!
Με εκτίμηση,
Παναγιώτα Μακρή,
Αναπληρώτρια Ψυχολόγος Ε.Δ.Υ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας, αποφασίζει ομόφωνα
Τη συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Υδρούσας στην εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος 2021-22 και συντάσσει το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης της σχολικής μονάδας ως εξής:
- Βασικός στόχος του Σχεδίου είναι οι μαθητές του σχολείου να αποκτήσουν εξοικείωση σε βασικές αλλά και σύγχρονες δεξιότητες.
- Θα υλοποιηθούν δράσεις και από τις 4 θεματικές
- Διαπιστώνεται ότι υπάρχει η εμπειρία εφαρμογής πολλών παρόμοιων προγραμμάτων από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου (Σχολικών Δραστηριοτήτων, Erasmusκλπ)
- Υπάρχει η υλικοτεχνική υποδομή για την εκτέλεση του κάθε Σχεδίου Δράσης
- Η ιστοσελίδα – μπλοκ του σχολείου στο ΠΣΔ είναι ενεργή και μπορεί να φιλοξενήσει και να προβάλλει τα Σχέδια
- Μετά την υλοποίηση των εργαστηρίων θα γίνει αποτίμηση της υλοποίησής τους και αναστοχασμός – ανατροφοδότηση
- Συντονιστές ορίζονται οι εκπαιδευτικοί: Ζώλης Χρήστος για την Α΄τάξη, Δήμου Κυριακή για την Β’ τάξη, Σέρτσης Ιωάννης για την Γ’ τάξη, Ζωγράφος Σταύρος για την Δ’ τάξη, Κωνσταντινοπούλου Σοφία για την Ε’ τάξη και Κωνσταντινίδου Γεωργία για την ΣΤ’ τάξη.
- Στο πρόγραμμα θα συμμετέχουν και οι ειδικότητες του σχολείου (Αγγλικών, Γερμανικών, Πληροφορικής, Εικαστικών και Φυσ. Αγωγής), αλλά και της Δασκάλας του Τμ. Ένταξης.
- Θα υπάρξει συνεργασία μεταξύ των τάξεων και συντονισμός στη ροή των Θεματικών.
- Θα υπάρξει συνεργασία με σχετικούς με το πρόγραμμα φορείς και διάχυση των αποτελεσμάτων στην σχολική κοινότητα.
Τα σχέδια δράσης ανά θεματικό κύκλο και τάξη:
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Α’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | Α |
Αριθμός μαθητών: | 9 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Χρήστος Ζώλης |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | ΥΓΕΙΑ:Διατροφή,Αυτομέριμνα,Οδική Ασφάλεια |
Τίτλος: | Τρώω σωστά, μεγαλώνω καλά |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Προστατεύω και αγαπώ το δάσος |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Ανθρώπινα δικαιώματα |
Τίτλος: | Αν όλα τα παιδιά της γης |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | STEM – εκπαιδευτική ρομποτική |
Τίτλος: | Ανάπτυξη και δημιουργικότητα μέσω της ρομποτικής |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2022 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Β’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τάξη: | Β’ |
Αριθμός μαθητών: | 4 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Δήμου Κυριακή |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με Επαγγέλματα |
Τίτλος: | Οικονομικός Γραμματισμός- Στην τσέπη… χαρτζιλίκι! |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Οικολογική Συνείδηση – DirtyStories: Σκέφτομαι πριν το πετάξω |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | Ψυχική και συναισθηματική υγεία – Πρόληψη |
Τίτλος: | Ασφάλεια και Πρόληψη – Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση |
Τίτλος: | Φροντίζω και Ενεργώ για τη Γειτονιά μου |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2022 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Γ’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | Γ Τάξη |
Αριθμός μαθητών: | 4 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Σέρτσης Ιωάννης |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ –Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | Επιχειρηματικότητα –Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με Επαγγέλματα |
Τίτλος: | Επαγγέλματα σήμερα και αύριο |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Μουσεία της περιοχής μου |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Συμπερίληψη- Αλληλοσεβασμός , διαφορετικότητα |
Τίτλος: | Στη δική μας τάξη κάνουμε τη φιλία πράξη |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Ευ Ζην-Ζω καλύτερα |
Υποθεματική: | Γνωρίζω το σώμα μου– Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
