Βραβεύουμε και επαινούμε τους μαθητές μας για τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους, ενθαρρύνοντάς τους να διατηρήσουν αυτή τη μοναδικότητα που έχουν και να κάνουν τα επόμενά τους βήματα!!
Αποχαιρετάμε τα «μεγάλα» παιδιά του σχολείου μας, που ανοίγουν τα φτερά τους για νέες, ακόμη καλύτερες εμπειρίες! Είμαστε περήφανοι για όλη τους την προσπάθεια και τον ζήλο που έδειξαν τη φετινή χρονιά!
Καλή πρόοδο σε μικρούς και μεγάλους!!











