Στη Β’ Δημοτικού, στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, ολοκληρώσαμε την ενότητα “Τα ζώα” μέσα από μια σειρά από δημιουργικές και διαδραστικές δραστηριότητες, που μας βοήθησαν να μάθουμε περισσότερα για τον φυσικό κόσμο γύρω μας!
🔹 Φτιάξαμε ταΐστρες για τα πουλάκια! Με απλά υλικά – ρολά από χαρτί υγείας, φυστικοβούτυρο και τροφή για πουλιά – δημιουργήσαμε ταΐστρες και τις τοποθετήσαμε στα δέντρα της αυλής μας. Τώρα περιμένουμε με ανυπομονησία να υποδεχτούμε τα φτερωτά μας φιλαράκια!
✂️ Ομαδοποιήσαμε τα ζώα! Σε ομάδες, τα παιδιά έκοψαν εικόνες ζώων, τις ζωγράφισαν και στη συνέχεια τα μέλη κάθε ομάδας τα κόλλησαν στην κατάλληλη κατηγορία: ερπετά, έντομα, πτηνά, ψάρια και τετράποδα. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, κατανόησαν τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των ζώων.
🎨 Τι τρώνε τα ζώα; Σε ομάδες, ζωγραφίσαμε σαρκοφάγα, φυτοφάγα και παμφάγα ζώα, συνδέοντάς τα με τις τροφές τους.
💻 Δημιουργήσαμε το δικό μας περιβάλλον στους υπολογιστές! Στην αίθουσα υπολογιστών, χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικό λογισμικό, τα παιδιά σχεδίασαν και διαμόρφωσαν το δικό τους φυσικό τοπίο. Έφτιαξαν φάρμες, ζούγκλες, πίσω αυλές, ωκεανούς, δάση, λιβάδια και ερήμους, τοποθετώντας ζώα, φυτά, τον ήλιο, τα σύννεφα και άλλα στοιχεία, δημιουργώντας έτσι έναν μοναδικό ψηφιακό κόσμο!
Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά έμαθαν με βιωματικό τρόπο για τα ζώα και το περιβάλλον τους, ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας και, το κυριότερο, διασκέδασαν μαθαίνοντας! 🐦🌿🎨✨