Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Γουβών, ευχαριστούν θερμά για την πολύτιμη βοήθειά τους στο βάψιμο των αιθουσών, στον καθαρισμό του χώρου, στη βελτίωση του σχολικού κήπου και στην προσφορά υλικών : Τον Σύλλογο γονέων του σχολείου μας, με πρωτεργάτες την Πρόεδρο κυρία Έμιλυ, τις κυρίες Ειρήνη, Κατερίνα, Άρια, Ελένη και κύριο Γιάννη.…Συνέχεια ανάγνωσης Ευχαριστήριο