ΕΔ: STOP στην επικίνδυνη συμπεριφορά!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 03 22 143855

Η Δ’ τάξη ολοκλήρωσε και τον 2ο κύκλο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, από τον Θεματικό Άξονα “Ζω καλύτερα-Ευ Ζην”, με τίτλο “Stop στην επικίνδυνη συμπεριφορά!”

Το παρόν εργαστήριο αφορά την Κυκλοφοριακή Αγωγή και σχεδιάστηκε λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία και τις εμπειρίες των μαθητών/τριών όσον αφορά τους τρόπους κυκλοφορίας στο οδικό δίκτυο. Επομένως, το υλικό που επεξεργαστήκαμε οργανώθηκε σε 4 υποενότητες:
•Κυκλοφορώ ως πεζός
•Κυκλοφορώ ως ποδηλάτης
•Κυκλοφορώ με τα Μέσα Μαζικής Μετακίνησης
•Κυκλοφορώ με το αυτοκίνητο ως επιβάτης

Το εποπτικό υλικό αφορούσε επεξήγηση των σημαντικότερων κανόνων οδικής κυκλοφορίας που σχετίζονται με τις παραπάνω κατηγορίες και μελέτες περίπτωσης, ενώ το μεγαλύτερο μέρος των πληροφοριών προέρχεται από έντυπο οδηγό για μαθητές/τριες του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων. Οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να περιγράψουν τις δικές τους εμπειρίες, να παρατηρήσουν και να εντοπίσουν συχνά λάθη και παραβάσεις που παρατηρούν γύρω τους. Ήρθαν σε μια πρώτη επαφή με τα βήματα που ακολουθούμε για να χρησιμοποιήσουμε ένα μεταφορικό μέσο μαζικής μετακίνησης (λεωφορείο, μετρό), όπως και για την πρέπουσα συμπεριφορά μέσα σε αυτά. Επίσης, αξιοποιήθηκαν ατομικά, φύλλα εργασίας. Σε όλη τη διάρκεια των μαθημάτων, τονίστηκε η σημασία τήρησης κανόνων και λήψης μέτρων προστασίας για την ασφάλεια τη δική μας και των ανθρώπων γύρω μας. Στόχος ήταν η ευαισθητοποίησή τους σε θέματα ασφάλειας και υπευθυνότητας, αλλά και η διάχυση των γνώσεών τους στον φιλικό και οικογενειακό τους κύκλο.

Τα τελευταία μαθήματα αφιερώθηκαν στη δημιουργία ενός ομαδικού έργου! Τα παιδιά συνεργάστηκαν και κατασκεύασαν μια εξαιρετική μακέτα στην οποία συμπεριέλαβαν σήματα οδικής κυκλοφορίας, φανάρια και στάσεις λεωφορείων. Έγραψαν οδηγίες για πεζούς, ποδηλάτες και οδηγούς, ενώ δημιούργησαν πεζοδρόμια, ποδηλατόδρομους και διαβάσεις για την εξυπηρέτηση όλων των πολιτών!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *