Να ευχαριστήσουμε από καρδιάς τον Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας κ. Τσιάμη Ιωάννη και τα μέλη του κ. Λιάκη Γεωργία, κ. Καμπόλη Μαρία, κ. Μπαϊραμίδου Σοφία για την αμέριστη συμπαράσταση και υποστήριξη που επιδεικνύουν σε θέματα που αφορούν τους μαθητές/τριές μας, καθώς και τις πρωτοβουλίες που λαμβάνουν με γνώμονα πάντα το όφελος των παιδιών.
Την εβδομάδα αυτή συμμετείχαν ενεργά στον καθαρισμό και την αποστείρωση βάζων στα οποία αποθήκευσαν τις αλατιστές ελιές που έχουν ήδη ωριμάσει, μία διαδικασία που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και μπόλικο μεράκι τη φετινή χρονιά στο σχολείο μας με τη συμμετοχή των μαθητών/τριών μας και τη βοήθεια του Διευθυντή κ. Τσάκαλη Παναγιώτη και του καθηγητή Φυσικής Αγωγής κ. Μισύρη Αναστάσιου.
Σήμερα, μάλιστα, Τρίτη 20 Μαΐου, μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς δώρισαν σε όλο το μαθητικό δυναμικό και προσωπικό του σχολείου μας από ένα καπελάκι και ένα καλοκαιρινό μπλουζάκι με το λογότυπό μας!
Τα δύο αυτά δώρα θα μας συντροφεύουν σε όλες τις εκπαιδευτικές επισκέψεις και εξορμήσεις!
Τους ευχαριστούμε θερμά!