ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ «ΑΡΟΛΙΘΟΣ»

    Την Πέμπτη 13/02/2025 οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν επίσκεψη στο παραδοσιακό χωριό – μουσείο «Αρόλιθος». Συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Ψωμί και ελιά».     Όταν φτάσαμε, μας υποδέχθηκαν οι υπεύθυνοι. Τα παιδιά μέσα από τα πλακόστρωτα δρομάκια κατευθύνθηκαν σε μια μεγάλη αίθουσα, όπου οι κυρίες του χωριού είχαν κάνει τις απαραίτητες…Συνέχεια ανάγνωσης ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ «ΑΡΟΛΙΘΟΣ»

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση