ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Ε’ ΣΤ΄& Β΄ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ “ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΓΙΩΝ” ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Κ.ΠΑΝΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΗΝ ΚΑ.ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΦΑΣΟΥΛΑ ΕΤΟΙΜΑΣΑΝ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΛΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΥΚΙΣΜΑ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ “ΤΟ ΠΕΡΓΑΜΟΝΤΟ”.
Η ΔΡΑΣΗ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ 14/2/2025











