KALOKAIRI 2026

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες και αγαπημένα μας παιδιά, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Σχολείου σάς ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι και χαρούμενες διακοπές γεμάτες υγεία, ξεκούραση, όμορφες στιγμές και πολλά χαμόγελα!!  Με το καλό ν’ ανταμώσουμε και πάλι όλοι μαζί τον Σεπτέμβρη για να υποδεχτούμε τη νέα σχολική χρονιά με αισιοδοξία, δύναμη και χαρούμενη διάθεση!!

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.