dimiourgoumemazi

με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Ε2, της εκπαιδευτικού Σοφίας Τσελεπή

ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ: B.A.N.G. – Be A Nice Guy

Σεπ 202415

Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριές μου που χάρη στον ζήλο και την εργατικότητά τους κατάφεραν να υλοποιήσουν με επιτυχία το ευρωπαϊκό έργο eTwinning με τίτλο B.A.N.G. – Be A Nice Guy.

ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΣΕΛΕΠΗ BANG

Το πρότζεκτ αυτό είχε ως στόχο του να προάγει μια ανοιχτή συζήτηση για τον εκφοβισμό ως έναν τρόπο πρόληψης και καταπολέμησής του. Όλα τα παιδιά αναγνωρίζουν το φαινόμενο, το εντοπίζουν και οδηγούνται στην ανάπτυξη αισθήματος ασφάλειας και εμπιστοσύνης και μαθαίνουν πώς να αμύνονται. Το πρόγραμμα συνέβαλε στη δημιουργία ενός υγιούς περιβάλλοντος χωρίς μορφές εκφοβισμού τόσο στη σχολική ζωή γενικά, όσο και στη χρήση των κοινωνικών δικτύων και της τεχνολογίας, παρέχοντάς τους προληπτικά μέτρα και πληροφορίες για τους κινδύνους του Διαδικτύου. Επιπλέον, έμαθε στα παιδιά νέους τρόπους και τεχνικές για να προστατευτούν και να αντιμετωπίσουν τον εκφοβισμό, αλλά και πρότυπα ορθής συμπεριφοράς με την προώθηση των ανθρώπινων αξιών (όπως ειλικρίνεια, σεβασμό, υπευθυνότητα, ανεκτικότητα, ενσυναίσθηση, ευαισθησία), αξίες ζωτικής σημασίας για ευημερία, επιτυχή μάθηση και χαρούμενη σχολική ζωή. Το σχολείο να είναι χώρος συνεργασίας, ασφαλούς αλληλεπίδρασης και συναδέλφωσης.

Οι δραστηριότητες του έργου βασίστηκαν στη συνεχή επικοινωνία μεταξύ των συνεργατών, στην ομαδική εργασία, στη συνεργασία και στον καταμερισμό των εργασιών. Στο twinspace διαμοιράστηκε το συνολικό πλάνο δραστηριοτήτων του έργου. Ο σχεδιασμός εργασιών, ερωτηματολογίων, εντύπων και προκλήσεων έλαβε υπόψη τις διαφορετικές ηλικιακές ομάδες των εταίρων/μαθητών, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι όλοι θα μπορούσαν να παρέμβουν και να συνεργαστούν. Για την εργασία των μαθητών έγινε εγγραφή τους με λογαριασμό στο Twinspace, ώστε να συμμετέχουν ενεργά. Οι μαθητές συμμετείχαν και συνεργάστηκαν σε πολλές διεπιστημονικές και διαθεματικές εργασίες. Κατά τη διάρκεια του πρότζεκτ δημιουργήθηκαν διακρατικές ομάδες συνεργασίας και έγιναν τηλεσυναντήσεις μεταξύ μαθητών.

Ως ευρωπαϊκό έργο eTwinning, οι τεχνολογίες έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο σε όλη τη διαδικασία και συνέβαλαν στην επίτευξη των παιδαγωγικών στόχων και στη συνεργασία των εταίρων μεταξύ τους.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο ευρωπαϊκό έργο, που υλοποιήθηκε από μια ετερογενή (καθηγητές,  δάσκαλοι και μαθητές Αθμιας και Β/θμιας) και διεπιστημονική (διαφορετικές ειδικότητες εκπαιδευτικών) ομάδα, που ξεκίνησε από τον Οκτώβριο του 2023 και για τον σχεδιασμό του λήφθηκαν υπόψη το πλαίσιο κάθε σχολείου, οι διαφορετικές ηλικίες των μαθητών, οι διαθέσιμοι πόροι.

Η ανταπόκριση των μαθητών ήταν εντυπωσιακή και ανάδειξε τις γνώσεις που αποκόμισαν και τις στάσεις που  υιοθέτησαν. Το έργο διαδόθηκε τόσο προφορικά μεταξύ των μαθητών του σχολείου, όσο και στην ευρύτερη κοινότητα με την ανάρτηση του συνδέσμου του στο blog αυτό και με την παρουσίασή του στους εκπαιδευτικούς του σχολείου στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης.

tselepi neo

Πιστοποιητικό έργου εκπαιδευτικού και μαθητών

Πρόκειται για ένα έργο που υλοποιήθηκε με ουσιαστικό τρόπο και οδήγησε σε επίτευξη των στόχων του και αξιολογείται ως μια εξαιρετική πρωτοβουλία, που προωθεί τη σημαντική μάθηση.

από κάτω από: eTwinning B.A.N.G-Be A Nice Guy | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ: B.A.N.G. – Be A Nice Guy    

ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ: A LIFE FULL OF MATH

Σεπ 202415

Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριές μου που χάρη στον ζήλο και την εργατικότητά τους κατάφεραν να υλοποιήσουν με επιτυχία το ευρωπαϊκό έργο eTwinning με τίτλο A Life Full of Math.

ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ A LIFE FULL OF MATH

Πρόκειται για ένα πρότζεκτ που ενέπλεξε τα μαθηματικά με την καθημερινή ζωή μας. Τα μαθηματικά υπάρχουν παντού στη ζωή μας. Χρειαζόμαστε μαθηματικά στο σπίτι, στο σχολείο, στον δρόμο, στα παιχνίδια, στη ζωγραφική, στην ιστορία, στη μουσική. Το έργο μας “A Life Full of Math” είχε ως στόχο να αναπτύξουν οι μαθητές μας μια θετική στάση απέναντι στο μάθημα των μαθηματικών, να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους και να μεταφέρουν τις γνώσεις που απέκτησαν για τα μαθηματικά στην καθημερινότητά τους.

Η ενασχόληση των μαθηματικών με διαθεματικές και βιωματικές δράσεις συνέβαλε στην ανάπτυξη και διατήρηση της γνώσης των μαθητών και στην υιοθέτηση θετικής στάσης για τα μαθηματικά, ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση των μαθητών. Με αυτό το έργο, μαθητές/συνεργάτες από διαφορετικές χώρες ασκήθηκαν σε μαθηματικές δραστηριότητες διασκεδάζοντας σε ένα ομαδοσυνεργατικό πλαίσιο.

Οι δραστηριότητες του έργου βασίστηκαν στη συνεχή επικοινωνία μεταξύ των συνεργατών, στην ομαδική εργασία, στη συνεργασία και στον καταμερισμό των εργασιών.

Ο σχεδιασμός εργασιών, ερωτηματολογίων, εντύπων και δραστηριοτήτων έλαβε υπόψη τις διαφορετικές ηλικιακές ομάδες των εταίρων/μαθητών και τη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης. Έγινε εγγραφή των μαθητών στο Twinspace, ώστε να συμμετέχουν ενεργά. Οι μαθητές συνεργάστηκαν σε πολλές διεπιστημονικές και διαθεματικές εργασίες

Κατά τη διάρκεια του πρότζεκτ δημιουργήθηκαν διακρατικές ομάδες συνεργασίας και έγιναν τηλεσυναντήσεις μεταξύ μαθητών.

Οι τεχνολογίες έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο σε όλη τη διαδικασία και συνέβαλαν στην επίτευξη των παιδαγωγικών στόχων και στη συνεργασία των εταίρων μεταξύ τους.

Η ανταπόκριση των μαθητών ήταν εντυπωσιακή και ανάδειξε τις γνώσεις που αποκόμισαν και τις στάσεις που  υιοθέτησαν. Το έργο διαδόθηκε τόσο προφορικά μεταξύ των μαθητών του σχολείου, όσο και στην ευρύτερη κοινότητα με την ανάρτηση του συνδέσμου του στο blog αυτό και με την παρουσίασή του στους εκπαιδευτικούς του σχολείου στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης.

πιστοποητικά μαθητών

                                               Πιστοποιητικά μαθητών

Πρόκειται για ένα έργο που υλοποιήθηκε με ουσιαστικό τρόπο και οδήγησε σε επίτευξη των στόχων του. Αξιολογείται ως μια εξαιρετική πρωτοβουλία, που προωθεί τη σημαντική μάθηση.

MAZI

από κάτω από: eTwinning A life full of math | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ: A LIFE FULL OF MATH    

Πολίτες της Ε.Ε. και eΠολίτες – project για την ταυτότητα του Ευρωπαίου πολίτη

Ιούν 202419

1718752863215Με τη μέθοδο του project οι μαθητές/τριες προσέγγισαν την ταυτότητα του Ευρωπαίου πολίτη και του e πολίτη και με αξιοποίηση υλικού της Ε.Ε. (Η Γωνιά της μάθησης). Μελέτησαν πληροφορίες για την Ε.Ε. και την ιστορία της καθώς και για τις ιδιότητες και παροχές ενός Ευρωπαίου πολίτη και τέλος παρουσίασαν τις εργασίες τους.

 

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πολίτες της Ε.Ε. και eΠολίτες – project για την ταυτότητα του Ευρωπαίου πολίτη    

Το δικό μας Audiobook – Πρόγραμμα “Ακούγοντας ένα βιβλίο” της Δημόσια Κεντρικής βιβλιοθήκης Σερρών

Ιούν 202418

βιβλι Με χαρά οι μαθητές μας συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Ακούγοντας ένα βιβλίο” της Δημόσια Κεντρικής βιβλιοθήκης Σερρών” με υπεύθυνη τη φιλόλογο  κ. Πολυξένη Ιντζέ. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα κοινωνικής συνεισφοράς για ανθρώπους που έχουν προβλήματα όρασης κι όχι μόνο. 

Οι ενέργειές μας: Αρχικά μετά την πρόσκληση δηλώσαμε συμμετοχή στο πρόγραμμα αυτό. Έπειτα από μια λίστα επιλέξαμε το βιβλίο “Είμαι πρόσφυγας από την  Κερύνεια” του Ν. Στελλάκη. Μοιράσαμε τη δουλειά και αρχίσαμε τις αναγνώσεις. Έπειτα ακολούθησαν οι ηχογραφήσεις σε χώρους του σχολείου μας, στην τάξη, στη βιβλιοθήκη του σχολείου και στην αίθουσα πληροφορικής. Ενώσαμε όλα τα ηχητικά αρχεία και το ενιαίο ηχητικό αρχείο του βιβλίου ήταν έτοιμο. Το πρόγραμμα έκλεισε με μια εορταστική εκδήλωση αποτίμησης και απονομής ενθύμιων στο αμφιθέατρο της Δημόσιας Κεντρικής βιβλιοθήκης Σερρών, όπου οι μαθητές και μαθήτριές μας παρουσίασαν έναν πρωτότυπο θεατρικό διάλογο με θέμα “Προς την υλοποίηση του προγράμματος” και μια προβολή φωτογραφιών από την υλοποίηση στο σχολείο. Τέλος έγινε η απονομή των βεβαιώσεων.

Μεθοδολογία αυθεντικής μάθησης με αυθεντικές δραστηριότητες, σε αυθεντικά περιβάλλοντα μάθησης και χρήση των ψηφιακών εργαλείων.

βλβι2

Συμπεράσματα-Αποτίμηση

Τα παιδιά απόλαυσαν τις αναγνώσεις.

Πρόσφεραν στην κοινότητα και σε ανθρώπους με προβλήματα όρασης.

Εμπλούτισαν τις γνώσεις τους για το ιστορικό θέμα της εισβολής των Τούρκων στην Κύπρο.

Εξασκήθηκαν στην ανάγνωση τόσο ως αναγνωστική δεξιότητα όσο και ως σημασιολογική λειτουργία.

Ανέπτυξαν επικοινωνιακές δεξιότητες και εξωστρέφεια.

βιβλοιθ

Στην ιστοσελίδα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Σερρών θα βρείτε πληροφορίες για τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα και επίσης τον υπερσύνεδσμο από το κανάλι της Δημοσίας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Σερρών για το δικό μας ακουστικό βιβλίο  εδώ.

Αναμένουμε τη συμμετοχή μας και για το 2024-25, καθώς το πρόγραμμα συνεχίζεται.

Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι στην ιστορία και στη ζωή!!!

 

 

από κάτω από: Εκπαιδευτικά προγράμματα, ΚΥΠΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το δικό μας Audiobook – Πρόγραμμα “Ακούγοντας ένα βιβλίο” της Δημόσια Κεντρικής βιβλιοθήκης Σερρών    

Καλλιέργεια σχέσεων μεταξύ των μαθητών/τριών – Δράσεις – Εκδηλώσεις – Σχολικές εκδρομές

Μάι 202431

Βασιλική

Στο πλαίσιο της σχολικής ζωής οι δράσεις, οι εκδηλώσεις και οι σχολικές εκδρομές καλλιεργούν τις σχέσεις μεταξύ των μαθητών, δημιουργούν τις βάσεις μιας υγειούς άμιλλας, μιας αποτελεσματικής συνεργασίας, με σεβασμό,  αλληλεγγύη,  ενσυναίσθηση των παιδιών και βάζει τα θεμέλια για μια υγιή κοινωνική ζωή χωρίς bullying, χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς, με σεβασμό στη διαφορετικότητα, με σεβασμό στον άνθρωπο. Στην παρουσίαση που ακολουθεί παρουσιάζονται δράσεις που αναδεικνύουν τον χαρακτήρα αυτόν του σχολείου και προβάλλουν κοινωνικές πτυχές της σχολικής/κοινωνικής ζωής με έμφαση στις διαπροσωπικές σχέσεις των παιδιών.



Λήψη αρχείου

 

από κάτω από: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλλιέργεια σχέσεων μεταξύ των μαθητών/τριών – Δράσεις – Εκδηλώσεις – Σχολικές εκδρομές    

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΡΕΑ

Μάι 202431

Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Επιμέρους Θεματικές Ενότητες/Υποενότητες: STEAM

Αξιοποιήθηκε το υλικό Mεταμορφώσεις γεωμετρικών σχημάτων και στερεών της Διονυσίας Καρλατήρα από τις βιβλιοθήκες των εργαστηρίων δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

 

από κάτω από: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΡΕΑ    

A life full of math – Students and teacher certificate

Μάι 202421

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε! Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες! Ήταν ένα εποικοδομητικό project με πολλά οφέλη για τα παιδιά!

Παραθέτουμε τα πιστοποιητικά συμμετοχής των μαθητών μας και της εκπαιδευτικού.

 

από κάτω από: eTwinning A life full of math | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο A life full of math – Students and teacher certificate    

Βραβεύσεις και Συμμετοχές του Ε2 στον Μαθητόκοσμο 2023-24

Μάι 202420

Αφίσα ΜαθητόκοσμουΒραβεύσεις

  • Βράβευση του μαθητή Φ.Π. της Ε2 τάξης για διακρίσεις σε
    διαγωνισμούς μαθηματικών και φυσικής.
  • Βράβευση των μαθητών/τριών της
    τάξης μας που βραβεύτηκαν στον 10ο Διεθνή διαγωνισμό
    Κύπρος – Ελλάδα – Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες.

Συμμετοχή στις Εικαστικές Εκθέσεις
με 2 θεματικές κατηγορίες έργων:

  • Κύπρος-Ελλάδα-Ομογένεια: Εκπαιδευτικές γέφυρες
    Η ιστορία της Κύπρου
  • Οι 17 στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ
    Βιώσιμες πόλεις – Σεβασμός στο περιβάλλον.

Συμμετοχή στις εκδηλώσεις
με την παρουσίαση του προγράμματος
Νέες Τεχνολογίες & Παραδοσιακά παιχνίδια,
ένα πρόγραμμα σύμπραξης των σχολείων:

  1. Δημοτικό Σχολείο Νέου Σκοπού
    Υπεύθ. Εκπ/κός: Περικλής Στύλας,
    Δ/ντής: Παύλος Μποσνακίδης
  2. Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών
    «Κων. Καραμανλής»
    Υπεύθ. Εκπ/κός: Τσελεπή Σοφία
    Δ/ντής: Σπύρος Κυριαζίδης

Δόθηκαν έπαινοι συμμετοχής σέ όλους τους μαθητές/τριες που συμμετείχαν στην παρουσίαση του προγράμματος.

από κάτω από: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βραβεύσεις και Συμμετοχές του Ε2 στον Μαθητόκοσμο 2023-24    

ΤΕΛΕΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ 10ος Διεθνής διαγωνισμός Κύπρος – Ελλάδα – Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες

Απρ 202425

Την Τρίτη 21 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρου του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου (Λευκωσία), η εκδήλωση βράβευσης των μαθητικών δημιουργιών που διακρίθηκαν στο 10 ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό «Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες».
Ο διαγωνισμός τελέστηκε υπό την Αιγίδα της Αυτού Εξοχότητας της Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και της Αυτού Εξοχότητας του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκου Χριστοδουλίδη. Ακόμη, υλοποιήθηκε με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού της Ελλάδας και του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου.
Ο διαγωνισμός συνδιοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και το Σπίτι της Κύπρου – Μορφωτικό γραφείο της Κυπριακής Πρεσβείας στην Ελλάδα.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν 540 περίπου μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί 80 σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την Κύπρο, την Ελλάδα και την Ομογένεια, που παρέλαβαν τα βραβεία τους και παρουσίασαν τις δημιουργίες τους.

Μεταξύ αυτών παραβρέθηκαν και δικοί μας μαθητές που παρέλαβαν τα βραβεία.

1716309135891

 

από κάτω από: ΚΥΠΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΕΛΕΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ 10ος Διεθνής διαγωνισμός Κύπρος – Ελλάδα – Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες    

Το πρόγραμμα LOOP στο Πειραματικό Δημ. Σχολ. Σερρών “Κων. Καραμανλής”, εισήγηση στη Διαδικτυακή Διημερίδα Διάχυσης Καλών Πρακτικών και Καινοτόμων Δράσεων των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων της Κεντρικής Μακεδονίας

Απρ 202422

p1Συμμετοχή με την εισήγηση “Το πρόγραμμα LOOP στο Πειραματικό Δημ. Σχολ. Σερρών Κων. Καραμανλής”  στη διαδικτυακή διημερίδα διάχυσης καλών πρακτικών και καινοτόμων δράσεων των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων της Κεντρικής Μακεδονίας, την οποία διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τα μέλη της Π.Ε.Π.Π.Σ. και διεξήχθη  διαδικτυακά την Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου 2024.

Πρόκειται για ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα mentoring: Erasmus+ LOOP-EMPOWERING TEACHERS PERSONAL, PROFESSIONAL AND SOCIAL CONTINUOUS DEVELOPMENT THROUGH INNOVATIVE PEER-INDUCTION PROGRAMMES, που αφορά στο mentoring.

π3

Οι παρουσιάσεις της πρωτοβάθμιας για τη διημερίδα Διάχυσης καλών πρακτικών και καινοτόμων δράσεων Πρότυπων-Πειραματικών είναι ανεβασμένες στο κανάλι Δράσεις ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας στο βίντεο «Σάββατο 20/4 Α/ΘΜΙΑ Διημερίδα Διάχυσης καλών πρακτικών και καινοτόμων δράσεων Πρότυπων-Πειραματικών».

Η δική μου εισήγησή μου ξεκινά στις 2:04:54 στο βίντεο που μπορείτε να δείτε εδώ.

 

από κάτω από: ΔΙΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΣΥΝΕΔΡΙΑ | με ετικέτα , , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το πρόγραμμα LOOP στο Πειραματικό Δημ. Σχολ. Σερρών “Κων. Καραμανλής”, εισήγηση στη Διαδικτυακή Διημερίδα Διάχυσης Καλών Πρακτικών και Καινοτόμων Δράσεων των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων της Κεντρικής Μακεδονίας    
« Παλιότερα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων