Ευχαριστήριο

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Γουβών, ευχαριστούν θερμά για την πολύτιμη βοήθειά τους  στο βάψιμο των αιθουσών, στον καθαρισμό του χώρου, στη βελτίωση του  σχολικού κήπου και  στην προσφορά υλικών : Τον Σύλλογο γονέων του σχολείου μας, με πρωτεργάτες την Πρόεδρο κυρία  Έμιλυ, τις κυρίες Ειρήνη, Κατερίνα, Άρια, Ελένη και  κύριο Γιάννη.…Συνέχεια ανάγνωσης Ευχαριστήριο

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση