2ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμό Αποταμίευσης

Στις 31 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, το σχολείο μας 2ο Δημ. Σχολείο Καλαμπακίου σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού συμετείχε στον «2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης», ο οποίος απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού. Η διοργάνωση έγινε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, της Τράπεζας της Ελλάδος και του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Το θέμα για το 2025 είναι «Τα Οφέλη και η Δύναμη της Αποταμίευσης». Ο διαγωνισμός, που διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού (ΙΧΑ) υπό την αιγίδα της Τράπεζας της Ελλάδος, είχε ως κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση των νέων μαθητών στα οφέλη της αποταμίευσης, την αξία της υπεύθυνης διαχείρισης των χρημάτων και την κατανόηση βασικών χρηματοοικονομικών εννοιών.
Οι μαθητές του σχολείου μας αγκάλιασαν αυτή την πρωτοβουλία με ενθουσιασμό. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας τους, δούλεψαν μεθοδικά και ασχολήθηκαν με θέματα που άπτονται της καθημερινής οικονομικής ζωής, αναπτύσσοντας δεξιότητες απαραίτητες για το μέλλον τους.
Η συμμετοχή αυτή αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής μας φιλοσοφίας, η οποία δίνει έμφαση στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών και στην απόκτηση πρακτικών γνώσεων. Η οικονομική παιδεία είναι ένα θεμελιώδες εφόδιο για τη σύγχρονη ζωή και είμαστε περήφανοι που οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με αυτές τις έννοιες μέσα από μια διαδραστική και δημιουργική διαδικασία.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές για τον ζήλο και την προσπάθειά τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τους καθοδήγησαν και τους στήριξαν σε αυτή την πορεία.
574560666 3777488862546717 728281181240533522 n 575086239 3777488305880106 2933145247117754475 n 575113931 3777488462546757 6118065658309038541 n 575747231 3777489169213353 297155670048999699 n 574554768 3777489409213329 1523873253298099193 n 574352756 3777488425880094 1490598703658907727 n

Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας

Με μεγάλη επιτυχία συμμετείχε όλο το σχολείο μας στη δράση «Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας», που διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Δράμας και τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Οι μαθητές/τριες μας βρέθηκαν στην Πίστα Κυκλοφοριακής Αγωγής (Ποδηλατούπολη) Δράμας και συμμετείχαν σε ένα πλούσιο πρόγραμμα βιωματικών δράσεων με στόχο την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση σε θέματα οδικής ασφάλειας. Οι δράσεις περιλάμβαναν:
  • Ποδηλατικές δραστηριότητες
  • Προσομοιώσεις κυκλοφορίας
  • Εκπαίδευση πρώτων βοηθειών
  • Βιωματικά σενάρια έκτακτης ανάγκης
Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά μας εξοικειώθηκαν με τους κανόνες οδικής ασφάλειας, ενισχύοντας την οδική τους παιδεία και αναπτύσσοντας δεξιότητες υπευθυνότητας και πρόληψης.
Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές και σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (Τροχαία, Πυροσβεστική, Ε.Κ.Α.Β., Πολιτική Προστασία Δήμου Δράμας, Σχολές Οδηγών).
Ως Σχολείο, συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε ενεργά δράσεις που αφορούν την ασφάλεια στον δρόμο!
560702032 122227941608102346 5220822234156320741 n560624943 122227941668102346 5796781389300119453 n 561352787 122227941950102346 5144895836740965668 n 561362367 122227942250102346 2642043111563625107 n 561575503 122227941914102346 7414431594912508815 n 561886482 122227941782102346 284626974835939826 n 562341408 122227942304102346 2852122814114222518 n 564703552 122227942076102346 3635249601004918599 n 564796307 122227941836102346 3197503419937610626 n