Η ρομποτική στο σχολείο μας-Α΄μέρος

Κατά τη διάρκεια ενός δίωρου εκπαιδευτικού προγράμματος ρομποτικής, οι μαθητές/μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης, είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της τεχνολογίας και του προγραμματισμού.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, γνώρισαν βασικές έννοιες της ρομποτικής και της αλγοριθμικής σκέψης.
Οι μαθητές/τριες εργάστηκαν σε ομάδες, συνεργάστηκαν και ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων.
Χρησιμοποίησαν εκπαιδευτικά ρομποτικά εργαλεία και απλό προγραμματισμό για να δώσουν εντολές και να δημιουργήσουν λειτουργικά μοντέλα.
Το πρόγραμμα ενίσχυσε τη δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη και την αυτοπεποίθησή τους.
Η συμμετοχή ήταν ενεργή και το ενδιαφέρον των παιδιών ιδιαίτερα έντονο.
Η ρομποτική αποτέλεσε ένα ευχάριστο και ταυτόχρονα εκπαιδευτικό μέσο μάθησης.
Η δράση ολοκληρώθηκε με επιτυχία, αφήνοντας θετικές εντυπώσεις σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
1000014158 1000014157 10000141561000014163 1000014162 1000014159

Debate ανάμεσα σε Αθηνά και Ποσειδώνα, Δ΄τάξη

IMG 20260115 085431

Στο μάθημα της γλώσσας, τα τεταρτάκια χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες. Η πρώτη ομάδα εκπροσωπούσε τη θεά Αθηνά, η δεύτερη τον Ποσειδώνα και η τρίτη ήταν οι κριτές μας. Αφού με επιχειρήματα υποστήριξαν τη θέση τους,  οι κριτές έδωσαν στη Θεά Αθηνά το προνόμιο να δώσει στην πόλη το όνομά της!

 

Δ΄ και Ε΄ σε αγώνα μπάσκετ

1000014123 1000014122 1000014120 1000014119 1000014117

Ένα δίωρο με πολλά ομαδικά παιχνίδια και αγώνα μπάσκετ, οργάνωσε η γυμνάστρια μας κα. Ειρήνη για τους/τις μαθητές/τριες των δύο τάξεων! Τα παιδιά το απόλαυσαν και εκφράστηκαν με πολλά θετικά σχόλια!

 

Αφιερωμένο από τα παιδιά της Δ΄ στους μαθητές/τριες της Ε΄

Τα παιδιά της Δ, με τη βοήθεια της κας. Ζωής Μακαρίδου, έμαθαν το παραπάνω τραγούδι στα αγγλικά. Μιλάει για τη φιλία και το αφιερώνουν στους μαθητές/τριες της Ε΄τάξης!

Ευχαριστήρια επιστολή για δωρεά ΤΡΟΦΙΜΩΝ στην Πνοή Ελπίδας

ΕΥΧΑΡ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

Τριάδι  9/1/2026

 

Αγαπητοί μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς του 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΡΔΙΑΣ,

Καλή χρονιά με υγεία, χαρά, ευλογία και πρόοδο!

Η διοίκηση, τα μέλη & οι εθελοντές της αστικής εταιρείας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με εθελοντική φιλανθρωπική δράση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΝΟΙΑΣ & ΙΣΟΤΗΤΑΣ, «ΠΝΟΗ ΕΛΠΙΔΑΣ» ευχαριστούν θερμά το σχολείο σας για την δωρεά ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ που παραλάβαμε, με σκοπό να τα προωθήσουμε στις οικογένειες που υποστηρίζουμε.

Η κίνησή σας αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, εκφράζει ομοψυχία και πραγματική συμπαράσταση, στον καθημερινό αγώνα μας.

Θερμές ευχαριστίες από καρδιάς και ολόθερμες ευχές!

Για την ΠΝΟΗ ΕΛΠΙΔΑΣ

Αλεξία Κοσμίδου

 

 

 

 

 

 

 

Ελληνική Οργάνωση Πρόνοιας & Ισότητας – ΠΝΟΗ ΕΛΠΙΔΑΣ

www.pnoielpidas.gr,  info@pnoielpidas.gr,

Οδ. Ανδρούτσου 10 – Τριάδι, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ.  570 01,   6945-589654

Το δάσος, πηγή ζωής- Δ΄ τάξη

Αφού λοιπόν, μιλήσαμε για το δάσος, είδαμε βίντεο, διαβάσαμε άρθρα, εμπνευστήκαμε κιήρθε η ώρα να γράψουμε κι ένα ποίημα!

1000014040 1000014039

Δ΄ τάξη ποίημα

Δ΄ ΤΑΞΗ 20252026

ΤΟ ΔΑΣΟΣ, ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ

Το δάσος είναι η ζωή

γεμάτο φως και μαγεία.

Αν όλοι το αγαπάμε

Θα ζούμε με αρμονία.

 

Καθαρός αέρας

έρχεται και μας φυσά.

Την αγάπη φέρνει

σε μεγάλους και παιδιά.

 

Το δάσος είναι η ζωή

γεμάτο φως και αναπνοή.

Αν όλοι το αγαπάμε

Θα ζούμε με δυνατή πνοή.

 

Καθαρός αέρας

έρχεται και μας φυσά.

Την αγάπη φέρνει

σε μεγάλους και παιδιά.

 

Το δάσος το αγαπάμε,

ποτέ δεν το πονάμε.

Είναι η ψυχή μας,

όλη η ζωή μας.

 

Το δάσος πνέει ανάσα γλυκιά,

Στη ρίζα του γεννιέται η ομορφιά.

Ας το φυλάξουμε με αγάπη

να ΄χουμε στη ζωή μας χαρά.

Τα παιδιά μαζί με τον κύριο της μουσικής, Μηλιώκα Θανάση, θα το δουλέψουν και θα το κάνουν τραγούδι! Περιμένουμε να το ακούσουμε και να το τραγουδήσουμε!

Πνοή Ελπίδας

Με αφορμή τη γιορτή των Χριστουγέννων, στο σχολείο μας οργανώθηκε συγκέντρωση τροφίμων και άλλων βασικών καταναλωτικών αγαθών, με σκοπό την προσφορά τους στην Ελληνική Οργάνωση Πρόνοιας και Ισότητας «Πνοή Ελπίδας», η οποία στηρίζει εθελοντικά πλήθος οικογενειών που βρίσκονται σε ανάγκη.
1000014028 1000014027

Το Ομορφοχώρι της Δ΄ τάξης

Το Ομορφοχώρι της Δ΄τάξης, όλο και μεγαλώνει. Η Ειρήνη και η Σμαράγδα, μας έφεραν ένα πανέμορφο σπιτάκι, καρουζέλ για την παιδική χαρά και ένα ένα τρένο για να επεκτείνουμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ευχαριστούμε κορίτσια!

IMG 20260108 082158IMG 20260108 082217IMG 20260108 082330IMG 20260108 082338IMG 20260108 082350

Το δάσος, πηγή ζωής Δ΄ τάξη

IMG 20260108 113021Σήμερα με τα τεταρτάκια, ξεκινήσαμε το πρόγραμμα “Το δάσος, πηγή ζωής”. Η ιδεοθύελλα, ήταν μια καλή πρακτική για να κάνουμε την εισαγωγή μας. Στη συνέχεια τα παιδιά, με αφορμή όσα ειπώθηκαν σκέφτηκαν εικόνες, σκηνές που μπορεί να συναντήσουν στο δάσος και τις δραματοποίησαν.

IMG 20260108 141310IMG 20260108 141239 IMG 20260108 141153IMG 20260108 141006 IMG 20260108 140827IMG 20260108 105634 IMG 20260108 105629 IMG 20260108 105623IMG 20260108 104926

Τρουφάκια από τη Δ΄και Ε΄

Η σημερινή μέρα τα είχε όλα! Εκκλησιασμό, secret Santa, κεράσματα και λαχταριστά τρουφάκια που ετοίμασαν σε συνεργασία οι μαθητές/τριες της Δ΄και Ε΄τάξης.! Και του χρόνου με υγεία!

1000011449 1000011448 1000011447 1000011446 10000114451000011444 1000011443 1000011442 1000011441 10000114401000011439 1000011435 1000011434 1000011432 1000011431

Φυσικά ευχαριστούμε τους αγαπητούς γονείς που είναι δίπλα μας και μας στηρίζουν σε ό,τι τους ζητήσουμε! Καλά Χριστούγεννα!