Τίτλος: | Το ανθρώπινο σώμα |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2022 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Δ’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τάξη: | Δ |
Αριθμός μαθητών: | 6 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Ζωγράφος Σταύρος |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | ΥΓΕΙΑ: Διατροφή, Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια |
Τίτλος: | Μεσογειακή διατροφή |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Το δάσος και τα μανιτάρια του τόπου μας |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Ανθρώπινα δικαιώματα |
Τίτλος: | Τα δικαιώματα των παιδιών |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | STEM – εκπαιδευτική ρομποτική |
Τίτλος: | Επαγγέλματα και Γνωριμία με την επιχειρηματικότητα |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (Ε’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | Ε’ |
Αριθμός μαθητών: | 7 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Κωνσταντινοπούλου Σοφία
Ψαρουμπά Ειρήνη |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | STE(A)M |
Τίτλος: | Mεταμορφώσεις γεωμετρικών σχημάτων και στερεών |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Στόχοι – Δράσεις για ένα καλύτερο μέλλον |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
Θεματική: | Ζω καλύτερα – Ευ Ζην |
Υποθεματική: | Ψυχική και συναισθηματική υγεία – Πρόληψη |
Τίτλος: | Η φιλία |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος – Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση |
Τίτλος: | Εγώ και η κοινωνία |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος – Μάιος 2022 |
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 4 ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ (ΣΤ’ τάξη)
Σχολείο: | Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας |
Τμήμα: | ΣΤ Τάξη |
Αριθμός μαθητών: | 5 |
Όνομα εκπαιδευτικού: | Γεωργία Κωνσταντινίδου |
Θεματική: | Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Υποθεματική: | Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας -Γνωριμία με επαγγέλματα |
Τίτλος: | Επαγγέλματα του μέλλοντος |
Περίοδος υλοποίησης: | Οκτώβριος 2021 – Νοέμβριος 2021 |
Θεματική: | Φροντίζω το περιβάλλον |
Υποθεματική: | Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά |
Τίτλος: | Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι – Ανάδειξη τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς |
Περίοδος υλοποίησης: | Δεκέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022 |
Θεματική: | Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη |
Υποθεματική: | Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα |
Τίτλος: | Πέρα από το ροζ και το γαλάζιο |
Περίοδος υλοποίησης: | Φεβρουάριος 2022– Μάρτιος 2022 |
Θεματική: | Ζω Καλύτερα – Ευζην |
Υποθεματική: | Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση |
Τίτλος: | Μεγαλώνω και αλλάζω |
Περίοδος υλοποίησης: | Απρίλιος 2022– Μάιος 2022 |
Το Δημοτικό Σχολείο Υδρούσας, είναι κάτοχος του συγκεκριμένου ιστότοπου από το 2013. Για καιρό δεν γινόταν χρήση του χώρου, αλλά άλλων μέσων επικοινωνίας με τους γονείς – κηδεμόνες των μαθητών και με το ευρύτερο κοινό. Από σήμερα όμως, Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021, το παρόν blog ενεργοποιείται ξανά και θα ενημερώνεται συχνά με τα προγράμματα και τις δράσεις του Σχολείου μας.
Η Πληροφορική στο σχολείο μας!
Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Το Δημ. Σχολείο Υδρούσας συμμετείχε στη 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στις 5 Οκτωβρίου 2015, με θεματικό άξονα: «Σχολικος Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα αρχαία και σύχρονα Ολυμπιακά Αθλήματα».
Ο Γυμναστής και οι δάσκαλοι του σχολείου παρουσίασαν στα παιδιά με τη βοήθεια εικόνων ομιλιών και βίντεο από το διαδίκτυο, την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων. Στη συνέχεια τα παιδιά κατέβηκαν στην αυλή του Σχολείου όπου και συμμετείχαν σε ευχάριστα και διασκεδαστικά αθλητικά παιχνίδια.Η εκδήλωση έκλεισε με καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών, σχετικές με το θέμα. (2018)