2ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμό Αποταμίευσης
Στις 31 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, το σχολείο μας 2ο Δημ. Σχολείο Καλαμπακίου σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού συμετείχε στον «2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης», ο οποίος απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού. Η διοργάνωση έγινε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, της Τράπεζας της Ελλάδος και του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Το θέμα για το 2025 είναι «Τα Οφέλη και η Δύναμη της Αποταμίευσης». Ο διαγωνισμός, που διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού (ΙΧΑ) υπό την αιγίδα της Τράπεζας της Ελλάδος, είχε ως κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση των νέων μαθητών στα οφέλη της αποταμίευσης, την αξία της υπεύθυνης διαχείρισης των χρημάτων και την κατανόηση βασικών χρηματοοικονομικών εννοιών.
Οι μαθητές του σχολείου μας αγκάλιασαν αυτή την πρωτοβουλία με ενθουσιασμό. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας τους, δούλεψαν μεθοδικά και ασχολήθηκαν με θέματα που άπτονται της καθημερινής οικονομικής ζωής, αναπτύσσοντας δεξιότητες απαραίτητες για το μέλλον τους.
Η συμμετοχή αυτή αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής μας φιλοσοφίας, η οποία δίνει έμφαση στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών και στην απόκτηση πρακτικών γνώσεων. Η οικονομική παιδεία είναι ένα θεμελιώδες εφόδιο για τη σύγχρονη ζωή και είμαστε περήφανοι που οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με αυτές τις έννοιες μέσα από μια διαδραστική και δημιουργική διαδικασία.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές για τον ζήλο και την προσπάθειά τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τους καθοδήγησαν και τους στήριξαν σε αυτή την πορεία.














