ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών σας και για την αποφυγή συνωστισμού, σας ενημερώνουμε ότι: Κατά την πρωινή προσέλευση, θα αφήσετε το παιδί σας λίγο πριν την είσοδο του Σχολείου να εισέλθει μέσα και θα αποχωρείτε άμεσα. Κατά τη μεσημεριανή αποχώρηση, θα φεύγουν πρώτα οι μαθητές της Ε΄ και  της ΣΤ΄ τάξης από την κάτω πόρτα (αν κάποιοι μαθητές παίρνουν και τα μικρότερα αδέρφια τους, δεν θα φεύγουν από την κάτω πόρτα, αλλά θα πηγαίνουν στην πάνω πόρτα και θα τα περιμένουν να έρθουν, για να αποχωρήσουν μαζί). Ακολούθως, θα αποχωρούν οι μαθητές της Γ΄ τάξης από την πάνω πόρτα  και της  Δ΄ τάξης από την κάτω πόρτα (αν κάποιοι παίρνουν και τα μικρότερα αδέρφια τους, δεν θα φεύγουν από την κάτω πόρτα, αλλά θα πηγαίνουν στην πάνω πόρτα και θα τα περιμένουν να έρθουν, για να αποχωρήσουν μαζί). Τέλος, θα αποχωρούν οι μαθητές της Α΄ και της  Β΄ τάξης από την πάνω πόρτα, είτε με σας είτε με τα μεγαλύτερα αδέρφια τους. Μόλις πάρετε το παιδί σας, θα αποχωρείτε άμεσα χωρίς να καθυστερείτε, για την αποφυγή συγχρωτισμού. Όπως καταλαβαίνετε, δεν πρέπει κι εσείς να συνωστίζεστε στην πόρτα, για να πάρετε τα παιδιά σας. Με λίγη υπομονή και κρατώντας τις αποστάσεις, θα τα πάρετε όλοι την ώρα που πρέπει.

Στους γονείς των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης  έχει ήδη σταλεί email/myschool  με τις ημέρες προσέλευσης των μαθητών των υποτμημάτων της  ΣΤ΄ τάξης  για την 1η  εβδομάδα επαναλειτουργίας του Σχολείου. Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης  από αύριο θα στεγάζονται στην αίθουσα προκάτ που έκανε μάθημα η Ε΄ τάξη και οι μαθητές της  Ε΄ τάξης θα στεγάζονται στην αίθουσα του παλαιού κτηρίου που έκανε μάθημα η ΣΤ΄ τάξη. Οι υπόλοιπες τάξεις θα είναι στις  ίδιες αίθουσες διδασκαλίας που ήταν και πριν κλείσει το Σχολείο.

Τα παιδιά όλων των τάξεων πρέπει απαραίτητα να έχουν στην τσάντα τους το μπουκαλάκι τους με το νερό, επειδή απαγορεύεται, με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ,  να πίνουν νερό απευθείας από τις βρύσες με το στόμα τους. Επίσης, πρέπει το πρωινό τους να βρίσκεται σε σακούλα κλεισμένη ή σε τάπερ, το οποίο θα το βάζετε και αυτό σε σακούλα ή στο τσαντάκι του πρωινού.  Απαραίτητα να έχουν μαζί τους χαρτομάντιλα, υγρά μαντιλάκια ή μικρό αντισηπτικό.

Ακόμα, πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν επιτρέπονται  τα κεράσματα  γιορτής ή γενεθλίων στον χώρο του Σχολείου. Οτιδήποτε έχει το παιδί σας στην τσάντα του/της, δεν το δανείζει σε άλλο παιδί και ούτε το μοιράζεται με κανέναν άλλον!! Γι’ αυτό, όλα τα παιδιά πρέπει να έχουν στην κασετίνα ή στην τσάντα τους 2 με 3 μολύβια καλά ξυσμένα και γόμες.

 Σε περίπτωση που το παιδί σας, το πρωί, πριν ξεκινήσετε για το Σχολείο, δεν νιώσει καλά,  θα πρέπει να παραμείνει στο σπίτι.

   Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες, από αύριο το πρωί πρέπει όλοι μας – μικροί και μεγάλοι – να τηρούμε κατά γράμμα τα νέα μέτρα και τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, πρωτίστως για την ασφάλεια των παιδιών μας. Γι’ αυτό οφείλουμε όλοι μαζί να βοηθήσουμε στη σωστή και εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου μας με τα νέα δεδομένα που προκύπτουν κατά την επανέναρξη των μαθημάτων. Οτιδήποτε χρειαστείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας! Επειδή θα υπάρξουν και άλλες ανακοινώσεις, θα πρέπει να μπαίνετε τακτικά και  καθημερινά στο Ιστολόγιο του Σχολείου μας για να ενημερώνεστε.

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας και για τη συνεργασία σας!!

 Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 1η  ΙΟΥΝΙΟΥ 2020 

      Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,                                                                                                                            Σας ενημερώνουμε ότι τo Σχολείο μας θα επαναλειτουργήσει τη Δευτέρα 1η  Ιουνίου 2020 και το διδακτικό έτος θα παραταθεί έως και τις 26 Ιουνίου 2020.

  1.   Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ και Ε΄ τάξεων του Σχολείου μας θα έρχονται καθημερινά, ενώ οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης θα έρχονται εκ περιτροπής, δηλαδή μέρα παρά μέρα. Σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. 51888/ΓΔ4/06-05-2020 ΚΥΑ, τάξεις ή τμήματα τάξεων με περισσότερους των δεκαπέντε (15) μαθητών, χωρίζονται κατά αλφαβητική σειρά σε υποτμήματα ίσης δυναμικότητας και εφαρμόζουν εκ περιτροπής διδασκαλία, με στόχο τη μείωση συγχρωτισμού εντός της ίδιας αίθουσας. Η απόσταση των μαθητών πρέπει να είναι ίση με 1,5 μ. και σε κάθε θρανίο κάθεται ένας μόνο μαθητής. Με βάση τα παραπάνω, την 1η εβδομάδα, οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης του πρώτου υποτμήματος θα έρχονται στο Σχολείο Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, ενώ οι  μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης του δεύτερου υποτμήματος θα έρχονται Τρίτη και Πέμπτη. Τη 2η εβδομάδα, οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης του δεύτερου υποτμήματος θα έρχονται στο Σχολείο Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή και οι  μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης του πρώτου υποτμήματος θα έρχονται Τρίτη και Πέμπτη κ.ο.κ.
  2.   Οι γονείς & κηδεμόνες των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης, θα ενημερωθούν μέσω email/myschool σε ποιο υποτμήμα θα συμμετέχει το παιδί τους και ποιες ημέρες θα έρχεται.
  3.   Το Ολοήμερο Πρόγραμμα, σύμφωνα με απόφαση του ΥΠΑΙΘ, δεν θα λειτουργήσει.
  4.   Κατά την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών/τριών στη σχολική μονάδα, θα λαμβάνονται καθημερινά τα κατάλληλα μέτρα για την αποφυγή συνωστισμού, ώστε να τηρούνται αποστάσεις μεταξύ των μαθητών/τριών. Για τον σκοπό αυτό, δεν θα πραγματοποιείται η συγκέντρωση μαθητών/τριών στον προαύλιο χώρο πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία θα πραγματοποιείται εντός των αιθουσών.
  5.   Τα διαλείμματα δεν θα είναι τα ίδια για όλες τις τάξεις, ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός των μαθητών/τριών στο προαύλιο και να διασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων μεταξύ τους σε κάθε χώρο του Σχολείου. Ως εκ τούτου, τα διαλείμματα θα είναι διαφορετικά για τους μαθητές/τριες των τάξεων και η έξοδός τους στο προαύλιο θα είναι σταδιακή και με σειρά, τηρώντας τις απαιτούμενες αποστάσεις. Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, θα υπάρχουν διαφορετικοί χώροι για τους μαθητές/τριες κάθε τάξης στο προαύλιο και οι αίθουσες θα αερίζονται, ενώ θα απαγορεύονται παιχνίδια με μπάλα.
  6.   Σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας θα υπάρχουν αντισηπτικά, ενώ προβλέπεται καθαρισμός και απολύμανση των επιφανειών (θρανία, καθίσματα, έδρες, πόμολα) σε κάθε αίθουσα 2 φορές την ημέρα, καθαρισμός τουαλετών μετά από κάθε διάλειμμα και σφουγγάρισμα αιθουσών καθημερινά μετά την αποχώρηση των μαθητών/τριών από το Σχολείο.
  7.   Κατά την ώρα διδασκαλίας, οι αίθουσες θα αερίζονται και δεν θα λειτουργούν κλιματιστικά και ανεμιστήρες.
  8.   Η χρήση μάσκας από μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό εντός της σχολικής μονάδας είναι προαιρετική.
  9.   Η χρήση μάσκας στους μαθητές και στις μαθήτριες που θα μετακινούνται με το ταξί είναι υποχρεωτική, καθώς και στους/στις οδηγούς.
  10.   Για το υπόλοιπο του σχολικού έτους 2019 – 2020 δεν θα πραγματοποιηθούν εκδρομές, επισκέψεις, περίπατοι, εκδηλώσεις και μαθητικοί αγώνες. Επίσης, αναστέλλεται η λειτουργία της σχολικής βιβλιοθήκης.

Ο  Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Σχολείου εύχονται σε όλα τα παιδιά καλή και ασφαλή επάνοδο!!

 Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΔΑΠ (ΚΕΝΤΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ) ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

       Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,                                                                                                                        Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε, για λίγες ημέρες ακόμα, όσοι από εσάς επιθυμείτε, να συμπληρώσετε την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή των παιδιών σας στο πρόγραμμα των ΚΔΑΠ του Δήμου Μαραθώνος. Για περισσότερες πληροφορίες, απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του Δήμου. Η αίτηση υπάρχει και στο Ιστολόγιο του Σχολείου μας στη σελίδα με τίτλο: “ΚΔΑΠ”                

                                                                       Από τη Δ/νση του  Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

   Σας γνωρίζουμε ότι για το σχολικό έτος 2020-2021, στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου, θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 01/01/2014 έως και 31/12/2014.

Οι αιτήσεις για την εγγραφή μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη θα γίνονται καθημερινά (εργάσιμες ημέρες) από τις 15/05/2020 έως και τις 29/05/2020 και ώρες 11:00 – 13:00. Για τη δική σας διευκόλυνση, οι αιτήσεις μπορούν να γίνονται και κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο τηλέφωνο: 22940 61242.

Επισημαίνεται ότι, κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη των Διευθυντών/ντριών των σχολικών μονάδων η μέριμνα για την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)

https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/

Ως εκ τούτου, παρακαλείσθε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

  1. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς/κηδεμόνες, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘ. (Φ.6/498/57863/Δ1/06-04-2016)
  2. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  3. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. (δίνεται στον γονέα/κηδεμόνα από το Δημοτικό Σχολείο)
  4. Βεβαίωση Φοίτησης στο Νηπιαγωγείο (δίνεται στον γονέα/κηδεμόνα από το Νηπιαγωγείο)
  5. Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνσης κατοικίας του παιδιού στο όνομα του γονέα/κηδεμόνα. (Λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος, Λογαριασμός σταθερής τηλεφωνίας, Εκκαθαριστικό Δ.Ο.Υ., Μισθωτήριο της κατοικίας, Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας από τον Δήμο)
  6. Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση, που συμπληρώνεται στο Σχολείο.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΙΛΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

       Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,                                                                                 Σας κοινοποιούμε τη σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ με θέμα τη διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Πειραματικών και Πιλοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020 – 2021.

ΕΞΕ – 54320 – 2020 – Ενημέρωση σχετικά με την εισαγωγή μαθητών τριών στα Πειραματικά και στα Πρότυπα Σχολεία για το σχολικό έτος 2020 – 2021

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

   Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,                                                                                      Σας κοινοποιούμε τις σχετικές εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ με θέμα τη διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών και των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020 – 2021.

ΕΞΕ – 50942 – 2020 – Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021

ΕΞΕ – 50943 – 2020 – Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020 – 2021

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,                                                                                        Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ90/01-05-2020, άρθρο 35) οι εγγραφές των μαθητών/τριών της Α΄ Τάξης Δημοτικού για το σχολικό έτος 2020 – 2021 θα πραγματοποιηθούν κατά το χρονικό διάστημα από τις 15/05/2020 έως και τις 30/05/2020. Περισσότερες λεπτομέρειες για τη διαδικασία και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα υπάρξουν σε νεότερη ανακοίνωση από το Ιστολόγιο του Σχολείου μας.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΩ WEBEX

    Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,                                                                             Σας γνωστοποιούμε το Πρόγραμμα της Σύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης μέσω WEBEX για την Εβδομάδα που ξεκινάει από αύριο Δευτέρα 04/05/2020 έως και την Παρασκευή 08/05/2020.

                                                ΔΕΥΤΕΡΑ   04/05/2020

                                               ΩΡΕΣ: 12:00 – 12:30      Β΄ ΤΑΞΗ

                                                                 12:45 – 13:15      Α΄ ΤΑΞΗ

                                                                     ΤΡΙΤΗ   Ο5/05/2020

                                              ΩΡΕΣ: 12:00 – 13:00      Ε΄ ΤΑΞΗ

                                                                13:15 –  14:00   ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

                                                                14:15 – 15:00      Δ΄ ΤΑΞΗ

                                                                   ΤΕΤΑΡΤΗ  06/05/2020

                                             ΩΡΕΣ: 12:00 – 13:15        Γ΄ ΤΑΞΗ

                                                                    ΠΕΜΠΤΗ  07/05/2020

                                              ΩΡΕΣ: 12:00 – 12:30       Α΄ ΤΑΞΗ

                                                               12:45 – 13:45     ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

                                                               14:00 – 14:45       Ε΄ ΤΑΞΗ

                                                              ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  08/05/2020

                                     ΩΡΕΣ: 12:00 – 12:45      Δ΄ ΤΑΞΗ

                                                                 13:00 – 13:30      Β΄ ΤΑΞΗ

                                                                                                 13:45 – 14:30       Ε΄ ΤΑΞΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ 5 – 10 ΛΕΠΤΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟ (LINK) ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΟΥΣ. ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΟΜΩΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ, ΣΤΙΣ 13:45 – 14:30 ΚΑΙ 5 – 10 ΛΕΠΤΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 13:45, ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟ (LINK) ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ  ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες, σας ενημερώνουμε ότι η συμμετοχή των μαθητών/τριών του Σχολείου μας στη Σύγχρονη και την Ασύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση είναι καθολική (100%). Για τον λόγο αυτόν θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για την υπομονή σας, τη συνεργασία σας αλλά και τις φιλότιμες προσπάθειες όλων σας, που έφεραν το πολυπόθητο αποτέλεσμα της καθολικής συμμετοχής των παιδιών σας στις ψηφιακές τάξεις eclass και στη διαδικτυακή πλατφόρμα webex.

  Βιώνουμε όλοι μας πρωτόγνωρες στιγμές με την πανδημία του κορωνοϊού, αλλά παρ’ όλες τις δυσκολίες, βοηθήσατε όλοι σας, με την εμπιστοσύνη που μας δείξατε, ώστε να  συμμετέχουν πλέον  όλα τα παιδιά σας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Γνωρίζουμε ότι πολλοί από εσάς υποστηρίζετε την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με ένα κινητό. Για τον λόγο αυτόν αναρτούμε καθημερινά όλες τις εργασίες και τις δραστηριότητες και στο Ιστολόγιο του Σχολείου μας. Όσοι, όμως, από εσάς διαθέτετε στο σπίτι σας Ηλεκτρονικό Υπολογιστή, τα παιδιά σας μπορούν να μπαίνουν στις ψηφιακές τάξεις eclass και να εργάζονται σ’ αυτές. Όσοι, πάλι, διαθέτετε μόνο κινητό, τα παιδιά μπορούν να χρησιμοποιούν το Ιστολόγιο του Σχολείου μας.

  Γνωρίζουμε όλοι μας ότι δεν είμαστε σε διακοπές και προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να βοηθήσουμε όλα τα παιδιά. Θα πρέπει, όμως, και εκείνα να μελετούν καθημερινά και να ολοκληρώνουν τις εργασίες τους, όπως θα έκαναν, αν το Σχολείο μας λειτουργούσε κανονικά. Και θα πρέπει –  κι εσείς κι εμείς – να τους το υπενθυμίζουμε για το δικό τους όφελος.

  Δεν ξεχνάμε, λοιπόν, να μπαίνουμε καθημερινά στις ψηφιακές τάξεις eclass, στο Ιστολόγιο του Σχολείου μας και να ενημερωνόμαστε για το Πρόγραμμα της Σύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας  webex. Επίσης, θα πρέπει να συνδεόμαστε εγκαίρως με τη διαδικτυακή πλατφόρμα webex, δηλαδή  5-10 λεπτά πριν την έναρξη του μαθήματος, για να μην χάνεται πολύτιμος χρόνος από το μάθημα. Το Πρόγραμμα της Σύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας  webex θα αναπροσαρμόζεται κάθε εβδομάδα, ανάλογα με τις ανάγκες σας, λόγω εργασίας, ώστε να είναι πάντα ο ένας γονέας στο σπίτι, για να μπορούν να συνδέονται και να συμμετέχουν καθημερινά όλα τα παιδιά του Σχολείου μας. Έτσι, κάθε Κυριακή απόγευμα, θα αναρτούμε το Πρόγραμμα της Σύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στις Ανακοινώσεις του Ιστολογίου μας.

  Είναι πλέον βέβαιο ότι τα δύσκολα τα έχουμε ξεπεράσει. Ας συνεχίσουμε, λοιπόν, όλοι μας – μικροί και μεγάλοι – με την ίδια θέληση, όρεξη και δύναμη και να είστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρουμε!

  Σας ευχαριστούμε και πάλι για την υπομονή σας, την εμπιστοσύνη σας, αλλά και την καθημερινή συνεργασία που έχουμε μεταξύ μας και ευχόμαστε σε όλες και σε όλους σας υγεία και δύναμη!!

                    Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΗΜΕΡΑ, ΚΥΡΙΑΚΗ 03/05/2020, ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ WEBEX ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ (ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 04/05/2020 ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 08/05/2020) ΣΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

         “Καλώς μας ήρθες,Μάη,χρυσομάη,                    με τ΄άνθη στολισμένος ήρθες πάλι!”      

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!! ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο