Μήνυμα της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς


Λήψη αρχείου

Υποδοχή μαθητών/τριών – Τελετή Αγιασμού για το σχολικό έτος 2025-26

Σήμερα Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη τελετή Αγιασμού στον αύλειο χώρο του σχολείου μας σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς από τον εφημέριο του Ι.Ν. Αγ. Δημητρίου Καμαρίου, πατέρα Απόστολο Νούλα.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών του Σχολείου μας υποδέχτηκε με χαμόγελο τους μαθητές και τις μαθήτριές μας στο ξεκίνημα ενός νέου δημιουργικού έτους που προϋποθέτει καλή συνεργασία, εμπιστοσύνη, προσπάθεια και ανεξάντλητη επιμονή και υπομονή αμφοτέρωθεν.

Την ημέρα αυτή τίμησαν με την παρουσία τους ο κος Αγγελίδης Δημήτριος, πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Καμαρίου και οι εκπρόσωποι του Δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης, κος Μεγαρίτης Ανέστης και κα Μενούνου Ελίνα.

Πολύ ευχάριστη έκπληξη τόσο για το μαθητικό δυναμικό όσο και για το εκπαιδευτικό προσωπικό, αποτέλεσε η σύσσωμη παρουσία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας που σκόρπισε χαρά και γέλια προσφέροντάς μας δώρα που είχαν ετοιμάσει!

Οι αίθουσες διδασκαλίας των παιδιών γέμισαν χρώματα και μετέφεραν μια ευχάριστη νότα αισιοδοξίας για το ξεκίνημα της νέας χρονιάς που έπεται!

Τους ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική αυτή πρωτοβουλία!

Καλή σχολική χρονιά, με υγεία!

 

 

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2025-2026

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

με χαρά σας προσκαλούμε την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 8.15 π.μ. να προσέλθετε με τα παιδιά σας για τον καθιερωμένο Αγιασμό και την επίσημη έναρξη του Σχολικού Έτους 2025-26.

Μετά τον Αγιασμό οι μαθητές/μαθήτριες θα περάσουν στις τάξεις τους για να συναντηθούν όλοι/όλες μαζί και με τις δασκάλες τους, να λάβουν τα βιβλία τους και τις πρώτες οδηγίες για φέτος. Όλοι οι μαθητές/τριες πρέπει να έρθοτυν με τις τσάντες τους!

Αναχώρηση γύρω στις 9:30π.μ.

Θα υπάρχει πρόβλεψη για λεωφορείο τόσο το πρωί, όσο και στις 9:30 π.μ.

Παρακάτω θα βρείτε τις ενδεικτικές λίστες με προτεινόμενα υλικά από τη δασκάλα κάθε τάξης.

 

Καλή Σχολική Χρονιά!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δ. Σχ. Καμαρίου

 


Λήψη αρχείου

Συμπληρωματική εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με θέμα: «Διαδικασία εισαγωγής μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025-2026»


Λήψη αρχείου

Προετοιμασία Παγωτού με την Α’ τάξη

Σήμερα 3 Ιουνίου 2025 οι μαθητές/μαθήτριες της Α τάξης με τη δασκάλα τους έφτιαξαν παγωτό και το απόλαυσαν, τόσο ως διαδικασία, όσο και ως αποτέλεσμα!

Δείτε μερικά στιγμιότυπα από τις χαρούμενες φατσούλες τους!

 

Εγγραφές στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχ. έτος 2025-26

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Ήρθε πάλι η ώρα να καταγραφούν και εγγραφούν οι μαθητές που θα παρακολουθήσουν το Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχ. έτος 2025-26.
Το σχολείο μας έχει επιλεγεί και φέτος για λειτουργία του Αναβαθμισμένου Ολοήμερου Προγράμματος, οπότε, εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον από μέρους σας και συμπληρωθεί επαρκής αριθμός μαθητών (10 και άνω), μπορεί να λειτουργήσει μέχρι τις 5.30μμ.

Συγκεκριμένα οι επιλογές είναι οι εξής:

Ώρα Κλασικό Ολοήμερο Διευρυμμένο Ολοήμερο
1η ώρα  13.20-14.00 13.20-14.00
2η ώρα 14.15-15.00 14.10-14.55
3η ώρα 15.15.-16.00 15.05-15.50
4η ώρα 15.55-16.40
5η ώρα 16.45-17.30

Οι δύο (2) διαφορετικές Αιτήσεις-Δηλώσεις Εγγραφής στους δύο τύπους Ολοήμερου Προγράμματος ακολουθούν. Παρακαλούμε επιλέξτε την αίτηση της προτίμησής σας και στείλτε τη συμπληρωμένη και υπογεγγραμμένη στο σχολείο το συντομότερο και όχι αργότερα από την Παρασκευή 24.5.2025. Η κλασική αίτηση (αποχώρηση μέχρι 4.00 μ.μ.) έχει ήδη σταλεί στα σπίτια σας με τους μαθητές/μαθήτριες για διευκόλυνση όσων δεν έχουν δυνατότητα εκτύπωσης. Όσοι επιθυμείτε το δεύτερο έντυπο, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας το αποστείλουμε.


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄και Στ΄ τάξεων μαθαίνουν τη “γλώσσα του προγραμματισμού”

Σήμερα Τρίτη 3 Ιουνίου ολοκληρώθηκε ο κύκλος εργαστηρίου  της Α΄ τάξης.

Οι μαθητές με τη δασκάλα τους, κα. Αγγελική Λιακοπούλου, την καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας, κα. Μπουτάση Μαριάννα και με την πολύτιμη βοήθεια της εκπαιδευτικού Πληροφορικής  κας  Άννας Μαμουζέλου, αλλά  και τη συνεργασία των μαθητών της Στ’ τάξης, κατανόησαν τη λειτουργία των Stem και τον τρόπο που προγραμματίζονται τα ρομποτάκια tpbot. Προγραμμάτισαν το πώς θα κινούνται τα ρομποτάκια και ποιες λειτουργίες θα εκτελούν. Επίσης, συνδυάζοντας τις γνώσεις που απέκτησαν στα πλαίσια των δράσεων του ενεργού πολίτη για το περιβάλλον, δημιούργησαν κατασκευές που σχετίζονται με την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση των υλικών δίνοντάς τους άλλη μορφή!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης με τη βοήθεια των ρομπότ οδηγούσαν τα σκουπίδια στον αντίστοιχο κάδο ανακύκλωσης και έπειτα στο εργοστάσιο ανακύκλωσης που είχαν κατασκευάσει.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να μπουν στον κόσμο του προγραμματισμού!

Πλησιάζει στην Ολοκλήρωσή του το Ψηφιδωτό της Ε και Στ τάξης του σχολείου μας

Σήμερα 2 Ιουνίου 2025 οι μαθητές της Ε και Στ τάξης μαζί με τις εκπαιδευτικούς Μαρία Χαρατσάρη (Εικαστικός) και Αγγελική Λιακοπούλου (δασκάλα) ολοκλήρωσαν το κόψιμο των πλακιδίων και το κόλλημα των κομματιών στο ειδικό δίχτυ. Τώρα περιμένουμε να στεγνώσει η κόλλα, προκειμένου να αναρτηθούν τα κομμάτια του ψηφιδωτού και να στολίσουν το τσιμεντένιο παγκάκι στην μπροστινή είσοδο του σχολείου μας.

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους και όλες, μαθητές και εκπαιδευτικούς!!!

Θερμές ευχαριστείες ανήκουν επίσης στον κο Αποστόλη (Τόλη) Μποτώνη, παππού μαθητών του σχολείου μας, που μας διέθεσε τον κόφτη πλακιδιών του, διευκολύνοντας και επιταχύνοντας πολύ την όλη διαδικασία!!!

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Σχολικός Κήπος

Σήμερα 2 Ιουνίου 2025 οι μαθητές/μαθήτριες της Στ τάξης έκαναν εργασίες αναπαραγωγής/μεταφύτευσης διαφόρων ειδών παχύφυτων που είχαμε επεηεργαστεί πριν 4 εβδομάδες προκειμένου να δημιουργηθούν/γεννηθούν νέα φυτά.

Τα μικρά φυτάκια τοποθετήθηκαν σε κουπάκια με φυτόχωμα και είναι έτοιμα να μεγαλώσουν και να διακοσμήσουν τα σπίτια των μαθητών/μαθητριών. Όλα αυτά τα κουπάκια με τα φυτά θα μοιραστούν στους μικρούς μαθητές/μαθήτριες την ημέρα της εορτής λήξης του σχ. έτους 2024-25.