Ο αγιασμός του σχολείου μας για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11/09/2025 και ώρα 9:00.Θα γίνει χωρισμός στα τμήματα και γνωριμία με τους εκπαιδευτικούς του κάθε τμήματος. Φέτος το σχολείο μας θα λειτουργήσει ως διθέσιο! Καλή σχολική χρονιά σε όλους μας.
