dimiourgoumemazi

με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Ε2, της εκπαιδευτικού Σοφίας Τσελεπή

Ευρωαπίοι πολιτες

Απρ 202415

αωσγζδηφ

από κάτω από: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωαπίοι πολιτες    

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΥΠΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ 2023-24

Απρ 20248

φωτο διαγωνισμουΟ διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές/τριες  όλων των τάξεων νηπιαγωγείων, δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών.  Υλοποιείται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού της Ελλάδας και του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου, υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και της Α.Ε. του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκου Χριστοδουλίδη.

Βασική επιδίωξη του διαγωνισμού είναι να αποτελέσει εκπαιδευτική «γέφυρα» ανάμεσα στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Ομογένεια και να ενδυναμώσει τη συνεργασία και την επικοινωνία ανάμεσα σε όλες τις μαθητικές κοινότητες του Ελληνισμού.

Στον φετινό διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 235 σχολικές μονάδες και περίπου 11.500 μαθητές/τριες:

  • 106 από την Κύπρο
  • 121 από την Ελλάδα
  • 8 από την Ομογένεια (Ευρώπη, ΗΠΑ, Αφρική, Αυστραλία)
  • 126 από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
  • 109 από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Υποβλήθηκαν συνολικά 1058 μαθητικές δημιουργίες:

  • 36 διηγήματα
  • 680 εικαστικά έργα (ζωγραφιές, αφίσες, σκίτσα, τρισδιάστατες κατασκευές)
  • 32 εφημερίδες
  • 32 παραμύθια
  • 98 ταινίες (σποτ, μυθοπλασίας, τεκμηρίωσης)
  • 116 πρότζεκτ
  • 20 ιστοσελίδες
  • 44 μουσικές συνθέσεις

Oι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε2 του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Σερρών «Κων. Καραμανλής», συμμετείχαν στον Διαγωνισμό με την αποστολή των εξής 12 έργων:

  1. «Διχοτομημένη Κύπρος», τρισδιάσταση κατασκευή
  2. «Το νησί της Κύπρου», τρισδιάσταση κατασκευή
  3. «Χάρτης Κύπρου», τρισδιάσταση κατασκευή
  4. «Κυπρόπολη», τρισδιάσταση κατασκευή
  5. «ΜΕΜΟ και παιχνίδι ερωτήσεων», τρισδιάσταση κατασκευή
  6. «Κανένας δεν ξεχνά, τίποτα δεν ξεχνιέται!», τρισδιάσταση κατασκευή
  7. «The war of Cyprus», τρισδιάσταση κατασκευή
  8. «Το κουτί του Αττίλα», τρισδιάσταση κατασκευή
  9. «Οι πόλεις της Κύπρου!!!», τρισδιάσταση κατασκευή
  10. «Μάνα πρόσφυγας», εικαστικό έργο
  11. «Αγαπημένη Κύπρος», τραγούδι ΑΙ
  12. «Κύπρο μας, πολύπαθη!», σποτ

Από αυτά βραβεύτηκαν 3 έργα με το 1ο βραβείο

«Διχοτομημένη Κύπρος» 1ο βραβείο

«Κυπρόπολη» 1ο βραβείο

«Το κουτί του Αττίλα» 1ο βραβείο

Στο βίντεο που ακολουθεί παρουσιάζονται όλα τα έργα που στείλαμε.

Για την προετοιμασία των μαθητών/τριών για τον διαγωνισμό υλοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις:

1) Μελέτη της βυζαντινής και νεότερης ιστορία της Κύπρου.

2) Γνώση της γεωγραφίας και γεωμορφολογίας του νησιού, γνωριμία με το περιβάλλον του, νησί, πόλεις, τουριστικά αξιοθέατα, κυπριακή μουσική, κυπριακή διάλεκτος, αρχαιολογικά μνημεία, πολιτισμό.

3) Μελέτη λογοτεχνικών έργων όπως ακριτικά τραγούδια, ποιήματα και λογοτεχνικά έργα.

4) Παράλληλη υλοποίηση προγράμματος της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Σερρών με τίτλο «Ακούγοντας … ένα βιβλίο!». Υπεύθυνη προγράμματος βιβλιοθήκης η κ. Πηνελόπη Ιντζέ, φιλόλογος.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στην τάξη όπου και οι μαθητές διάβασαν το βιβλίο του Ν. Στελλάκη «Είμαι πρόσφυγας από την Κερύνεια» σε εικονογράφηση του Αχ. Ραζή από τις εκδόσεις Καλειδοσκόπιο.  

Το βιβλίο μάς μετέφερε στα γεγονότα της εποχής της εισβολής στην Κύπρο και άγγιξε την καρδιά μας. Στη συνέχεια ηχογραφήσαμε τις αναγνώσεις και όλα τα αρχεία ήχου στάλθηκαν ως ένα ενιαίο αρχείο ήχου στη βιβλιοθήκη, οπότε και θα αποτελούν μέρος των Audiobooks, για όλους τους συνανθρώπους μας που έχουν προβλήματα όρασης ή άλλες δυσκολίες στο να διαβάσουν ένα βιβλίο.

Τα παιδιά με ενθουσιασμό συμμετείχαν στο πρόγραμμα, χάρηκαν την υλοποίησή του, γνωρίζοντας ότι προσφέρουν στους συνανθρώπους τους που έχουν ανάγκη και συγκινήθηκαν ξέροντας ότι οι φωνές τους θα μείνουν αθάνατες στο πέρασμα των χρόνων. Αναμένεται να δημοσιοποιηθεί το λινκ πρόσβασης μέσω της ιστοσελίδας της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Σερρών, ώστε όλοι μας να ακούσουμε τα Audiobooks και να απολαύσουμε την ανάγνωση των αγαπημένων μας παιδιών!

από κάτω από: ΚΥΠΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΥΠΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ 2023-24    

A Life Full of Math – Students’ meeting

Απρ 20245

Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν 2 σύγχρονες τηλεσυναντήσεις μεταξύ των μαθητών των σχολείων/εταίρων του έργου.

Στην 1η τηλεσυνάντηση, μια συνάντηση γνωριμίας, παρουσιάσαμε τα σχολεία και τις χώρες και δείξαμε μια δουλειά μας, τα χαριτωμένα συμμετρικά τέρατα.

28.11.2023 Student Webinar

Στη 2η τηλεσυνάντηση, αποχαιρετιστήρια συνάντηση, ανταλλάξαμε ευχές και αποχαιρετιστήκαμε.  

μεττεινγ

 

από κάτω από: eTwinning A life full of math | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο A Life Full of Math – Students’ meeting    

A Life Full of Math – MATH GAMES 2- Mαθηματικά παιχνίδια με εργαλεία web

Απρ 20244

Για τη δραστηριότητα αυτή παιδιά από κάθε χώρα/εταίρο σκέφτηκαν ιδέες για μαθηματικά παιχνίδια. Μια χώρα εταίρος ένωσε τις ιδέες αυτές σε ένα ψηφιακό κουίζ στο Kahoot, που έπαιξαν όλα τα παιδιά κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης. 

https://kahoot.it/challenge/cc325052-035a-49ab-b5dd-9387c69fdb45_1712129526813

blog

bloggggg 1

 

από κάτω από: eTwinning A life full of math | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο A Life Full of Math – MATH GAMES 2- Mαθηματικά παιχνίδια με εργαλεία web    

e-Γιαγιάδες, e-Παππούδες, Πολίτες και e-πολίτες εν δράσει

Μαρ 202431

Γ. ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση

Τίτλος: «e-Γιαγιάδες, e-Παππούδες, e-πολίτες εν δράσει» – Ιστορίες ψηφιακής καθημερινότητας  παραλλαγή του υλικού της Ιωάννας Μανάφη

Το πρόγραμμα στοχεύει να καλλιεργήσει και να ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών (δεξιότητες της ψηφιακής ιθαγένειας και δεξιότητες της τεχνολογίας) εμπλέκοντάς τους σε προβληματικές καταστάσεις ψηφιακής καθημερινότητας, τις οποίες αντιμετωπίζουν κυρίως οι ηλικιωμένοι του οικείου περιβάλλοντός τους, παππούδες και γιαγιάδες, λόγω χαμηλού επιπέδου ψηφιακών δεξιοτήτων.

Επιπλέον, το πρόγραμμα στοχεύει στην καλλιέργεια δεξιοτήτων κοινωνικής ζωής (ενσυναίσθηση και κοινωνική ευαισθησία) παροτρύνοντας τους μαθητές να συνεισφέρουν εθελοντικά στον ψηφιακό γραμματισμό ηλικιωμένων ατόμων.



Λήψη αρχείου

 

από κάτω από: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο e-Γιαγιάδες, e-Παππούδες, Πολίτες και e-πολίτες εν δράσει    

«e-Γιαγιάδες, e-Παππούδες, e-πολίτες εν δράσει»

Μαρ 202429

Θεματικός Κύκλος: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Επιμέρους Θεματικές Ενότητες/Υποενότητες: Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση

Αξιοποιήθηκε υλικό του ΙΕΠ από την Ιωάννα Μανάφη με τίτλο «e-Γιαγιάδες & e-Παππούδες εν δράσει»
Ιστορίες ψηφιακής καθημερινότητας.



Λήψη αρχείου

 

 

από κάτω από: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «e-Γιαγιάδες, e-Παππούδες, e-πολίτες εν δράσει»    

21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα ποίησης

Μαρ 202421

Η Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης εορτάζεται στις 21 Μαρτίου και ανακηρύχθηκε από την Εκπαιδευτική Επιστημονική και Πολιτιστική Οργάνωση των Ηνωμένων Εθνών το 1999 «με στόχο να υποστηρίξει τη γλωσσική πολυμορφία μέσω της ποιητικής έκφρασης και να αυξήσει την ευκαιρία να ακουστούν οι γλώσσες που απειλούνται με εξαφάνιση». Σκοπός της είναι να προωθήσει την ανάγνωση, τη γραφή, τη δημοσίευση και διδασκαλία της ποίησης σε όλο τον κόσμο και, όπως λέει η αρχική διακήρυξη της UNESCO, «να προσφέρει νέα αναγνώριση και ώθηση στα εθνικά, περιφερειακά και διεθνή κινήματα ποίησης».      Πηγή: https://el.wikipedia.org

Οι μαθητές και μαθήτριες του Ε2 έκαναν ένα αφιέρωμα στην παγκόσμια ημέρα ποίησης με:

  • Ενημέρωση για την ημέρα αυτή
  • Ανάγνωση ποιημάτων από το ανθολόγιο
  • Επισήμανση χαρακτηριστικών ενός ποιήματος (μοντέρνο ή παραδοσιακό, έμμετρο, ρίμα, ομοιοκαταληξίες, θεματολογία)
  • Συγγραφή ενός ομαδικού ποιήματος στην τάξη με τίτλο «Ποίημα»

 

 

από κάτω από: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα ποίησης    

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΥΤΥΧΙΑΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ

Μαρ 202420
IMG 20240320 122703

Ευτυχία για τα παιδιά είναι η διασκέδαση, το παιχνίδι στην αυλή, το γέλιο, η χαρά, η δημιουργία θετικού κλίματος μέσα από παιχνίδια και κοινές δράσεις. Έτσι τα παιδιά έρχονται κοντά και συνάπτουν σχέσεις φιλίας, αλληλεγγύης, συμπαράστασης και συνεργασίας και αναπτύσσουν την ενσυναίσθησή τους.

Τα παιδιά έκαναν ζωγραφιές για τη μέρα αυτή και έπαιξαν παιχνίδια στην αυλή του σχολείου.

αξον 3 2 αξον 3 1

 

από κάτω από: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΥΤΥΧΙΑΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ    

A Life Full of Math – Pi Day – Ημέρα του π

Μαρ 202414

Για τη δραστηριότητα pi day χωρίσαμε τον αριθμό pi σε κομμάτια. Τα παιδιά κάθε χώρας  ζωγραφίζουν ένα κομμάτι του π. Στο τέλος ενώνουν τα κομμάτια. Εμείς είχαμε το κομμάτι 1.

Adsiz sunu 1

Όταν όλα τα σχολεία/εταίροι ετοίμασαν το κομμάτι τους, ένα σχολείο ανέλαβε και ένωσε τα κομμάτια.

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα όμορφο, πολύχρωμο, συνεργατικό μωσαϊκό!

τελικο pi day

από κάτω από: eTwinning A life full of math | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο A Life Full of Math – Pi Day – Ημέρα του π    

Παραδοσιακά παιχνίδια: Τροχός ή κρικηλασία ή τρακαλέκι

Μαρ 202414

Πρόγραμμα συνεργασίας δύο σχολείων

Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών “Κων. Καραμανλής”και Δημοτικό Σχολείο Νέου Σκοπού

Οι μαθητές/τριες ανταλλάσσουν ιδέες για παραδοσιακά παιχνίδια, χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία δημιουργίας εικόνων avatar και το εργαλείο Chatterpix με το οποίο μετατρέπουν τη στατική τους εικόνα avatar σε κινούμενη εικόνα, που μιλάει και περιγράφει κάποιο παραδοσιακό παιχνίδι. Αυτή η προφορική περιγραφή παραδοσιακών παιχνιδιών μετατρέπεται σε βίντεο και αποστέλλεται από τους/τις  μαθητές/τριες του ενός σχολείου στο άλλο με σκοπό να τα γνωρίσουν και να τα παίξουν. Το παρελθόν, που εκφράζεται από τα παλιά παραδοσιακά παιχνίδια, προσεγγίζεται με τις νέες τεχνολογίες του παρόντος και του μέλλοντος και οι μαθητές βιώνουν την όλη διαδικασία πολύπλευρα και δημιουργικά.

από κάτω από: παραδοσιακά παιχνίδια | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραδοσιακά παιχνίδια: Τροχός ή κρικηλασία ή τρακαλέκι    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων