ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για το βάψιμο όλων των αιθουσών διδασκαλίας, του Γραφείου Διδασκόντων και του Γραφείου της Διεύθυνσης και για τον καθαρισμό τους, για το πλύσιμο και την τοποθέτηση των κουρτινών σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας και στο Γραφείο της Διεύθυνσης και για την αλλαγή των φίλτρων του νερού. Επίσης, εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας στην κ. Γεωργία Ζιά, Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, και στην κ. Δήμητρα Σπυροπούλου, γονέα μαθήτριας του Σχολείου μας, για τη βοήθειά τους στην τοποθέτηση των νέων θρανίων και των νέων καθισμάτων σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας του Σχολείου μας καθώς και στην απομάκρυνση των παλαιών θρανίων και καθισμάτων και στην τοποθέτησή τους στον εξωτερικό διάδρομο του παλαιού κτηρίου. Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον κ. Βασίλη Γιαννακούρο για την ευγενική του δωρεά 2 ψηφιακών θερμόμετρων μετώπου στο Σχολείο μας και στο Νηπιαγωγείο Γραμματικού.

Με τις πολύτιμες υπηρεσίες σας και τις δωρεές σας συμβάλλετε ουσιαστικά στη βελτίωση των συνθηκών της σχολικής ζωής!

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.

Aγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Η ασφαλής λειτουργία του Σχολείου μας είναι πρωτίστης σημασίας και αποτελεί ευθύνη όλων μας! Γι’ αυτό καθίσταται αναγκαίο να λάβουμε όλα τα μέτρα προφύλαξης και υγιεινής που λειτουργούν ως σύνολο.  Θα πρέπει, λοιπόν, καθημερινά να εφαρμόζονται τα παρακάτω:

  1. Τήρηση των αποστάσεων μεταξύ μαθητών και μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών, όσο είναι εφικτό.
  2. Συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών (πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών) για 20 δευτερόλεπτα.
  3. Σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης/πλενόμενης ή απλής χειρουργικής) τόσο από εκπαιδευτικούς όσο και από μαθητές με μέριμνα για τη σχετική εκπαίδευση.
  4. Καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα των χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες.
  5. Αποχή από το Σχολείο όσων εκδηλώνουν πυρετό, ακόμα και δέκατα, ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με COVID-19. Για τον λόγο αυτό δεν θα στείλετε σε καμία περίπτωση το παιδί σας το πρωί στο Σχολείο, αν νιώσει αδιαθεσία. Επιβάλλεται να το κρατήσετε στο σπίτι, μέχρι να βεβαιωθείτε ότι είναι καλά στην υγεία του. Σε περίπτωση που εμφανίσει πυρετό, πρέπει να παραμείνει στο σπίτι για όσες μέρες διαρκεί ο πυρετός και επιπλέον ακόμα ένα 24ωρο μετά την υποχώρησή του, χωρίς τη χρήση αντιπυρετικών.
  • Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 είναι πυρετός και βήχας. Άλλα συμπτώματα που μπορούν να εμφανιστούν είναι:
  • Δυσκολία στην αναπνοή
  • Μυαλγίες (μυϊκοί πόνοι)
  • Ρίγος
  • Πονοκέφαλος
  • Δυσκαταποσία (δυσκολεύεται να καταπιεί)
  • Ρινική καταρροή/συμφόρηση (συνάχι και μπούκωμα)
  • Κοιλιακός πόνος, διάρροια
  • Παιδιά, που τυχόν εμφανίσουν στο Σχολείο τα προαναφερόμενα συμπτώματα, αναμένουν σε χώρο όπου δε θα έρχονται σε επαφή με άλλα άτομα, μέχρι να τα παραλάβουν οι γονείς τους. Οι γονείς ή οι κηδεμόνες των ασθενών παιδιών θα πρέπει να ειδοποιούνται αμέσως, με σκοπό την απομάκρυνση αυτών από το σχολείο.
  • H σωστή χρήση της μάσκας έχει αποδειχθεί ότι είναι ασφαλής και μπορεί να προστατεύσει αποτελεσματικά από τη μετάδοση της λοίμωξης. Με την καθολική χρήση της μάσκας στο Σχολείο προστατεύονται όχι μόνο τα ίδια τα παιδιά  αλλά και οι ενήλικοι της οικογένειας και ιδιαίτερα τα άτομα αυξημένου κινδύνου, όπως οι ηλικιωμένοι και άτομα με υποκείμενα χρόνια νοσήματα. Για τον λόγο αυτό τα παιδιά πρέπει να ακολουθούν τις σωστές οδηγίες όταν φορούν ή βγάζουν τη μάσκα τους.  Πρέπει, λοιπόν, πάντα να θυμούνται ότι δεν βάζουμε ή βγάζουμε τη μάσκα με λερωμένα χέρια. Καθαρίζουμε πάντα με  λίγο αντισηπτικό τα χέρια μας πριν και μετά τη χρήση της. Πάντοτε την πιάνουμε από τα λαστιχάκια, αν θέλουμε να τη βάλουμε ή να τη βγάλουμε. Όταν τη βγάζουμε, πρέπει να την τοποθετήσουμε προσεκτικά και όχι με βιαστικές κινήσεις στο σακουλάκι της, το ίδιο κάνουμε κι όταν θέλουμε να τη βάλουμε. Έχουμε πάντα στην τσάντα μας το λιγότερο 2 μάσκες και την καθεμιά στο δικό της σακουλάκι.  Θα πρέπει, λοιπόν, τόσο εμείς στο Σχολείο όσο και εσείς στο σπίτι να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά στη σωστή και ασφαλή χρήση της μάσκας.

 

  • Οδηγίες ατομικής υγιεινής, καθαρισμού και απολύμανσης 
  • Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης από τον COVID-19.
  • Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων. Το κάθε παιδί θα πρέπει να χρησιμοποιεί μόνο τα δικά του αντικείμενα. Καλό θα είναι κάθε παιδί να έχει τον δικό του μαρκαδόρο πίνακα.
  • Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο, απόρριψη του χρησιμοποιημένου χαρτομάντιλου στους κάδους απορριμμάτων και επιμελές πλύσιμο των χεριών.
  • Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα. Το κάθε παιδί πρέπει να έχει το δικό του σκεύος για το πρωινό του ή το φαγητό του και το δικό του μπουκαλάκι ή παγουρίνο για το νερό του. Πάνω σε κάθε σκεύος ή παγουρίνο πρέπει να αναγράφεται το όνομα του παιδιού.
  • Τακτικό και επιμελές πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό για 20 δευτερόλεπτα. Ακολουθεί προσεκτικό στέγνωμα των χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης, οι οποίες θα απορρίπτονται στους κάδους απορριμμάτων.
  • Συστηματικός και επαρκής αερισμός όλων των χώρων κυρίως στα διαλείμματα.
  • Συχνός καθαρισμός των λείων επιφανειών που χρησιμοποιούνται συχνά με κοινά καθαριστικά ή διάλυμα οικιακής χλωρίνης ή αλκοολούχο αντισηπτικό.

 

Σας ενημερώνουμε και για τα παρακάτω, τα οποία πρέπει να γνωρίζετε:

