Τα παιδιά της Δ’ είναι γεννημένα ηθοποιοί! Ενεργούν σαν θεατρική ομάδα. Συνεργάζονται, ανταλλάσσουν απόψεις, αυτοσχεδιάζουν, εκφράζονται, διασκεδάζουν όλα μαζί, παίρνουν ιδέες ο ένας από τον άλλον. Αυτό το δημοτικό έχει πολλά ταλέντα να δώσει στην κοινωνία απ’ ότι φαίνεται!
Τα μαθήματα θεατρικής αγωγής στη Δ’ τάξη ξεκίνησαν με παιχνίδι μίμησης, ώστε να γνωριστούν καλύτερα με την εκπαιδευτικό και να καταλάβουν την ουσία της θεατρικής αγωγής.
Ακολούθησε παιχνίδι ρόλων τις επόμενες μέρες που προκάλεσε το γέλιο μικρών και μεγάλων. Ο κάθε μαθητής και η κάθε μαθήτρια ανέλαβε να διδάξει από ένα μάθημα στην τάξη του/της, να γίνει δάσκαλος ή δασκάλα για ένα τέταρτο, με τεράστια επιτυχία, όπως αποδείχτηκε. Διασκέδασαν περισσότερο όμως όταν μιμούταν ο ένας τον άλλον. Φάνηκε ότι παρατηρούν ο ένας τον άλλον, νοιάζονται ο ένας για τον άλλον, κατάλαβαν ότι για να υποδυθούν κάποιον πρέπει να μπουν στην ψυχοσύνθεσή του.
Τέλος ασχοληθήκαν με την δημιουργία και δραματοποίηση μιας εικονογραφημένης ιστορίας, με θέμα: «μια απίθανη περιπέτεια στο σχολείο». Τα παιδιά προσπάθησαν πολύ για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Και επειδή η φαντασία αυτής της τάξης δεν έχει όρια, αποφάσισαν με τη εκπαιδευτικό να δραματοποιήσουν και άλλες ιστορίες που σκέφτηκαν τα παιδιά. Ιστορίες με επικίνδυνα φαντάσματα, με μαγικά πλάσματα που σε φυλακίζουν σε κλουβιά, με μαγικά βιβλία και ξόρκια!