Οι μαθητές της Δ’ τάξης, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, έχουν αναλάβει να ομορφύνουν τον χώρο του σχολείου. Με την καθοδήγηση της δασκάλας του, οργάνωσαν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη δημιουργία ενός κήπου και ακολουθώντας τις πολύτιμες συμβουλές του γεωπόνου κ. Τάσου Γεωργιάδη συνέλεξαν τα απαραίτητα υλικά που χρειαζόταν, για να ξεκινήσουν το μαγικό ταξίδι στον κόσμο της κηπουρικής.
Ο σχολικός κήπος είναι ένα θέμα αγαπητό στα παιδιά, γιατί προσφέρεται για βιωματική μάθηση και ενεργοποιεί τις κρυμμένες ικανότητές τους, που δεν μπορούν να αναδειχτούν μέσα από τα υπόλοιπα μαθησιακά αντικείμενα. Ο σχολικός κήπος προσφέρεται για επαφή των παιδιών με το χώμα και το νερό, για πειραματισμό με τις διάφορες μορφές της ύλης, για γνωριμία με την βιοποικιλότητα και τους νόμους της ζωής, για ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, για δημιουργία και ικανοποίηση από τα αποτελέσματά της. Ταυτόχρονα όμως φέρνει τα παιδιά αντιμέτωπα με την αποτυχία και τη διαχείριση καταστάσεων λάθους και αστοχίας. Μέσα από την όλη διαδικασία, τα παιδιά έμαθαν, συνεργάστηκαν, γέλασαν και διασκέδασαν με την ψυχή τους.