Αρχεία ανά ημέρα: 22 Ιουνίου 2026

Έκθεση στο Μουσείο Γαΐτη-Σίμωσι: Μια χρονιά αλληλογραφίας, δημιουργίας και φιλίας για τα τμήματα Δ1 και Δ2 του Δημοτικού Σχολείου Ίου

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση ολοκληρώθηκε η δράση αλληλογραφίας των τμημάτων Δ1 και Δ2 του Δημοτικού Σχολείου Ίου, η οποία παρουσιάστηκε στο τέλος της σχολικής χρονιάς στο Μουσείο Γαΐτη-Σίμωσι. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να εκθέσουν φωτογραφίες, … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε