Ευχαριστήριο στη μαθήτρια Μαρία ΜπαλτάΕυχαριστήριο στη μαθήτρια Μαρία Μπαλτά

🌊 Μια ζωγραφιά με δυνατό μήνυμα από τη Μυρτώ Μπαλτά! Η Μυρτώ Μπαλτά, μαθήτρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καρύστου, είναι μία από τις νικήτριες του διαγωνισμού ζωγραφικής που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος της Γαλάζιας Σημαίας, με θέμα την προστασία των θαλασσών. Η εξαιρετική της ζωγραφιά, με το έντονο μπλε της θάλασσας και τα σκουπίδια […]

Ευχαριστήριο στη μαθήτρια Μιχαηλία ΝτούνηΕυχαριστήριο στη μαθήτρια Μιχαηλία Ντούνη

Ένα δυνατό μήνυμα για τις θάλασσές μας μέσα από τη ζωγραφιά της Μιχαηλίας Ντούνη! Η Μιχαηλία Ντούνη, μαθήτρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καρύστου, είναι μία από τις νικήτριες του διαγωνισμού ζωγραφικής που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος της Γαλάζιας Σημαίας, με θέμα την προστασία των θαλασσών. Η ζωγραφιά της ξεχωρίζει για το καθαρό και ουσιαστικό […]