Στο πλαίσιο υλοποίησης θεματικών για το “Ευ ζην”, του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές/-τριες των Α’-Γ’ και Δ’ Τάξεων συνειδητοποίησαν την αξία της υγιεινής...
Read More >>Η δική μας σειρά βιβλίων…
Με το κλείσιμο της σχολική χρονιάς, ολοκληρώνεται και η “έκδοση” της σειράς βιβλίων από τους μαθητές/-τριες της Α’ Δημοτικού. Κάθε εβδομάδα, από την άνοιξη και...
Read More >>