Ο Νοέμβρης, μήνας μνήμης και περισυλλογής, φέρνει στις καρδιές μας τα ιδανικά της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της συλλογικής προσπάθειας. Στη σχολική μας κοινότητα τον τιμούμε με δημιουργικές δράσεις και παρουσιάσεις, μέσα από τις οποίες οι μαθητές/τριες αναδεικνύουν με λόγο, μουσική και εικόνα τα μηνύματα που παραμένουν ζωντανά και επίκαιρα.
Προστασία των νέων
Η εκδήλωση που οργάνωσε το σχολείο μας, με θέμα την προστασία των νέων, στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία. Είχαμε την τιμή να φιλοξενήσουμε τον κ. Αγγελίδη, της Ελληνικής Αστυνομίας, ο οποίος μας ενημέρωσε για θέματα ασφάλειας των παιδιών, τη σωστή χρήση του διαδικτύου και τους τρόπους πρόληψης επικίνδυνων συμπεριφορών. Η ομιλία ήταν ιδιαίτερα κατατοπιστική και είχαμε την ευκαιρία να λάβουμε πρακτικές συμβουλές. Ευχαριστούμε θερμά τον ομιλητή για την πολύτιμη προσφορά του, καθώς και όλους/ες που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας και συμμετείχαν στην εκδήλωση.
Ο σεισμός…κι εμείς
Σας ευχαριστούμε!
ΟΜΙΛΙΑ κ. ΑΓΓΕΛΙΔΗ – ΑΣΤΥΝΟΜΟΥ Β΄ – ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ
Στις 12-11-25 στις 6 μ.μ., θα πραγματοποιηθεί ομιλία του κου Αγγελίδη, στο πνευματικό κέντρο της ενορίας μας, με θέμα : “Όσα πρέπει να γνωρίζουμε για να προστατεύσουμε τα παιδιά μας”
Τα οφέλη που θα αποκομίσουμε όλοι μας, θα είναι πολλαπλά.
Με εκτίμηση
η Διευθύντρια
Αλευρά Ανθούλα και ο Σύλλογος Διδασκόντων
Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής Θέρμης
Σήμερα, Τετάρτη 29 Οκτωβρίου, οι μαθητές/τριες της Δ΄, Ε΄και Στ΄τάξης, επισκέφτηκαν το Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής της Θέρμης.Το πρόγραμμα, πολύ καλά οργανωμένο, περιελάμβανε σταθμούς μάθησης και δράσης. Τα παιδιά απόλαυσαν τη μέρα τους, έμαθαν, συνεργάστηκαν, χάρηκαν.
Εργαστήρια δεξιοτήτων 2025-26
Α΄ τάξη
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ
Ο κυρ-Κούνελος μας μαθαίνει υγιεινή διατροφή και στοματική υγιεινή.
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Προστατεύουμε το δάσος και τα ζώα.
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ
Όλη η τάξη μια μεγάλη συντροφιά
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ
Οι μικροί εξερευνητές
Β΄τάξη
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ
Δε μαλώνω, δε μαλώνω αγκαλιά μεγάλη απλώνω
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ
Φιλία και συνεργασία
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ
Μια φορά κι έναν καιρό…Στη δική μας φαντασία!
Γ΄τάξη
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ
Η τροφή της χαράς
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Υγιή παιδιά- Υγιής πλανήτης
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ
Τα γράμματα του σεβασμού
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ
Το παλιό σχολείο και το σχολείο των ονείρων μου
Δ΄τάξη
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ
Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Το δάσος πηγή ζωής
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ
Δικαίωμα και υποχρέωση: αξιοπρέπεια
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ
Επεκτείνοντας το “Ομορφοχώρι”
Ε΄τάξη
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ
Μαθαίνω να μην καπνίζω.
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αλλάζουμε εμείς-όχι το κλίμα
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ
Ανακύκλωση ρούχων
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ
Μεταμορφώσεις γεωμετρικών σχημάτων και στερεών
ΣΤ΄ τάξη
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ
Κυκλοφορώντας με ασφάλεια
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι…Ανάδειξη τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΝΕΡΓΩ
Το σχολείο της συμπερίληψης:η αναπηρία ως αφορμή
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ
Τα επαγγέλματα του μέλλοντος
eΤwinning στα αγγλικά με τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Επίσκεψη στο αθλητικό πάρκο “Ανεμοδούρα”
Σήμερα 25 Σεπτεμβρίου, επισκεφτήκαμε το αθλητικό πάρκο “Ανεμοδούρα” και περάσαμε υπέροχα μικροί και μεγάλοι. Σε έναν κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο, τα παιδιά συμμετείχαν αρχικά σε δομημένο κυκλικό πρόγραμμα αθλητικών δραστηριοτήτων, το οποίο διεξήχθη στα αντίστοιχα γήπεδα, με την καθοδήγηση έμπειρων παιδαγωγών.
Στη συνέχεια, ακολούθησε ελεύθερο παιχνίδι, όπου οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν και να κινηθούν ελεύθερα, αξιοποιώντας χώρους όπως το τραμπολίνο, τη παιδική χαρά και συμμετείχαν σε πολλές υπαίθριες δραστηριότητες. Η επιλογή της ημερομηνίας για τη συγκεκριμένη επίσκεψη δεν ήταν τυχαία αφού αύριο Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου είναι η μέρα σχολικού αθλητισμού.
Αγιασμός στο Δημοτικό Σχολείο Καρδίας.
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός στο σχολείο μας θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου στις 8.15. Οι μαθητές/τριες θα έρθουν με τσάντες για να παραλάβουν τα βιβλία τους και θα αποχωρήσουν στις 9.15-9.30. Οι γονείς θα προσέλθουν στην αίθουσα του ολοήμερου τμήματος για γνωριμία με τη Διεύθυνση του σχολείου. Ευχόμαστε ολόψυχα Καλή Σχολική Χρονιά με υγεία και δημιουργία.













