  • Κατά την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών/τριών στη σχολική μονάδα, θα λαμβάνονται καθημερινά τα κατάλληλα μέτρα για την αποφυγή συνωστισμού, ώστε να τηρούνται αποστάσεις μεταξύ των μαθητών/τριών. Για τον σκοπό αυτό, δεν θα πραγματοποιείται η συγκέντρωση μαθητών/τριών στον προαύλιο χώρο πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία θα πραγματοποιείται εντός των αιθουσών.
  • Τα διαλείμματα δεν θα είναι τα ίδια για όλες τις τάξεις, ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός των μαθητών/τριών στο προαύλιο και να διασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων μεταξύ τους σε κάθε χώρο του Σχολείου. Ως εκ τούτου, τα διαλείμματα θα είναι διαφορετικά για τους μαθητές/τριες των τάξεων και η έξοδός τους στο προαύλιο θα είναι σταδιακή και με σειρά, τηρώντας τις απαιτούμενες αποστάσεις. Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, θα υπάρχουν διαφορετικοί χώροι για τους μαθητές/τριες κάθε τάξης στο προαύλιο και οι αίθουσες θα αερίζονται.
  • Σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας θα υπάρχουν αντισηπτικά, ενώ προβλέπεται καθαρισμός και απολύμανση των επιφανειών (θρανία, καθίσματα, έδρες, πόμολα) σε κάθε αίθουσα 2 φορές την ημέρα, καθαρισμός τουαλετών μετά από κάθε διάλειμμα και σφουγγάρισμα αιθουσών καθημερινά μετά την αποχώρηση των μαθητών/τριών από το Σχολείο.
  • Κατά την ώρα διδασκαλίας, οι αίθουσες θα αερίζονται.
  • Η χρήση μάσκας από μαθητές, εκπαιδευτικούς και λοιπό προσωπικό στους εσωτερικούς χώρους και διαδρόμους του Σχολείου είναι υποχρεωτική.
  • Η χρήση μάσκας στους μαθητές και στις μαθήτριες που θα μετακινούνται με το ταξί είναι υποχρεωτική, καθώς και στους/στις οδηγούς.

 

  • Επειδή πλέον όλα τα παιδιά θα πρέπει να έχουν το τάπερ με το πρωινό τους, το μπουκαλάκι τους ή το παγουρίνο τους με το νερό τους και τις μάσκες με τα σακουλάκια τους, καλό θα είναι να τα βάζουν όλα αυτά σε ένα τσαντάκι διαλείμματος. Όπως καταλαβαίνετε δεν είναι εύκολο να κρατάνε όλα τα παραπάνω στα χέρια τους, την ώρα που βγαίνουν διάλειμμα.

  Τέλος, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι:

  1. Δικαιολογείται η απουσία μαθητών στις παρακάτω περιπτώσεις:
  • Εάν νοσεί ο μαθητής από τον κορωνοϊό ή κάποιος που κατοικεί στο σπίτι του.
  • Εάν ο μαθητής ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου.

Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

  1. Οι κατηγορίες των μαθητών που εξαιρούνται από την υποχρεωτική χρήση μάσκας είναι οι εξής:
  • Παιδιά με γνωσιακή, αναπτυξιακή, ψυχική διαταραχή ή διαταραχή συμπεριφοράς.
  • Παιδιά με σοβαρό νευρολογικό ή μυϊκό ή άλλο νόσημα που τα εμποδίζει να χειριστούν τη μάσκα τους.

Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

 

  Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες, οι συνθήκες λειτουργίας όλων των Σχολείων πλέον είναι πολύ ιδιαίτερες και οφείλουμε όλοι μας να τις σεβαστούμε και να τις εφαρμόζουμε καθημερινά για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας. Οτιδήποτε χρειαστείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε καθημερινά το Ιστολόγιό μας για να ενημερώνεστε έγκαιρα και άμεσα.

Σας ευχαριστούμε πολύ για την υπομονή σας και για τη συνεργασία σας!

  Από τη Δ/νση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ

  Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

  Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020  όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες θα προσέλθουν στο Σχολείο στις 08:15 π.μ. με την τσάντα τους (για να βάλουν τα νέα βιβλία) και με την κασετίνα τους (όπου θα έχουν μολύβια, γόμα, ξύστρα, μαρκαδόρους ή ξυλομπογιές). Κατά την ώρα της προσέλευσής τους, όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες θα φορούν μάσκα, όπου στην τσάντα τους θα έχουν σακουλίτσα για να την τοποθετήσουν σ’ αυτήν, όταν τη βγάλουν στο διάλειμμα. Καλό θα είναι να έχουν και άλλη μία μάσκα σε άλλη σακουλίτσα καθώς και ένα μικρό αντισηπτικό στην τσάντα τους. Επίσης, στην τσάντα τους θα έχουν το πρωινό τους σε τάπερ ή σακουλίτσα και ένα μπουκαλάκι νερό.

  Κατά την προσέλευσή τους, οι μαθητές/τριες θα περάσουν στις αίθουσες διδασκαλίας φορώντας τη μάσκα τους όπου θα τους/τις υποδέχονται οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας. Οι μαθητές της Α΄ Τάξης με τη συνοδεία της δασκάλας τους θα περάσουν στην 1η Αίθουσα Προκάτ στο κάτω προαύλιο, οι μαθητές της Β΄ Τάξης θα περάσουν στη 2η Αίθουσα Προκάτ στο κάτω προαύλιο, οι μαθητές της Γ΄ Τάξης θα περάσουν στην Αίθουσα του νέου κτηρίου δίπλα στο Γραφείο των Δασκάλων (δηλαδή όπου ήταν και την περσινή σχολική χρονιά), οι μαθητές της Δ΄ Τάξης θα περάσουν στην 1η Αίθουσα του παλαιού κτηρίου (δηλαδή όπου ήταν και την περσινή σχολική χρονιά), οι μαθητές της Ε΄ Τάξης θα περάσουν στην 3η  Αίθουσα του παλαιού κτηρίου (δηλαδή όπου ήταν και την περσινή σχολική χρονιά) και οι μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης θα περάσουν στη 2η  Αίθουσα του παλαιού κτηρίου (δηλαδή όπου ήταν και τον Ιούνιο 2020).

  Για την αποφυγή του συγχρωτισμού, καλό θα είναι στις 08:00 να προσέλθουν οι μαθητές/τριες της Ε΄& της ΣΤ΄ Τάξης, στις 08:05 να προσέλθουν οι μαθητές/τριες της Γ΄& της Δ΄ Τάξης και στις 08:10 να προσέλθουν οι μαθητές/τριες της Α΄& της Β΄ Τάξης.

  Ο Αγιασμός θα γίνει στις 11:00 π.μ. και στις 11:30 π.μ. οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αποχωρήσουν από το Σχολείο. Κανένας γονέας δεν επιτρέπεται να εισέλθει στον χώρο του Σχολείου  παρά μόνο ο ένας από τους δύο γονείς των μαθητών της Α΄ τάξης φορώντας μάσκα. Τη Δευτέρα το πρωί το ταξί θα πραγματοποιήσει κανονικά τα δρομολόγια και κατά την προσέλευση και κατά την αποχώρηση των μαθητών  που μετακινούνται με ταξί, οι οποίοι θα φορούν μάσκα.

        ΠΡΟΣΟΧΗ: Όποιος μαθητής ή μαθήτρια δεν φοράει μάσκα,                 δεν μπορεί να εισέλθει στους χώρους του  Σχολείου.

  Αγαπητοί γονείς, θα υπάρξουν και άλλες λεπτομερείς οδηγίες και ανακοινώσεις στο Ιστολόγιο του Σχολείου μας, που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας της σχολικής μας μονάδας. Γι’ αυτό, θα πρέπει να το επισκέπτεστε καθημερινά για να ενημερώνεστε.

Καλή κι Ευλογημένη Σχολική Χρονιά σε όλους μας με υγεία, δύναμη και αισιοδοξία!!

Από τη Δ/νση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

                     Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες και αγαπημένα μας παιδιά,                                       Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Σχολείου                                         σας ευχόμαστε Καλή και Δημιουργική Σχολική Χρονιά                       με υγεία, δύναμη, χαμόγελα και γνώση!!

Η Έναρξη της Νέας Σχολικής Χρονιάς 2020 – 2021 θα γίνει τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020. Το Σχολείο μας θα λειτουργήσει με όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες και με αυξημένα μέτρα πρόληψης και προφύλαξης. Η χρήση μάσκας θα είναι υποχρεωτική στους εσωτερικούς χώρους του Σχολείου σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Επίσης, η χρήση μάσκας θα είναι υποχρεωτική και στους μαθητές που μετακινούνται με το ταξί. Στο Σχολείο θα υπάρχουν αντισηπτικά και θα γίνεται σχολαστικός καθαρισμός με μέριμνα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Τα διαλείμματα θα είναι διαφορετικά, με στόχο τον περιορισμό του συγχρωτισμού μεταξύ των μαθητικών ομάδων. 

Τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση στο Ιστολόγιο του Σχολείου μας με όλες τις οδηγίες σύμφωνα με τον Ε.Ο.Δ.Υ. και το Υ.ΠΑΙ.Θ. και με κάθε λεπτομέρεια για την ασφαλή λειτουργία της Σχολικής μας Μονάδας. Επειδή και η φετινή Σχολική Χρονιά θα είναι για όλους μας ιδιαίτερη, ας οπλιστούμε με δύναμη, πολλή όρεξη και καλή διάθεση, για να διασφαλιστεί η υγεία όλων μας!! 

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

                    Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες και αγαπημένα μας παιδιά,                                      Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Σχολείου                             σας ευχόμαστε να έχετε ένα Όμορφο, Ξένοιαστο και Γλυκό Καλοκαίρι!!            Καλή μας  αντάμωση τον Σεπτέμβρη με υγεία, χαρούμενη διάθεση, πολλή               όρεξη και δύναμη να ξεκινήσουμε και πάλι όλοι μαζί τη νέα μας σχολική χρονιά!!

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ ΠΡΟΟΔΟΥ Γ΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ, ΤΙΤΛΩΝ ΠΡΟΟΔΟΥ & ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

     Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

   Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 25/06/2020 θα παραδοθούν οι Έλεγχοι Προόδου Γ΄ Τριμήνου  &  οι  Τίτλοι Προόδου σε κλειστό και σφραγισμένο φάκελο στις τσάντες των μαθητών/τριών που φοιτούν στις Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ και  Ε΄  τάξεις του Σχολείου μας. Την Παρασκευή 26/06/2020 δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα.

Οι Έλεγχοι Προόδου Γ΄ Τριμήνου  &  οι  Τίτλοι Σπουδών για τους μαθητές/τριες της   ΣΤ΄ τάξης  θα  παραδοθούν  την  Παρασκευή 26/06/2020  σε  κλειστό  και σφραγισμένο φάκελο  στην Τελετή Αποφοίτησης των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης, στις  20:00 το απόγευμα, που θα πραγματοποιηθεί  στην αυλή  του  Σχολείου. Στην Τελετή Αποφοίτησης θα είναι παρόντες μόνο οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης και οι γονείς & κηδεμόνες τους, όπου θα κάθονται σε καθίσματα με απόσταση 1,5 μ. το ένα από το άλλο.

Οι γονείς & κηδεμόνες των μαθητών/τριών που δεν έρχονται  το  διάστημα  αυτό  στο Σχολείο, λόγω έκτακτων μέτρων Covid-19 και όσων μαθητών/τριών απουσιάσουν από το Σχολείο την Πέμπτη 25/06/2020,  θα παραλάβουν  τον  φάκελο την Παρασκευή 26/06/2020 με το ακόλουθο Πρόγραμμα, για την αποφυγή συγχρωτισμού:

08:30 – 09:00  Α΄ ΤΑΞΗ

09:00 – 09:30  Β΄ ΤΑΞΗ

09:30 – 10:00   Γ΄ ΤΑΞΗ

10:00 – 10:30   Δ΄ ΤΑΞΗ

10:30 – 11:00    Ε΄ ΤΑΞΗ

  Όσοι γονείς, και πάλι, δυσκολεύονται  να  παρευρεθούν  στο Σχολείο  τις συγκεκριμένες ώρες, μπορούν να παραλάβουν τον φάκελο από τη Διεύθυνση του Σχολείου κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού κάποια άλλη ώρα που μπορούν.

