Τρώω υγιεινά, ζω καλύτερα!!
Στο πλαίσιο του προγράμματος “Ενεργός Πολίτης” αποφασίσαμε να κάνουμε στο σχολείο μας ένα πρόγραμμα για τη σωστή διατροφή, γιατί θέλουμε να μάθουμε πώς να φροντίζουμε το σώμα μας και την υγεία μας από μικρή ηλικία. Η σωστή διατροφή μάς βοηθά να έχουμε ενέργεια για να παίζουμε, να συγκεντρωνόμαστε καλύτερα στο μάθημα και να μεγαλώνουμε σωστά.
Μέσα από το πρόγραμμα μάθαμε ποια τρόφιμα μας κάνουν καλό, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής άλεσης και το νερό, και ποια πρέπει να καταναλώνουμε με μέτρο, όπως τα γλυκά και τα αναψυκτικά. Επίσης, καταλάβαμε πόσο σημαντικό είναι να τρώμε πρωινό και να αποφεύγουμε τα έτοιμα φαγητά.
Με αυτό το πρόγραμμα γίναμε πιο συνειδητοποιημένοι και αναπτύξαμε μια πιο υπεύθυνη στάση απέναντι στις διατροφικές μας επιλογές στην καθημερινή μας ζωή. Θέλουμε να συνεχίσουμε να τρεφόμαστε σωστά, γιατί η υγιεινή τροφή είναι χαρά, υγεία και δικαίωμα για κάθε παιδί!





