Το σχολείο μας συμμετείχε με χαρά στους σχολικούς αγώνες ενόργανης γυμναστικής που πραγματοποιήθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο Λίντο την Πέμπτη 19 Μαρτίου. Αγώνες που προάγουν το πνεύμα της ευγενούς άμιλλας και της συλλογικής προσπάθειας. Στους αγώνες αυτούς εκπροσώπησε επάξια το σχολείο μας μαθήτρια της Δ΄τάξης η οποία με την παρουσία και την προσπάθειά της, μας έκανε…Συνέχεια ανάγνωσης Σχολικοί Αγώνες Ενόργανης Γυμναστικής