Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Δημήτρη Τσακό που ήρθε στο σχολείο μας και μας έδειξε πως κατασκευάζουμε ένα χαρταετό. Ήταν μια πολύ ωραία δράση με ενδιαφέρουσες πληροφορίες αφού μάθαμε πώς μπορούμε να φτιάξουμε το δικό μας χαρταετό και να τον πετάξουμε την Καθαρά Δευτέρα. Στο τέλος της δράσης μας περίμενε μια μικρή έκπληξη! Όλοι μας θα παίρναμε στο σπίτι μας έναν χαρταετό που είχε φτιάξει με αγάπη και μεράκι για εμάς ο κ. Δημήτρης. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον κ. Δημήτρη & τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την παροχή των υλικών! Καλή Καθαρή Δευτέρα σε όλους!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σήμερα επισκέφτηκε το σχολείο μας ο παιδοδοδοντίατρος Νικόλαος Χανδράς για να μας μιλήσει για τη στοματική μας υγιεινή. Ο οδοντιατρικός σύλλογος Χίου υλοποιεί μέσω εθελοντών οδοντιάτρων προγράμματα ενημέρωσης στους μαθητές και στις μαθήτριες των Δημοτικών σχολείων. Αρχικά, μας έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση και μας έδειξε ένα βιντεάκι για το πώς πρέπει να πλένουμε τα δόντια μας. Στη συνέχεια, μας έλυσε όλες μας τις απορίες και μας έδωσε τη βεβαίωση συμμετοχής στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση είναι η καλύτερη πρόληψη» και ένα ημερολόγιο όπου θα σημειώνουμε ότι βουρτσίζουμε τα δόντια μας πρωί και βράδυ. Τον ευχαριστούμε πάρα πολύ!
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ Ο ΜΗΝΑΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
Φεβρουάριος ο μήνας της αγάπης… Συζητήσαμε , διαβάσαμε βιβλία , παίξαμε παιχνίδια, μετρήσαμε καρδούλες, ζωγραφίσαμε και κάναμε κατασκευές γύρω από το θέμα. Μιλήσαμε για την αγάπη που νιώθουμε για τους δικούς μας ανθρώπους και για την αγάπη που δίνουμε στους γύρω μας και καταλήξαμε ότι είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα που δίνει χρώμα και ουσία στη ζωή μας…
ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ
Τσικνοπέμπτη σήμερα και όπως απαιτεί το έθιμο τσικνίσαμε στο σχολείο μας και εμείς τρώγοντας κρεατικά και πικάντικες νοστιμιές που μας πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας από το ψητοπωλείο “Φιλοξένια” του κ. Κώστα Ζώη. Προτού όμως ξεκινήσουμε το φαγοπότι κάναμε ένα ωραίο κειμενάκι με δραστηριότητες. Διαβάσαμε, μάθαμε, συμπληρώσαμε και ζωγραφίσαμε σχετικά με την Τσικνοπέμπτη. Μετά το διάλειμμα ακολουθήσαμε ένα πιο εορταστικό πρόγραμμα που απαιτούσε η μέρα. Φάγαμε, μασκαρευτήκαμε, παίξαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε και περάσαμε υπέροχα. Ήταν όλα πεντανόστιμα!
Ευχαριστούμε πολύ! Να είστε όλοι καλά! Και του χρόνου!
ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΘΛΟΥ
Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμιά φανέλα πάνω από τη ζωή!
Στο σχολείο μας σήμερα 5/2/26 γιορτάσαμε την πανελλήνια ημέρα φιλάθλου! Έτσι γεμίσαμε την αυλή με παιχνίδι, χαμόγελα και ομαδικό πνεύμα.
Τα παιδιά έμαθαν τι σημαίνει να υποστηρίζουμε την ομάδα μας με σεβασμό και καλή διάθεση.
Ήταν μια μέρα που μας θύμισε πως ο αθλητισμός ενώνει…
«Ψάχνοντας το μαντίλι της πληγωμένης νεράιδας» Πρόγραμμα στο ΚΕΠΕΑ
Την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας μαζί με τα παιδάκια του νηπιαγωγείου επισκέφτηκαν το ΚΕΠΕΑ για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα: «Ψάχνοντας το μαντίλι της πληγωμένης νεράιδας» που εντάσσεται στο πρόγραμμα: « Η Κλειδούπονεί μα θα γιάνει». Η Κλειδού «πονεί». Το καταλάβαμε και το νιώσαμε όλοι, καθώς όταν φτάσαμε εκεί μας γέμισε θλίψη η εικόνα των καμένων δέντρων που αντικρίσαμε στο άλλοτε καταπράσινο κι όλο ζωή δάσος… «Ο πύρινος δράκος» του Ιουνίου πλήγωσε και μάτωσε αυτόν τον πνεύμονα ζωής και ομορφιάς που είναι τόσο κοντά στην πόλη μας.
Όμως όπως φανερώνει το όνομα του εκπαιδευτικού προγράμματος, όπως διαπιστώσαμε από τη βόλτα που κάναμε στην περιοχή αλλά και από την ενδιαφέρουσα προβολή που παρακολουθήσαμε στην αρχή, το δάσος πονά μα παραμένει ζωντανό. Απλά χρειάζεται χρόνο για να ανακτήσει τις δυνάμεις του και να ξαναγεννηθεί. Αρκεί να το προστατέψουμε από διάφορες απειλές.
Μετά από αυτό το αισιόδοξο μήνυμα ξεκίνησε η δράση… Χωρισμένοι σε δύο ομάδες ψάξαμε το μαντίλι της πληγωμένης νεράιδας της Κλειδούς. Αποστολή σοβαρή και υψίστης σημασίας! Περιπλανηθήκαμε σε διάφορα μέρη του δάσους με τη βοήθεια του χάρτη, λύσαμε γρίφους, τραγουδήσαμε, χορέψαμε, ζωγραφίσαμε, παρατηρήσαμε τις πληγές που άφησε πίσω της η φωτιά του καλοκαιριού και φυσικά συνεργαστήκαμε για έναν σκοπό ιερό! Λύνοντας τους γρίφους έπρεπε να βρούμε το μαντίλι της πληγωμένης νεράιδας και να τη βοηθήσουμε να ξαναβρεί τη χαμένη της ομορφιά και ζωντάνια!
Ήταν μια μέρα ξεχωριστή, εποικοδομητική, γεμάτη με ωραίες δράσεις και εμπειρίες! Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους του ΚΕΠΕΑ για αυτές τις μαθησιακές εμπειρίες που μας παρέχουν!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!
Σήμερα το σχολείο μας επισκέφτηκε ο διαιτολόγος κ. Στυλιανός Κάρλος για να μας μιλήσει για τη διατροφή.
Και στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό ασχολούμαστε φέτος με πρόγραμμα υγιεινής διατροφής και κάνουμε δράσεις για να μάθουμε πως τρώμε σωστά!
Ήρθε λοιπόν ο κ. Στέλιος διαβάσαμε το βιβλίο «Η μάγισσα Αργυρώ και το ξόρκι της νοστιμιάς» της Βασιλικής Αραμπατζή , μας είπε πως πρέπει να τρώμε απάντησε στις απορίες μας. Επίσης , μας εξήγησε πως ένα φαγητό μπορεί να είναι νόστιμο και υγιεινό ταυτόχρονα. Μας έδειξε ένα βιντεάκι για το πώς παράγεται η ζάχαρη και μας εξήγησε τους λόγους που πρέπει να την μειώσουμε. Έπειτα, μαγειρέψαμε όλοι μαζί μια υγιεινή συνταγή που ήταν τρουφάκια καρότου με σταγόνες μαύρης σοκολάτας και στο τέλος βγήκαμε και παίξαμε παιχνίδια στην αυλή.
Απολαύσαμε την μέρα και το πρόγραμμα και ευχαριστούμε πολύ τον κ. Στέλιο Κάρλο για τις ωραίες δράσεις που μας έκανε! Σίγουρα μάθαμε πολλά και θα τα πούμε και στους γονείς μας!
ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ 3 ΙΕΡΑΡΧΩΝ
30 Ιανουαρίου σήμερα γιορτάζουμε τους 3 Ιεράρχες και τιμούμε την μνήμη τους. Καθένας έχει τη δική του γιορτή, αλλά και τους τρεις μαζί τους γιορτάζουμε στις 30 Ιανουαρίου, γιατί έχουν πολλά κοινά γνωρίσματα: Ζούσαν απλή ζωή χωρίς πολυτέλειες. Αφιέρωσαν τη ζωή τους στους φτωχούς συνανθρώπους τους και στους δυστυχισμένους και ήταν και οι τρεις σοφοί. Αγάπησαν τα γράμματα και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων. Έγιναν μεγάλοι – πολύ μεγάλοι – δάσκαλοι, πραγματικοί φωστήρες. Αλλά και σπουδαίοι ρήτορες. Για τη σοφία τους και την καλοσύνη τους, ο λαός τους εκτιμούσε και τους αγαπούσε.
Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι γιορτή των δασκάλων και των μαθητών, των σχολείων και των γραμμάτων, των βιβλίων και της μάθησης.
Γι αυτό και εμείς σήμερα πήγαμε εκκλησία και κοινωνήσαμε Στο τέλος της λειτουργίας κεραστήκαμε στο κελί της εκκλησίας μας. Και του χρόνου να είμαστε καλά να τιμήσουμε τη μνήμη τους. Τι κι αν πέρασαν τόσα χρόνια από τότε που έζησαν; Το παράδειγμά τους είναι πάντα νέο, πάντα φωτεινό για να μας δείχνει το δρόμο.
ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ
Επιστρέψαμε στο σχολείο μας μετά τις γιορτές και αφού είπαμε πως περάσαμε μπήκαμε εκ νέου στο πρόγραμμα του σχολείου μας. Μιας και είμαστε μια μεγάλη οικογένεια κι εμείς σκεφτήκαμε να κόψουμε όπως κάθε χρόνο τη βασιλόπιτα μας για να δούμε ποιοι/ποιες θα είναι οι τυχεροί/ες της νέας χρονιάς. Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μας έφερε λοιπόν βασιλοπιτάκια για κάθε μαθητή. Οι τυχεροί που έτυχαν το φλουρί ήταν ο Χρυσοβαλάντης Καράπουρνος από τη Α τάξη, ο Γιώργος Καράπουρνος από τη Δ τάξη και ο Αλέξανδρος Ζώας από τη ΣΤ τάξη. Από τους εκπαιδευτικούς το φλουρί κέρδισε η κ. Ειρήνη Λυμπεράτου, Προϊσταμένη του σχολείου. Τους ευχόμαστε να είναι πάντα τυχεροί στη ζωή τους.










































