🏅 Η Μέρα του Φιλάθλου στο Σχολείο μας!
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό γιορτάσαμε στο σχολείο μας τη Μέρα του Φιλάθλου, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στις αξίες του αθλητισμού, της συνεργασίας και του σεβασμού.Ο γυμναστής μας, ο κύριος Νίκος Παρασκευόπουλος, οργάνωσε όμορφες και δημιουργικές δράσεις με τα παιδιά. Οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες που περιλάμβαναν φανέλες από διάφορες αγαπημένες ομάδες, δείχνοντας έτσι ότι ο αθλητισμός ενώνει και δεν χωρίζει. Κάθε παιδί φόρεσε με περηφάνια τη φανέλα της ομάδας του, όμως όλοι αγωνίστηκαν με κοινό στόχο: τη χαρά του παιχνιδιού!Στη διάρκεια της ημέρας παίξαμε όλοι μαζί ομαδικά παιχνίδια, γελάσαμε, συνεργαστήκαμε και μάθαμε πως το σημαντικότερο δεν είναι η νίκη, αλλά η συμμετοχή και η ευγενής άμιλλα. Μέσα από τις δράσεις μας, θελήσαμε να δείξουμε τη διαφορά ανάμεσα στον σωστό φίλαθλο, που σέβεται τον αντίπαλο και στηρίζει με ήθος την ομάδα του, και στον οπαδό, που συχνά παρασύρεται από τον φανατισμό.Στο τέλος της γιορτής απονεμήθηκαν στεφάνια στους νικητές, μέσα σε κλίμα χαράς και χειροκροτημάτων από όλους. Η στιγμή αυτή δεν συμβόλιζε μόνο τη νίκη, αλλά κυρίως την προσπάθεια, τη συνεργασία και το ομαδικό πνεύμα.Ήταν μια ημέρα γεμάτη αθλητισμό, αξίες και όμορφα συναισθήματα. Γιατί στο σχολείο μας μαθαίνουμε πως ο αθλητισμός είναι πολιτισμός — και ο σωστός φίλαθλος σέβεται, συνεργάζεται και χαίρεται το παιχνίδι!











