eTwinning -«ΔιαβάΖΟΥΜΕ μαζί»
Με μεγάλη χαρά και περηφάνια σας ενημερώνουμε ότι το eTwinning έργο μας «ΔιαβάΖΟΥΜΕ μαζί», στο οποίο συμμετέχει με ενθουσιασμό η Δ΄ τάξη του σχολείου μας, παρουσιάστηκε επίσημα την Παρασκευή 15 Μαΐου στο διήμερο Φεστιβάλ Ανάδειξης Εκπαιδευτικού Έργου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας!
Η παρουσίαση του προγράμματος έγινε από την υπεύθυνη εκπαιδευτικό Αγγλικών και συγγραφέα παιδικής λογοτεχνίας, κ. Μαρία Γρηγοροπούλου (από το Δ.Σ. Καλυβίων Αγρινίου), η οποία ανέδειξε τη σπουδαία δουλειά και τη δημιουργικότητα που αναπτύσσεται από κοινού ανάμεσα στα τρία συνεργαζόμενα σχολεία:
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης του σχολείου μας έδωσαν το “παρών” σε αυτή τη γιορτή της εκπαίδευσης, καθώς παρακολούθησαν την παρουσίαση ζωντανά μέσω Webex μέσα από την τάξη τους, στηρίζοντας την κοινή προσπάθεια και χειροκροτώντας ψηφιακά τους συνεργάτες τους!
Η φιλαναγνωσία και η συνεργασία δεν γνωρίζουν χιλιομετρικές αποστάσεις όταν υπάρχει μεράκι και αγάπη για τη μάθηση. Συγχαρητήρια στη Δ’ τάξη μας και σε όλους τους συντελεστές των συνεργαζόμενων σχολείων!











































































