Στα πλαίσια του προγράμματος Our Schools – Our World , οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης έλαβαν μέρος σε διαδραστικό Kahoot με θέμα τη διαδικτυακή ασφάλεια, καλλιεργώντας υπεύθυνη στάση απέναντι στη χρήση του διαδικτύου μέσα από παιγνιώδη και συνεργατική μάθηση.
Παγκόσμια ημέρα ΑμεΑ
Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε στιγμές από τη σημερινή γιορτή των μαθητών/τριών μας, της Δ΄και Ε΄ τάξης που συνεργάστηκαν, για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Τα παιδιά, μέσα από τραγούδια, θεατρικά δρώμενα και δημιουργικές δραστηριότητες, μας υπενθύμισαν την αξία της αποδοχής, της συνεργασίας και του σεβασμού στη διαφορετικότητα. Με υπερηφάνεια ανεβάζουμε στο ιστολόγιο του σχολείου φωτογραφίες από τη δράση, για να μοιραστούμε με την ευρύτερη σχολική κοινότητα το κλίμα συγκίνησης και χαράς που δημιούργησαν οι μαθητές μας.
Όλα ξεκίνησαν όταν η εκπαιδευτικός από το τμήμα ένταξης κ. Δέλλιου Ολυμπία, πρότεινε στις δασκάλες κα. Άσπα Βαφοπούλου, κα. Γιάννα Φιδάνογλου και στα παιδιά των δύο τάξεων τη συγκεκριμένη δράση. Η αποδοχή έγινε με ενθουσιασμό και ξεκίνησαν οι προετοιμασίες ένα μήνα πριν. Δημιούργησαν αφίσες με σχετικά συνθήματα, όπου ενέπλεξαν και τους άλλους/ες μαθητές/τριες του σχολείου μας.
Mουσικές, τραγούδια, θεατρικά δρώμενα, βιντεοπροβολές, ταινία( Το ήσυχο παιδί), εκμάθηση λέξεων στη νοηματική γλώσσα και άλλα πολλά είχε η γιορτή μας.
Οι δύο τάξεις έχοντας στόχο να κινητοποιήσουν και τα υπόλοιπα παιδιά, ξεκίνησαν να γράφουν σε χαρτί του μέτρου το όνομά τους χρησιμοποιώντας όμως το αριστερό χέρι οι δεξιόχειρες και το δεξί οι αριστερόχειρες!
Μπράβο για την πολύ ωραία συνεργασία των δύο τάξεων !
Εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα
Η ΣΤ΄ Δημοτικού πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα. Επισκεφτήκαμε το Αττικό Ζωολογικό πάρκο, τη Βουλή των Ελλήνων, την Ακρόπολη και το Μουσείο της Ακρόπολης, ενώ πραγματοποιήσαμε βόλτα στην πόλη, γνωρίζοντας σημαντικά αξιοθέατα. Η εκδρομή αυτή μας έδωσε τη δυνατότητα να εμβαθύνουμε στην ιστορία και τον πολιτισμό της Ελλάδας και να ζήσουμε μια αξέχαστη εμπειρία!!!
Πρόσκληση
Πρόσκληση
25 Χρόνια ΕΚΕΤΑ – Δράση στον Δήμο Θέρμης
Εκδήλωση υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας, κυρίου Κωνσταντίνου Αν. Τασούλα
10 Δεκεμβρίου 2025 | 17:00 – 21:00 | Βιβλιοθήκη Πολιτιστικού Κέντρου Θέρμης
Είσοδος ελεύθερη
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα 25 χρόνια του ΕΚΕΤΑ, ο Δήμος Θέρμης φιλοξενεί μια δράση που φέρνει την έρευνα και την τεχνολογία πιο κοντά στους πολίτες. Το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης, ένας από τους σημαντικότερους ερευνητικούς φορείς της χώρας, παρουσιάζει καινοτομίες που αναπτύσσονται στα Ινστιτούτα του και εφαρμόζονται σε πραγματικές συνθήκες σε πόλεις, υποδομές, μεταφορές, βιομηχανία και περιβάλλον.
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά εφαρμογές αυτόνομης οδήγησης, ρομποτικής και τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και εκθέματα που αναδεικνύουν τη σύγχρονη βιοεπιστημονική έρευνα.
