Με τιμή και λαμπρότητα παρέλασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας στην παρέλαση για την 25η Μαρτίου. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες.
Μάι 26
25η Μαρτίου
Μάι 19
Αγώνες “ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ” 2024
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ του σχολείου μας συμμετείχαν στους σχολικούς αγώνες “ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ” Ποδοσφαίρου και Μπάσκετ 2024.
Τα κορίτσια και τα αγόρια μας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, ακολουθώντας τους κανόνες του παιχνιδιού και την αρχή του “ευ αγωνίζεσθαι” και απόλαυσαν τον αγώνα.
Μάι 02
Δραστηριότητες για το Πάσχα
Οι τελευταίες μέρες πριν κλείσουμε ήταν αφιερωμένες στη γιορτή του Πάσχα.
Συζητήσαμε για το τι γιορτάζουμε και για τα έθιμα που το συνοδεύουν.
Δημιουργήσαμε όμορφες κατασκευές.
Στολίσαμε τις λαμπάδες μας.
Παίξαμε πασχαλινά παιχνίδια.
Και οι μικροί μας μαθητές είπαν τα κάλαντα του Λαζάρου στα καταστήματα του χωριού μοιράζοντας το μήνυμα της αγάπης σε όλους.
Μάι 01
“Ο μικρός μας μαγικός κόσμος” μέσα από τα μάτια των μαθητών
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, στο μάθημα των Εικαστικών μαζί με την εκπαιδευτικό Αλιφιεράκη Χρισταλένη κατασκεύασαν διοράματα από επαναχρησιμοποιημένα υλικά, κούτες, υφάσματα και απομεινάρια χαρτονιών.
Ο μαγικός κόσμος της Α’ Δημοτικού έχει, δάσος, λουλούδια, την κοκκινοσκουφίτσα κι έναν αρκούδο που κρατάει καλάθι με μέλι.
Στον μαγικό κόσμο της Β’, υπάρχουν ποτάμια με ψάρια και γέφυρες, μελισσούλες, πεταλούδες, αγαπημένοι άνθρωποι που κρατιούνται χέρι-χέρι, και κάπου εκεί, πίσω από το κόκκινο σπίτι, το παιδί μας δείχνει πίσω του το καρπούζι που φύτρωσε στην αυλή του! Εκεί είναι σίγουρα καλοκαίρι!
Στον μαγικό κόσμο της Γ’-Δ’ υπάρχει σχολείο, μουσείο που απ’ έξω εκτίθενται δεινόσαυροι, υπάρχει αερόστατο, ενας κύριος που κρατάει μπαλόνια και πετάει (τι ωραία!), υπάρχουν ζαχαρωτά και φράουλες! Πολλές φράουλες! Ηλιοβασίλεμα και νύχτα μαζί, πεφταστέρια και 2 Κρόνοι (είχαμε και 3ο) κι επιστρέφοντας στη Γη ξεκουραζόμαστε δίπλα στη λιμνούλα…
Από τον μαγικό κόσμο της Ε’ δεν λείπει το ουράνιο τόξο μα ούτε και το αερόστατο! Τα μελισσάκια κι οι πεταλούδες πετούν ανάλαφρα κι ο αρκούδος με το φιόγκο του ξεκουράζονται στη σκια! Τι ζέστη! Από τη λάβα θα ‘ναι, από το ηφαίστειο που εξερράγη! Ω! Αρκούδε, πρόσεχε, μπες μέσα σε εκείνη τη μαγική πόρτα!
Ο μαγικός κόσμος της ΣΤ’ . Μυστηριακός αλλά και παραμυθένιος ταυτόχρονα, με ένα κάστρο που κάποια ύπαρξη αχνοφαίνεται σαν σκια στο παράθυρό του…
Το ποτάμι χάνεται στο λόφο, πίσω από τα κυπαρίσσια. Πόση φροντίδα σε εκείνο το μανιταρόσπιτο! Μέχρι και λάμπα έχουν βάλει οι κάτοικοι για να φωτίζει τα σκοτάδια. Κι οι σκίουροι, ομάδα σωστή, μαζεύουν βελανιδιά παρεούλα.
Χρειάστηκε αρκετός χρόνος και προσπάθεια, αλλά το αποτέλεσμα άξιζε τον κόπο!
Μάι 01
Ημέρα της Γης – 22 Απριλίου
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, συζητήσαμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας για το πόσο σημαντικό είναι να προσέχουμε το περιβάλλον μας και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να το προστατέψουμε. Στη συνέχεια κατασκευάσαμε το βιβλίο της Γης όπου καταγράψαμε τα σημαντικότερα στοιχεία για τη φροντίδα της.
Απρ 21
Εκπαιδευτική εκδρομή στο Βυζαντινό Μουσείο Χανίων
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων, στο πλαίσιο του μαθήματος της ιστορίας, πραγματοποίησαν την προηγούμενη εβδομάδα διδακτική επίσκεψη στο Βυζαντινό Μουσείο Χανίων, όπου είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την αρχιτεκτονική της εποχής εκείνης και τις κυριότερες μορφές τέχνης, όπως ήταν οι αγιογραφίες και τα ψηφιδωτά.
Γνώρισαν επίσης το επάγγελμα του συντηρητή, ο οποίος εκτελεί μία λεπτή και εξαιρετικά δύσκολη δουλειά η οποία απαιτεί τεράστια υπομονή και προσήλωση και σαν “γιατρός της τέχνης” δίνει χρώμα σε κατάμαυρες από την υγρασία και την κάπνα εικόνες.
Απρ 21
Εκπαιδευτική εκδρομή στο Ναυτικό Μουσείο Κρήτης
Την προηγούμενη εβδομάδα, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεων πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο Κρήτης, όπου τα μικρότερα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα μυστικά για τον βυθό της θάλασσας και θαυμάσουν τα ιδιαίτερα πλάσματα που κατοικούν εκεί. Έμαθαν ακόμα για τη ζωή της χελώνας καρέτα – καρέτα και για το πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε για την επιβίωσή της. Είδαν επίσης πολλά πλοία και άκουσαν ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη λειτουργία τους.
Τα παιδιά των Γ΄ και Δ΄ τάξεων, στο πλαίσιο του μαθήματος της ιστορίας, ήρθαν σε επαφή με τα πλοία της αρχαιότητας και προσπάθησαν να αναπαραστήσουν μυθολογικά ταξίδια, εξασκώντας τις αποκτηθείσες γνώσεις με βιωματικό τρόπο. Δραματοποίησαν τις περιπέτειες του Οδυσσέα και αναζήτησαν στοιχεία μέσα από τα εκθέματα του μουσείου.
Απρ 21
Έργα του Picasso για την Ειρήνη
Ο πασίγνωστος ζωγράφος Pablo Picasso, έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην αξία της Ειρήνης μέσα από την εργογραφία του.
Οι μαθητές μας, με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού Αλιφιεράκη Χρισταλένης, αφού είδαν τη Guernica (1937) -και με τεράστια επιτυχία την αναγνώρισαν-, πίνακας που χαρακτηρίζεται από πολλούς κριτικούς τέχνης ως το πιο δυνατό έργο ζωγραφικής με αντιπολεμικό μήνυμα στην ιστορία (Wikipedia) , τη σειρά έργων του με τα περιστέρια της ειρήνης και το Child with a dove (Παιδί με ένα περιστέρι, 1901), τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους εκδοχές, βασισμένες στα αντίστοιχα έργα του Picasso.
H E’ και ΣΤ’ τάξεις δημιούργησαν ομαδικά την δική τους εκδοχή από το έργο Παιδί με ένα περιστέρι, ενώ οι μικρότερες τάξεις μας εμπνεύστηκαν από τη σειρά εργων με τα περιστέρια της ειρήνης.
Ο πασίγνωστος ζωγράφος Pablo Picasso, έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην αξία της Ειρήνης μέσα από την εργογραφία του.
Οι μαθητές μας αφού είδαν τη Guernica (1937) -και με τεράστια επιτυχία την αναγνώρισαν-, πίνακας που χαρακτηρίζεται από πολλούς κριτικούς τέχνης ως το πιο δυνατό έργο ζωγραφικής με αντιπολεμικό μήνυμα στην ιστορία (Wikipedia) , τη σειρά έργων του με τα περιστέρια της ειρήνης και το Child with a dove (Παιδί με ένα περιστέρι, 1901), τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους εκδοχές, βασισμένες στα αντίστοιχα έργα του Picasso.
H E’ και ΣΤ’ τάξεις δημιούργησαν ομαδικά την δική τους εκδοχή από το έργο Παιδί με ένα περιστέρι, ενώ οι μικρότερες τάξεις μας εμπνεύστηκαν από τη σειρά εργων με τα περιστέρια της ειρήνης.
Απρ 21
Οι μαθητές του σχολείου μας μαθαίνουν για την Χαρακτική
Οι μαθητές του σχολείου μας μαθαίνουν για την Χαρακτική, μέσα από την τεχνική της υψιτυπίας, από την εκπαιδευτικό των Εικαστικών, Αλιφιεράκη Χρισταλένη.
Τα παιδιά έμαθαν στη θεωρία και είδαν στη πράξη τη δημιουργία της χαρακτικής μήτρας σε λινόλεουμ και φύλλα βινυλίου. Επεξεργάστηκαν τα εργαλεία, μελάνωσαν τις μήτρες και τύπωσαν μόνα τους το χαρακτικό επάνω σε ξύλινες επιφάνειες.
Συζητήσαμε, πειραματιστήκαμε, δημιουργήσαμε, λερωθήκαμε, τυπώσαμε με ενθουσιασμό τα χαρακτικά μας!
Πρόσφατα σχόλια