17 Nοέμβρη

Ο Νοέμβρης, μήνας μνήμης και περισυλλογής, φέρνει στις καρδιές μας τα ιδανικά της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της συλλογικής προσπάθειας. Στη σχολική μας κοινότητα τον τιμούμε με δημιουργικές δράσεις και παρουσιάσεις, μέσα από τις οποίες οι μαθητές/τριες αναδεικνύουν με λόγο, μουσική και εικόνα τα μηνύματα που παραμένουν ζωντανά και επίκαιρα.

1000024510 1000024509

Προστασία των νέων

Η εκδήλωση που οργάνωσε το σχολείο μας, με θέμα την προστασία των νέων, στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία. Είχαμε την τιμή να φιλοξενήσουμε τον κ. Αγγελίδη,  της Ελληνικής Αστυνομίας, ο οποίος  μας ενημέρωσε  για θέματα ασφάλειας των παιδιών, τη σωστή χρήση του διαδικτύου και τους τρόπους πρόληψης επικίνδυνων συμπεριφορών. Η ομιλία ήταν ιδιαίτερα κατατοπιστική και  είχαμε την ευκαιρία  να λάβουμε πρακτικές συμβουλές. Ευχαριστούμε θερμά τον ομιλητή για την πολύτιμη προσφορά του, καθώς και όλους/ες που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας και συμμετείχαν  στην εκδήλωση.

10000244661000024467100002447110000244721000024473100002447410000244751000024476

 

Ο σεισμός…κι εμείς

Την Τρίτη 11/11 στο δημοτικό σχολείο Καρδίας πραγματοποιήθηκε ενημέρωση και άσκηση σεισμού με τη συμμετοχή εθελοντών της ομάδας πολιτικής προστασίας Μίκρας .
Ο χρόνος εκκένωσης που χρειάστηκε ήταν 1,6 λεπτά .
Ο σκοπός της ενημέρωσης, για προστασία από σεισμούς και της άσκησης εκκένωσης σχολικού κτιρίου, που πραγματοποιεί μια εθελοντική ομάδα πολιτικής προστασίας στο δημοτικό  σχολείο, είναι πολύπλευρος και στοχεύει τόσο στην εκπαίδευση όσο και στην πρόληψη.

1000024447 1000024443 1000024442 1000024441 1000024439 1000024438 1000024437 Σας1000024436 1000024435 1000024434

Σας ευχαριστούμε!

ΟΜΙΛΙΑ κ. ΑΓΓΕΛΙΔΗ – ΑΣΤΥΝΟΜΟΥ Β΄ – ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ

Στις 12-11-25 στις 6 μ.μ., θα πραγματοποιηθεί ομιλία του κου Αγγελίδη, στο πνευματικό κέντρο της ενορίας μας, με θέμα : “Όσα πρέπει να γνωρίζουμε για να προστατεύσουμε τα παιδιά μας”

Τα οφέλη που θα αποκομίσουμε όλοι μας, θα είναι πολλαπλά.

Με εκτίμηση

η Διευθύντρια

Αλευρά Ανθούλα και ο Σύλλογος Διδασκόντων

Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής Θέρμης

Σήμερα, Τετάρτη 29 Οκτωβρίου, οι μαθητές/τριες της Δ΄, Ε΄και Στ΄τάξης, επισκέφτηκαν το Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής της Θέρμης.Το πρόγραμμα, πολύ καλά οργανωμένο, περιελάμβανε σταθμούς μάθησης και δράσης. Τα παιδιά απόλαυσαν τη μέρα τους, έμαθαν, συνεργάστηκαν, χάρηκαν.

blogsManual 1000024235 1000024234 1000024230 1000024229 1000024228 1000024225 1000024223 1000024222 1000024221 1000024220 1000024218 1000024216 1000024213 1000024211 1000024209 1000024208

Εργαστήρια δεξιοτήτων 2025-26

Α΄ τάξη

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ

Ο κυρ-Κούνελος μας μαθαίνει υγιεινή διατροφή και στοματική υγιεινή.

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Προστατεύουμε το δάσος και τα ζώα.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ

Όλη η τάξη μια μεγάλη συντροφιά

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

Οι μικροί εξερευνητές

Β΄τάξη

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ

Δε μαλώνω, δε μαλώνω αγκαλιά μεγάλη απλώνω

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ

Φιλία και συνεργασία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

Μια φορά κι έναν καιρό…Στη δική μας φαντασία!

Γ΄τάξη

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ

Η τροφή της χαράς

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Υγιή παιδιά- Υγιής πλανήτης

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ

Τα γράμματα του σεβασμού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

Το παλιό σχολείο και το σχολείο των ονείρων μου

Δ΄τάξη

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ

Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Το δάσος πηγή ζωής

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ

Δικαίωμα και υποχρέωση: αξιοπρέπεια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

Επεκτείνοντας το “Ομορφοχώρι”

Ε΄τάξη

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ

Μαθαίνω να μην καπνίζω.

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Αλλάζουμε εμείς-όχι το κλίμα

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ

Ανακύκλωση ρούχων

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

Μεταμορφώσεις γεωμετρικών σχημάτων και στερεών

ΣΤ΄ τάξη

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ

Κυκλοφορώντας με ασφάλεια

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι…Ανάδειξη τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ

Το σχολείο της συμπερίληψης:η αναπηρία ως αφορμή

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

Τα επαγγέλματα του μέλλοντος

 

eΤwinning στα αγγλικά με τα παιδιά της Δ΄ τάξης

Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης, δημιούργησαν μια αφίσα στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning “Our Schools, Our World”.
Επιλέξαμε τη λέξη «Φιλία» και τη γράψαμε στα αγγλικά και στις γλώσσες των συνεργαζόμενων σχολείων από Ιταλία, Ισπανία, Λετονία και Τουρκία, στέλνοντας το μήνυμα ότι οι γλώσσες μας ενώνουν και ότι η φιλία δεν έχει σύνορα.
Anonymo schedio df446e09 c169 455c bde1 4240f9dd8716

Επίσκεψη στο αθλητικό πάρκο “Ανεμοδούρα”

Σήμερα 25 Σεπτεμβρίου, επισκεφτήκαμε το αθλητικό πάρκο “Ανεμοδούρα” και περάσαμε υπέροχα μικροί και μεγάλοι. Σε έναν κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο, τα παιδιά συμμετείχαν αρχικά σε δομημένο κυκλικό πρόγραμμα αθλητικών δραστηριοτήτων, το οποίο διεξήχθη στα αντίστοιχα γήπεδα, με την καθοδήγηση έμπειρων παιδαγωγών.

Στη συνέχεια, ακολούθησε ελεύθερο παιχνίδι, όπου οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν και να κινηθούν ελεύθερα, αξιοποιώντας χώρους όπως το τραμπολίνο, τη παιδική χαρά και συμμετείχαν σε πολλές  υπαίθριες δραστηριότητες. Η επιλογή της ημερομηνίας για τη συγκεκριμένη επίσκεψη δεν ήταν τυχαία αφού αύριο Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου είναι η μέρα σχολικού αθλητισμού.

IMG 20250925 1856341000023709 1000023708 1000023707 1000023695

Αγιασμός στο Δημοτικό Σχολείο Καρδίας.

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός στο σχολείο μας θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου στις 8.15. Οι μαθητές/τριες θα έρθουν με τσάντες για να παραλάβουν τα βιβλία τους και θα αποχωρήσουν στις 9.15-9.30. Οι γονείς θα προσέλθουν στην αίθουσα του ολοήμερου τμήματος για γνωριμία με τη Διεύθυνση του σχολείου. Ευχόμαστε ολόψυχα Καλή Σχολική Χρονιά με υγεία και δημιουργία.