Πιτζάμα Πάρτι στο σχολείο μας!

Σήμερα Τρίτη 23 Δεκεμβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας έζησαν μια ξεχωριστή και άκρως διασκεδαστική εμπειρία στο Πιτζάμα Πάρτι που πραγματοποιήθηκε στον χώρο μας!

Αυτή την ημέρα οι σχολικές αίθουσες γέμισαν χρώματα και χαμόγελα, καθώς τα παιδιά ήρθαν ντυμένα με τις αγαπημένες τους άνετες εμφανίσεις.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν αγαπημένες παιδικές ταινίες σε ένα ήρεμο και φιλικό κλίμα, απολαμβάνοντας ζεστή σοκολάτα και φρεσκοφτιαγμένα ποπ κορν.

Η ατμόσφαιρα θύμιζε κινηματογράφο, γεμάτο γέλια και ενθουσιασμό!

Το πιτζάμα πάρτι αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για χαλάρωση, διασκέδαση και ενίσχυση της ομαδικότητας, προσφέροντας στα παιδιά αξέχαστες στιγμές μέσα στο σχολικό περιβάλλον.

Πολύτιμη στήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας

Σήμερα απόγευμα Δευτέρας 22 Δεκεμβρίου μετά τη ληξη της Χριστουγεννιάτικης Παράστασης των μικρών μας μαθητών ακολούθησε μια ζεστή γιορτινή συνάντηση στον χώρο του σχολείου.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας είχε επιμεληθεί έναν πλούσιο χριστουγεννιάτικο μπουφέ, γεμάτο λιχουδιές και γλυκά!

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε χριστουγεννιάτικο παζάρι με υπέροχες δημιουργίες των παιδιών του σχολείου μας!

Η γιορτή ολοκληρώθηκε με τον πιο μαγικό τρόπο, όταν ένα χαρούμενο ξωτικό έκανε την εμφάνισή του και μοίρασε δώρα σε όλα τα παιδιά, χαρίζοντάς τους χαμόγελα και ενθουσιασμό!

Ήταν ένα απόγευμα γεμάτο εικόνες, αρώματα, συναισθήματα και αναμνήσεις, που μας υπενθύμισε πως τα Χριστούγεννα στο σχολείο μας είναι πάνω απ’ όλα μια γιορτή αγάπης και προσφοράς!!!

“Χριστούγεννα με τις Πέντε Αισθήσεις” των Α’- Β’- Γ’ τάξεων

Σήμερα απόγευμα Δευτέρας 22 Δεκεμβρίου ο χώρος του σχολείου μας γέμισε φως, χρώμα και συγκίνηση μέσα από τη Χριστουγεννιάτικη Παράσταση των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων με τίτλο «Χριστούγεννα με τις Πέντε Αισθήσεις», που επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί τους κα. Φωτιάδου Μάγδα και κα. Σωτηροπούλου Ελμα.

Η παράσταση παρουσιάστηκε με τη μορφή “Μαύρου Θεάτρου”, προσφέροντας σε μικρούς και μεγάλους μια ξεχωριστή και εντυπωσιακή εμπειρία.

Μέσα από το σκοτάδι αναδύθηκαν εικόνες, κινήσεις και χρώματα που ζωντάνεψαν τις πέντε αισθήσεις, μεταφέροντας στο κοινό το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων: την αγάπη, τη χαρά, τη συνεργασία και τη μαγεία της απλότητας.

Οι μικροί μας μαθητές με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και καταχειροκροτήθηκαν από τους παρευρισκόμενους.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στα παιδιά για την εξαιρετική τους προσπάθεια, καθώς και στις εκπαιδευτικούς που τα καθοδήγησαν με μεράκι και φαντασία.

Ήταν ένα όμορφο χριστουγεννιάτικο απόγευμα που θα μείνει αξέχαστο σε όλους μας.

