Η Α΄ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Την Τρίτη, 18/3/2025 οι μαθητές/τριες της Πρώτης Τάξης του σχολείου μας με τη συνοδεία των δασκάλων τους, της Κας Δέσποινας, του Κου Μιχάλη, της Κας Λίνας και της Κας Σπυριδούλας επισκέφτηκαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας που αποτελεί στολίδι για την πόλη μας προκειμένου να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Ο λύκος των παραμυθιών και ο λύκος…Συνέχεια ανάγνωσης Η Α΄ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση