Από την Πέμπτη 22 Απριλίου, με αφορμή την Ημέρα της Γης, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετέχουν διαδοχικά σε μια βιωματική δράση με στόχο να γνωρίσουμε καλύτερα… τα ίδια…
Ενημέρωση, δραστηριότητες και νέα
Από την Πέμπτη 22 Απριλίου, με αφορμή την Ημέρα της Γης, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετέχουν διαδοχικά σε μια βιωματική δράση με στόχο να γνωρίσουμε καλύτερα… τα ίδια…