Εσωτερική αξιολόγηση

Τα αποτελέσματα της εσωτερικής αξιολόγησης (2021-2022) του Σχολείου μας, που εξάγονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 34 του ν. 4692/2020. 

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία

Στην «Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία» το  Δημοτικό Σχολείο Καρίτσας πραγματοποίησε δύο (2) σχέδια δράσης.

Τα θετικά στοιχεία ήταν τα εξής: δημιουργία κλίματος αλληλοσεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ των μαθητών/τριών. Εξασφάλιση των υλικών προϋποθέσεων για την ενίσχυση της παιδαγωγικής σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή. Η  υλοποίησής τους ακολούθησε τις σχετικές οδηγίες (βλ. Υ.Α. 6603/ΓΔ4/ΦΕΚ 140/τ. 2ο/20-1-2021/άρθρο 2) με βάση τη μελέτη και την αποτίμηση των σχετικών δεδομένων λαμβάνοντας υπόψη τις ανατροφοδοτικές παρατηρήσεις του Συλλόγου Διδασκόντων.

Σημεία προς βελτίωση

Σημεία προς βελτίωση είναι η οργάνωση των μαθησιακών διαδικασιών υποστήριξης παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς.

Προτάσεις προς βελτίωση

Προτάσεις προς βελτίωση είναι η περαιτέρω οργάνωση κοινών εκπαιδευτικών δράσεων γονέων και σχολείου.

 Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία

Στη «Διοικητική λειτουργία» το  Δημοτικό Σχολείο Καρίτσας είχε θετικά στοιχεία τα εξής: βελτίωση και η αποτελεσματική αξιοποίηση της ψηφιακής υποδομής του σχολείου.

Σημεία προς βελτίωση

Σημεία προς βελτίωση είναι η ανάπτυξη των πρωτοβουλιών και δράσεων για την αποτελεσματικότερη διασφάλιση της εφαρμογής του σχολικού κανονισμού και κατανομή και διαχείριση των πόρων.

Προτάσεις προς βελτίωση

Προτάσεις προς βελτίωση είναι η περαιτέρω ανάπτυξη των σχέσεων του σχολείου με την κοινότητα.

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

 Θετικά σημεία

Στη λειτουργία της «Επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών» το Δημοτικό Σχολείο Καρίτσας πραγματοποίησε ένα (1) σχέδιο δράσης.

Τα θετικά στοιχεία ήταν τα εξής: Ο σχεδιασμός του σχεδίου δράσης ανταποκρινόταν στους διαθέσιμους εκπαιδευτικούς πόρους σε σχέση με το διδακτικό προσωπικό. Η υλοποίηση ακολούθησε τις σχετικές οδηγίες (βλ. Υ.Α. 6603/ΓΔ4/ΦΕΚ 140/τ. 2ο/20-1-2021/άρθρο 2) με βάση τη μελέτη και την αποτίμηση των σχετικών δεδομένων λαμβάνοντας υπόψη τις ανατροφοδοτικές παρατηρήσεις του Συλλόγου Διδασκόντων.

Σημεία προς βελτίωση

Σημεία προς βελτίωση είναι η περαιτέρω ανάπτυξη της ενδοσχολικής επιμόρφωσης.

Προτάσεις προς βελτίωση

Προτάσεις προς βελτίωση είναι η συστηματικότερη οργάνωση από τον Σύλλογο Διδασκόντων της ενδοσχολικής επιμόρφωσης.

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΑΡΙΤΣΑΣ 2022 2023

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Στόχος Βελτίωσης

Συγκέντρωση, με σκοπό την αξιοποίηση, της εμπειρίας και της κριτικής των εκπαιδευτικών για τα αναλυτικά προγράμματα και τα βιβλία.

Σχέδιο Δράσης

Ο εμπλουτισμός και η διάχυση της κριτικής των εκπαιδευτικών για τα αναλυτικά προγράμματα και τα βιβλία.

Σχολική διαρροή – φοίτηση

 Στόχος Βελτίωσης

Οι συνέπειες της πίεσης της ύλης στην εκπαιδευτική πορεία των μαθητών και οι επιπτώσεις της σχολικής αποτυχίας.

                                                                                                                   Σχέδιο Δράσης

Μία διαφορετική σύλληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα – Το Σχολείο δέκτης μαθητών με τελείως διαφορετικές αφετηρίες και οικογενειακή δυναμική και υπστήριξη.

Διοικητική λειτουργία

Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Στόχος Βελτίωσης

Τα προβλήματα που αφορούν τη σχολική στέγη σε σχέση με την ανάπτυξη του προγράμματος και τις ανάγκες των παιδιών.

Σχέδιο Δράσης

Η σημασία των σχολικών χώρων, οι οποίοι συντελούν στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών και αρμόζουν σε αυτά.