Ψυχική Υγεία στη Σχολική Κοινότητα

Σήμερα Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκαν στον χώρο του σχολείου μας βιωματικά παιχνίδια και δράσεις με θέμα την “Ψυχική Υγεία στη Σχολική Κοινότητα” με συντονίστριες την κα. Βενέτου Μαρία, ψυχολόγο και την κα. Ρήγα Κωνσταντίνα, κοινωνική λειτουργό.

Η ψυχική υγεία αποτελεί βασικό πυλώνα της ολόπλευρης ανάπτυξης των παιδιών και των εφήβων και επηρεάζει καθοριστικά τη σχολική ζωή, τις διαπροσωπικές  σχέσεις και τη μαθησιακή διαδικασία.

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της σχολικής κοινότητας και της καλλιέργειας ενός υποστηρικτικού και ασφαλούς περιβάλλοντος, οργανώθηκαν βιωματικά παιχνίδια και ομαδικές συζητήσεις, μέσω των οποίων οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία:

να εκφράσουν συναισθήματα και σκέψεις με ασφάλεια,

να αναγνωρίσουν τη σημασία της ενσυναίσθησης και του σεβασμού,

να κατανοήσουν τη δύναμη της συνεργασίας και της αλληλοϋποστήριξης και

να ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση και την επικοινωνία τους με τους άλλους.

Ευχαριστούμε θερμά τις συντονίστριες για την επιτυχία της δράσης αυτής και ευχόμαστε να υλοποιηθούν ξανά αντίστοιχες ενδιαφέρουσες δραστηριότητες!

 

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Αθήνα

Σήμερα Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία, συνδυάζοντας την τέχνη του θεάτρου με την ιστορική γνώση.

Η εκπαιδευτική μας επίσκεψη περιλάμβανε την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης « Ο Φιλάργυρος» του Μολιέρου στο Θέατρο “Τζένη Καρέζη”, καθώς και την επίσκεψή μας στο Νομισματικό Μουσείο της Αθήνας.

Η θεατρική παράσταση «  Ο Φιλάργυρος» εξιστορεί τις περιπέτειες του Αρπαγκόν, ενός ανθρώπου που ζει κάτω από τη συνεχή σκιά της φιλαργυρίας του, ένα πάθος που του στερεί την ηρεμία και την ευτυχία μιας συνηθισμένης ζωής.

Τα παιδιά απόλαυσαν το έργο και γέλασαν με τις έξυπνες ατάκες, τις παρεξηγήσεις και τις ανατροπές της πλοκής.

Επόμενη στάση μας ήταν το Νομισματικό Μουσείο, ένα από τα σημαντικότερα του είδους του παγκοσμίως.

Φιλοξενείται στο εμβληματικό κτίριο “Ιλίου Μέλαθρον”, οικία του Γερμανού αρχαιολόγου Ερρίκου Σλήμαν.

Ο χώρος εντυπωσίασε τους μαθητές τόσο με την αρχιτεκτονική όσο και με τις μοναδικές τοιχογραφίες και τα ψηφιδωτά του.

Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης οι μαθητές και οι μαθήτριές γνώρισαν την εξέλιξη του νομίσματος από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Θαύμασαν από κοντά συλλογές από νομίσματα, μετάλλια, σφραγιδολίθους, σταθμία, κάποια από τα οποία χρονολογούνται από τον 14ο αιώνα π.Χ.

Ιδιαίτερη χαρά για εμάς αποτέλεσε και η συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Μάννας στην εκπαιδευτική αυτή επίσκεψη που πραγματοποιήσαμε!

Εκπαιδευτικές/Επιστημονικές/Εορταστικές Εκδηλώσεις-Δράσεις Δεκεμβρίου 2025

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Τις λίγες μέρες που απομένουν από το 2025, στο σχολείο μας θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω εκδηλώσεις/δράσεις:

 

  • Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025: Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Αθήνα (Θέατρο Τζένη Καρέζη – Ο Φιλάργυρος του Μολιέρου και Μουσείο Νομισμάτων).
    Προσέλευση 7.45π.μ., άμεση αναχώρηση, επιστροφή γύρω στις 2.45μ.μ.

 

  • Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025, ώρα 08.30π.μ.-9.30π.μ.: Βιωματική Δράση από τα στελέχη του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας με τίτλο για τις τάξεις Α’-Δ’: “Συναισθήματα κι αναγνώρισή τους” και για τις τάξεις Ε’-Στ’ “Σχέσεις στην προεφηβεία/εφηβεία”.

 

  • Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025, ώρα 13.15μ.μ.-14.00μ.μ.: Ενημέρωση Γονέων και Παράδοση Βαθμολογίας Α τριμήνου.
    Θα υπάρξει μια σύντομη ομαδική ενημέρωση και εάν υπάρξει χρόνος θα ενημερωθούν και ορισμένοι γονείς/κηδεμόνες ατομικά, κατά την κρίση των εκπαιδευτικών. Οι υπόλοιποι θα πρέπει να κλείσουν ένα ραντεβού με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό του κάθε τμήματος ή τους/τις εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων!

 

  • Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025: Εκκλησιασμός στον Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου Καμαρίου. Οι μαθητές/μαθήτριες θα προσέλθουν κανονικά το πρωί στο σχολείο και θα μεταβούν στην εκκλησία με τα πόδια συνοδεία των εκπαιδευτικών τους. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει το πρωινό πρόγραμμα κανονικά.

 

  • Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025 το απόγευμα (μετά τις 6.30μ.μ.): Σχολική Γιορτή που ετοιμάζουν οι τάξεις Α’ και Β’ με τη βοήθεια και ορισμένων μαθητών της Γτάξης. Εκείνη την ημέρα ΔΕΝ θα λειτουργήσει το σχολείο το πρωί – θα είναι κλειστό!
    Αμέσως μετά τη Σχολική Γιορτή θα ακολουθήσει μπουφές με κεράσματα από ολόκληρη τη σχολική κοινότητα και το παζάρι του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με διάφορα δωράκια, γούρια ΚΑΙ πήλινους κουμπαράδες, φιλοτεχνημένους μοναδικά ο καθένας από το παιδί σας, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών μας, με σκοπό να στηρίξετε την προσπάθεια που γίνεται από όλους τους γονείς να βοηθήστε το σχολείο μας.

 

  • Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025: οι μαθητές/μαθήτριες θα έρθουν στο σχολείο ΧΩΡΙΣ τσάντες, με το φαγητό τους, με τις πιζάμες τους (εφόσον το εγκρίνετε), ένα μαξιλάρι και μια κουβερτούλα για να απολαύσουμε όλοι μαζί παιδικές ταινίες και ζεστή σοκολάτα και ποπ-κορν, ώρα 8.30 π.μ.-9.30 π.μ.! Στη συνέχεια θα ακολουθήσει το πρωινό πρόγραμμα κανονικά.

 

Ακολουθεί μετάφραση στην Αλβανική Γλώσσα με σκοπό τη διευκόλυνση των οικογενειών από τον Αλβανία – Ωστόσο, δεν εγγυώμαστε την ακρίβειά της καθώς έχει πραγματοποιηθεί με χρήση λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης και δεν υπάρχει τρόπος εξακρίβωσης της ορθότητάς της.

Më poshtë ακολουθεί një përkthim në gjuhën shqipe për të lehtësuar familjet nga Shqipëria – Megjithatë, nuk garantojmë saktësinë e tij, pasi është realizuar me përdorimin e një programi të inteligjencës artificiale dhe nuk ka mënyrë për të verifikuar vërtetësinë e tij.

 

Të dashur prindër/kujdestarë,

Në ditët shkollore të mëposhtme të vitit 2025, në shkollën tonë do të realizohen aktivitetet/veprimtaritë e mëposhtme:

E enjte 11 dhjetor 2025: Vizitë Edukative në Athinë (Teatri “Tzeni Karezi” – Kopracëria e Molière-it dhe Muzeu i Monedhave).
Mbërritja: ora 7:45 paradite, nisje e menjëhershme, kthimi rreth orës 14:45.

E premte 12 dhjetor 2025, ora 08:30–09:30: Aktivitet Ndërveprues nga përfaqësues të Qendrës së Komunitetit të Bashkisë Ksilokastron-Evrostini, me rastin e Ditës Botërore të Shëndetit Mendor, me titull për klasat A’-D’: “Emocionet dhe njohja e tyre” dhe për klasat E’-St’: “Marrëdhëniet në paradoshencë/adoleshencë”.

E martë 16 dhjetor 2025, ora 13:15–14:00: Informim për Prindërit dhe Dorëzimi i Vlerësimeve të tremujorit të parë.
Do të ketë një informim të shkurtër në grup dhe, nëse mbetet kohë, disa prindër/kujdestarë do të informohen individualisht, sipas vlerësimit të mësuesve. Të tjerët duhet të caktojnë takim me mësuesen përgjegjëse të çdo klase ose me mësuesit e lëndëve!
Ata që NUK KENI ku t’i lini fëmijët tuaj, ju lutemi TË NJOFTONI PARAPRAKISHT, në mënyrë që të organizohet qëndrimi i tyre i sigurt në shkollë deri në orën 14:00.

E premte 19 dhjetor 2025: Meshë në Kishën e Shën Dhimitrit në Kamari. Nxënësit/nxënëset do të vijnë normalisht në shkollë në mëngjes dhe do të shkojnë në kishë me këmbë, të shoqëruar nga mësuesit e tyre. Më pas do të vazhdojë programi i mëngjesit normalisht.

E hënë 22 dhjetor 2025 pasdite (pas orës 18:00 – do të njoftoheni): Festa Shkollore që përgatisin klasat A’ dhe B’ me ndihmën e disa nxënësve të klasës G’.
Ajo ditë NUK do të funksionojë shkolla në mëngjes – do të jetë e mbyllur!
Menjëherë pas Festës Shkollore do të ketë një bufe me ëmbëlsira nga e gjithë komuniteti shkollor dhe panairi i Shoqatës së Prindërve dhe Kujdestarëve me dhurata të ndryshme, amulete DHE kuti qeramike për kursime (kumbará), secila prej të cilave është dekoruar në mënyrë unike nga fëmija juaj me ndihmën e mësuesve tanë, me qëllim që të mbështesni përpjekjen e të gjithë prindërve për të ndihmuar shkollën tonë.

E martë 23 dhjetor 2025, nxënësit/nxënëset do të vijnë në shkollë PA çanta, me ushqimin e tyre, me pizhamat e tyre (nëse ju e miratoni), një jastëk dhe një batanije të vogël që të shijojmë së bashku filma për fëmijë, çokollatë të ngrohtë dhe pop-corn, ora 08:30–09:30!
Më pas do të vazhdojë programi i mëngjesit normalisht.

Χριστουγεννιάτικη Ατμόσφαιρα Στο Σχολειο Μας

Σήμερα Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας φρόντισαν να μας μεταφέρουν μία “χριστουγεννιάτικη νότα” στην είσοδο και στον εξωτερικό μας χώρο!

Το σχολείο μας φόρεσε τα γιορτινά του και μικροί και μεγάλοι γέμισαν ενθουσιασμό και προσμένουν με λαχτάρα τις ημέρες των γιορτών!

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που πάντα  στηρίζει το έργο μας και αφουγκράζεται τις ανάγκες που προκύπτουν!

 

Αθλητικές-Εκπαιδευτικές Δράσεις με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία 2025

Σήμερα Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια σειρά από αθλητικές και εκπαιδευτικές δράσεις που στόχο είχαν την ενίσχυση της συμπερίληψης, της αλληλεγγύης και της κατανόησης απέναντι στη διαφορετικότητα.

Υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και τον συντονισμό των δραστηριοτήτων ήταν ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής, κύριος Μισύρης Αναστάσιος, ο οποίος με όραμα και δημιουργικότητα κατάφερε να εμπλέξει ενεργά όλους τους μαθητές/μαθήτριες.

Οι μαθητές/τριες υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών του σχολείου μας και σύνθημά τους “Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι” συμμετείχαν σε ειδικά διαμορφωμένες αθλητικές δραστηριότητες που προσομοίωναν τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν τα άτομα με κινητικές ή αισθητηριακές αναπηρίες.

Με δεμένα μάτια, περιορισμένη κίνηση χεριών ή ποδιών και με τη βοήθεια συμμαθητών-«οδηγών», τα παιδιά αντιλήφθηκαν πόσο σημαντική είναι η συνεργασία, η εμπιστοσύνη και ο αλληλοσεβασμός.

Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε για τα παιδιά η αναπαράσταση πορείας τυφλού διαβάτη με τη υποτιθέμενη συνοδεία σκύλου-“οδηγού”.

Οι δράσεις της φετινής χρονιάς επιβεβαίωσαν πως όταν η εκπαίδευση συνδυάζεται με τη βιωματική εμπειρία, τα παιδιά αποκτούν βαθύτερη κατανόηση και αναπτύσσουν στάσεις που συμβάλλουν σε μια κοινωνία πιο δίκαιη και συμπεριληπτική.

Ευχαριστούμε θερμά τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής για την πρωτοβουλία και τον συντονισμό, καθώς και όλους τους/τις εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην επιτυχία της δράσης αυτής!

Ευχαριστούμε, επίσης, θερμά την Προϊσταμένη του Δημοτικού Σχολείου Ρίζας, κα. Κλουτσινιώτη Κωνσταντίνα που αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας και με χαρά και ενθουσιασμό συμμετείχε με τους μαθητές/τριές της στη δράση αυτή!

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες για τη συμμετοχή και την καλή συνεργασία που επέδειξαν!

IMG 20251203 111549 1

 

 

Μία ευχάριστη επίσκεψη στο μάθημα των Γαλλικών της Ε’ τάξης του σχολείου μας

Σήμερα Τρίτη 2 Δεκεμβρίου με πολλή χαρά και ενθουσιασμό υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τις Γαλλίδες εθελόντριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα European Solidarity Corps Greece ORFEAS Organisation.

Με πρωτοβουλία της καθηγήτριας Γαλλικής Γλώσσας του σχολείου μας, κυρίας Τασινοπούλου Ευαγγελίας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη γαλλική γλώσσα και μέσα από παιχνίδια και κουίζ, έκαναν εξάσκηση στα γαλλικά σε πραγματικές συνθήκες επικοινωνίας.

Πέρα από τη γλωσσική πρακτική, οι εθελόντριες μοιράστηκαν στοιχεία της γαλλικής καθημερινότητας, παραδόσεις και ενδιαφέροντα, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τη Γαλλία και τον τρόπο ζωής των νέων της.

Η δράση αυτή ενίσχυσε την αποδοχή και τη διαπολιτισμική κατανόηση, αξίες που αποτελούν σημαντικό μέρος της σύγχρονης εκπαίδευσης. Με χαμόγελα και ενθουσιασμό, τα παιδιά ανακάλυψαν ότι η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας μπορεί να γίνει μια ευχάριστη περιπέτεια!

Ευχαριστούμε θερμά την καθηγήτρια Γαλλικών κα. Τασινοπούλου Ευαγγελία για την πρωτοβουλία της επίσκεψης αυτής, καθώς και την υπεύθυνη του προγράμματος, κα. Eva Namor που αποδέχτηκε με χαρά την πρόσκλησή μας.

Ανυπομονούμε για την επόμενη συνάντηση μας!