Εκθέματα που θα παρουσιαστούν:
- Αυτόνομο όχημα επιπέδου 4
• Αυτόνομο πατίνι μικροκινητικότητας
• Κύων – ρομποτικός σκύλος
• Σύστημα έξυπνης διαχείρισης κυκλοφορίας
• OZZIE Rover – ρομποτικό όχημα για απαιτητικά εδάφη
• Drone ενεργειακής χαρτογράφησης κτιρίων
• Τα μικροφύκη στη ζωή μας (ΙΝΕΒ)
• Ανακαλύπτουμε το DNA και τα μυστικά του (ΙΝΕΒ)
• Συνομιλήστε με τον Σωκράτη – ψηφιακό avatar τεχνητής νοημοσύνης
Η δράση απευθύνεται σε όλους: παιδιά, νέους, οικογένειες, εκπαιδευτικούς και όσους θέλουν να γνωρίσουν από κοντά τις τεχνολογίες που διαμορφώνουν το μέλλον.
Σας περιμένουμε!
Δημιουργία αφίσας με θέμα: Τα Δικαιώματα του Παιδιού
Με αφορμή την 20ή Νοεμβρίου -Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού και την 11η
Δεκεμβρίου –Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού & γενέθλια ημέρα της UNICEF, η Διεύθυνση
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το Κέντρο για τα Δικαιώματα
του Παιδιού του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, διοργάνωσε ημερίδα στο πλαίσιο της οποίας
δημιουργήθηκε ψηφιακή έκθεση με έργα των μαθητών/τριών των σχολείων μας.
Στο πλαίσιο αυτό, τα παιδιά μας σε συνεργασία με τον κ. Δημήτρη, δημιούργησαν την αφίσα που αναρτήθηκε στο σχετικό padlet. Eνδέχεται επίσης, στο τέλος της σχολικής χρονιάς, να παρουσιαστεί/εκτεθεί σε σχετικό συνέδριο.Όσοι/ες επιθυμείτε, μπορείτε να επισκεφτείτε το padlet στη διέύθυνση: https://padlet.com/diktyodesmos/padlet-ozwtmxeqoix7w94w και κάνοντας like να επιβραβεύσετε την προσπάθεια των παιδιών μας!
Το “Ομορφοχώρι” της Δ΄ τάξης
Οι μαθητές/τριες της Δ΄τάξης, ξεκινώντας από πέρσι, έφτιαξαν το “Ομορφοχώρι”. Αφορμή στάθηκαν τα μαθήματα 1)της γλώσσας με τη θεματική της ανακύκλωσης (όλες οι κατασκευές έγιναν με κουτιά που ανακυκλώθηκαν) και των μέσων μεταφοράς (τρένο, ηλιακό λεωφορείο), 2)της μελέτης περιβάλλοντος, όπου φυτέψανε φυτά (στα παρτέρια του σχολείου και ελιά μέσα στο “Ομορφοχώρι”), φτιάξανε το Δημαρχείο και χώρους ψυχαγωγίας 3) των θρησκευτικών, 4) των εικαστικών, καθώς πετάνε τα περιστέρια της ειρήνης. Το “βιβλίο των εντυπώσεων”, περιμένει κι εσάς για να γράψετε δυο λόγια για την προσπάθεια των παιδιών.
Κυκλοφορώ με ασφάλεια
Στο πλαίσιο της αγωγής κυκλοφοριακής παιδείας, το σχολείο μας είχε την τιμή να υποδεχθεί τον ιδιοκτήτη σχολής οδηγών,κ. Νερούτσο, ο οποίος ενημέρωσε τους/τις μαθητές/τριες για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) και τη σημασία της υπεύθυνης συμπεριφοράς στο δρόμο. Μέσα από μια ενδιαφέρουσα και διαδραστική παρουσίαση, οι μαθητές έμαθαν για τους βασικούς κανόνες οδήγησης, τη σημασία της ζώνης ασφαλείας, τους κινδύνους της απροσεξίας και την αξία του σεβασμού προς τους πεζούς και τους υπόλοιπους οδηγούς. Η δράση αυτή ενίσχυσε την ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την οδική ασφάλεια και άφησε θετικές εντυπώσεις, συμβάλλοντας στην υπεύθυνη διαμόρφωση αυριανών πολιτών και οδηγών.
eTwinning στη Δ΄ τάξη
Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning Our Schools, Our World, τα παιδιά της Δ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Καρδίας αφού συμπλήρωσαν το πρώτο ερωτηματολόγιο ( pre-survey) δημιούργησαν ψηφιακά avatars και έγραψαν σύντομες αυτοπαρουσιάσεις, τις οποίες ανάρτησαν σε κοινό διαδραστικό πίνακα (Padlet). Επικοινώνησαν επίσης με μαθητές από άλλα σχολεία, διαβάζοντας και σχολιάζοντας τις παρουσιάσεις τους και έτσι έμαθαν να μοιράζονται τις ιδέες τους και να συνεργάζονται μέσω της τεχνολογίας.



























































