Στη φετινή γιορτή Πολιτισμού που πραγματοποιήθηκε στο Κλειστό Γυμναστήριο << Δύο Αοράκια>> την Πέμπτη 21 Μαΐου με θέμα << Όπου η μνήμη χορεύει και τραγουδά>>, πήραν μέρος μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας από τις τάξεις Ε και Στ. Την εκδήλωση παρακολούθησαν ο Περιφερειάρχης Κρήτης, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, η Αντιπεριφερειάρχης…Συνέχεια ανάγνωσης Γιορτή Πολιτισμού 2026