eTwinning: Let’s move outside (Take Me Out Week)

TMO LOGO 2

Το δεύτερο στάδιο του project “Let’s move outside” περιελάμβανε εξόρμηση στη φύση! Όλες οι δράσεις συμπεριλήφθηκαν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Take Me Out” που έλαβε χώρα την εβδομάδα 6-10 Νοεμβρίου 2023 και στο παγκόσμιας κλίμακας πρόγραμμα “Outdoor Classroom Day“, στις 2 Νοεμβρίου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες βγήκαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου, εξερεύνησαν τη φύση, συνεργάστηκαν, δημιούργησαν καλλιτεχνήματα και έφεραν εις πέρας τις αποστολές τους!

TMO2023 EN 768x1187 1

Οι μαθητές/τριες της Β’ τάξης βγήκαν έξω, μάζεψαν ξυλάκια, φύλλα, πέτρες, λουλούδια και τα τοποθέτησαν κατά σειρά μεγέθους ή ανά ομάδες βρήκαν ποια είναι περισσότερα ή λιγότερα. Στη δεύτερη δραστηριότητα, έφτιαξαν τρισδιάστατους ζωγραφικούς πίνακες χρησιμοποιώντας υλικά της φύσης, με την εκπαιδευτικό Αγγλικής γλώσσας να παρουσιάζει στα παιδιά τα χρώματα και τα υλικά στα Αγγλικά και εκείνα να τα μεταφράζουν στα Ελληνικά. Στην τρίτη δραστηριότητα, έπαιξαν παιχνίδια με εφημερίδες. Στο πρώτο παιχνίδι, έπρεπε να κινηθούν αργά σαν χελωνίτσες για να μην πέσει η εφημερίδα από την πλάτη τους, ενώ μετά έπαιξαν μια παραλλαγή από τις  “μουσικές καρέκλες” με τις εφημερίδες ως καρέκλες και το σφύριγμα της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής να σημαίνει την έναρξη και την παύση της κίνησης των μαθητών.



Λήψη αρχείου

Οι μαθητές/τριες της Δ’ τάξης βγήκαν στο προαύλιο και παρατήρησαν τη φύση γύρω τους. Στη συνέχεια, τους δόθηκαν ορισμένες εικόνες (σπιτάκι, καραβάκι, δεντράκι) και κλήθηκαν να τις αναδημιουργήσουν με υλικά της φύσης. Στη δεύτερη τους δραστηριότητα πήραν βαθιές ανάσες καθαρού αέρα και η εκπαιδευτικός Αγγλικής γλώσσας τους παρουσίασε μερικά ζώα στα Αγγλικά. Οι μαθητές βρήκαν το όνομά τους στα Ελληνικά και στη συνέχεια κλήθηκαν να αναπαραστήσουν με το σώμα τους τις αντίστοιχες στάσεις yoga. Στην τελευταία δραστηριότητα, βρήκαν με τη βοήθεια της πυξίδας τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και προσδιόρισαν με αυτά τις θέσεις των γραφείων και των αιθουσών του σχολείου. Για κλείσιμο, δημιούργησαν με υλικά της φύσης, νερομπογιές και με μοναδικό εργαλείο τα χέρια τους, έναν πίνακα ζωγραφικής.



Λήψη αρχείου

Οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης χωρισμένοι σε ομάδες εξερεύνησαν τη χλωρίδα της αυλής. Συγκεκριμένα, αξιοποίησαν μία εφαρμογή αναγνώρισης φυτών στα tablets του σχολείου, προκειμένου να ταυτοποιήσουν τα φυτά, τα λουλούδια και τα δέντρα στον προαύλιο χώρο, σημειώνοντας επίσης το βοτανικό και το κοινό τους όνομα και παίρνοντας  δείγμα από κάθε ένα από αυτά. Έπειτα, συμπλήρωσαν με όλα αυτά τα στοιχεία το φυτολόγιο της αυλής, το οποίο εν συνεχεία φωτογράφισαν και δημιούργησαν το διαδικτυακό flipbook “The flora of our yard“. Στη δεύτερη δραστηριότητα, κλήθηκαν να αναπαραστήσουν τον διάσημο πίνακα του Claude Monet Water Lilies and the Japanese Bridge”, χρησιμοποιώντας μόνο στοιχεία της φύσης γύρω τους, όπως ξυλαράκια, φύλλα, πέτρες, λουλούδια, πευκοβελόνες κ.ά. Στην τελευταία δραστηριότητα, έπαιξαν μια παραλλαγή του “Αγαλματάκια ακούνητα”, όπου έπρεπε να τρέξουν, να μείνουν ακίνητοι αλλά και να συνεργαστούν, για να σώσουν το «Βασίλειο της Φύσης», ακολουθώντας τις οδηγίες και το σφύριγμα της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής.



Λήψη αρχείου

Οι μαθητές και οι μαθήτριες καταχάρηκαν την επαφή με τη φύση, εντόπισαν στοιχεία  γύρω τους που μέχρι πρότινος τους περνούσαν απαρατήρητα και αξιοποίησαν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους για να εκτελέσουν τις αποστολές τους, σε συνεργασία με τους συμμαθητές/τριες τους. Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία που σκόρπισε χαρά και ενθουσιασμό σε όλους τους εμπλεκόμενους, μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς. Ως επιβράβευση δόθηκε στους μαθητές δίπλωμα συμμετοχής στη δράση “Outdoor Classroom Day”, ενώ κάθε τάξη έλαβε δίπλωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα “Take Me Out”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *