Οι μαθητές της Β’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης δημιούργησαν για μία ακόμη φορά, πιάνοντας τον πηλό στα χέρια τους! Σχεδίασαν, έφτιαξαν το καλούπι, ζωγράφισαν, πρόσθεσαν λεπτομέρειες και τέλος συναρμολόγησαν! Τα καλοκαιρινά κινούμενα πήλινα διακοσμητικά τους έγιναν εντυπωσιακά διακοσμητικά!
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Βαγγελιά Κάτια, Φεγγούλη Ανθή