  Ενημέρωση για την επίδοση των μαθητών/τριών από τους Εκπαιδευτικούς, για όσους γονείς  το  επιθυμούν, θα γίνεται μόνο τηλεφωνικά στο διάστημα από τις 26/06/2020 έως και τις 30/06/2020 από τις 09:00 έως τις 12:00.

 Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ  ΠΡΟΟΔΟΥ  Β΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

     Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 11/06/2020 και την Παρασκευή 12/06/2020 θα παραδοθούν οι Έλεγχοι Προόδου Β΄  Τριμήνου  σε κλειστό και σφραγισμένο φάκελο στις τσάντες των μαθητών/τριών που φοιτούν στις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και  ΣΤ΄ τάξεις του Σχολείου μας, σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. Φ.7/ΦΜ/35640/Δ1/10-03-2020 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ.

Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 11/06/2020 θα παραδοθούν οι Έλεγχοι Προόδου Β΄ Τριμήνου  στις τσάντες των μαθητών/τριών του 1ου  Υποτμήματος  της  ΣΤ΄ τάξης  και την  Παρασκευή 12/06/2020 θα παραδοθούν οι Έλεγχοι Προόδου Β΄  Τριμήνου  στις τσάντες όλων των υπόλοιπων μαθητών/τριών που φοιτούν στις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και  ΣΤ΄(2ου Υποτμήματος) τάξεις του Σχολείου μας.

  Οι γονείς των μαθητών/τριών που δεν έρχονται το διάστημα αυτό στο Σχολείο, μπορούν να παραλάβουν τον φάκελο από τη Δ/νση του Σχολείου, μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού, λόγω έκτακτων μέτρων Covid-19.

Από τη Δ/νση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

 

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ  ΤΗΣ Α΄ ΦΑΣΗΣ ΤΟΥ 8ου  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΦΥΣΙΚΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές/τριες που πέρασαν την Α΄ Φάση του 8ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικών Δημοτικού, στον οποίο συμμετείχε το Σχολείο μας είναι οι εξής:

Ε΄ τάξη: Πανουργιάς Γεώργιος, Τσούλου Αιμιλία

ΣΤ΄ τάξη: Χρυσίνας Κωνσταντίνος, Νταρλαγιάννη Νεκταρία

Συγχαρητήρια στα παιδιά που διακρίθηκαν αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα παιδιά που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό!!

                                                                            Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ  ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!

Αγαπημένα μας παιδιά, σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για την άριστη συμπεριφορά όλων σας και για την υποδειγματική σας στάση στα νέα δεδομένα της επαναλειτουργίας του Σχολείου μας!!! Παρόλα τα πρωτόγνωρα και αυστηρά μέτρα που οφείλουμε όλοι μας να εφαρμόσουμε για την ασφαλή παραμονή μας στο Σχολείο, τα τηρείτε όλες και όλοι σας  τόσο στις αίθουσες διδασκαλίας όσο και στον προαύλιο χώρο του Σχολείου μας, χωρίς να λείπουν τα χαμόγελα και η όρεξη για δουλειά. Επίσης, σας αξίζει και ένα μεγάλο «μπράβο!!» για όλες τις εργασίες που κάνατε στο σπίτι όλο αυτό το χρονικό διάστημα που σας αναρτούσαμε στις ψηφιακές σας τάξεις  eclass και στο Ιστολόγιο του Σχολείου μας!! Η παρουσία σας στο Σχολείο, μας δίνει δύναμη να προχωρήσουμε μαζί σας!!

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων και τη Διευθύντρια του Σχολείου Θερμά Συγχαρητήρια σε όλες και σε όλους σας!!

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΟΓΩ COVID 19

   Aγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,                                                                                                            Όσοι από εσάς δεν στέλνετε το/τα  παιδί/παιδιά σας στο Σχολείο, επειδή υπάρχει στην οικογένεια ευπαθές άτομο που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου ή που νοσεί, παρακαλείσθε να συμπληρώσετε την  ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΟΓΩ COVID 19   και να μας την αποστείλετε στο mail του Σχολείου, που είναι: mail@dim-gramm.att.sch.gr

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο