Η γιορτή της 25ης Μαρτίου
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές μας παρουσίασαν το θεατρικό: “Ο όρκος των Αγωνιστών” .Συμμετείχαν όλα τα παιδιά! Χορέψαμε πατριωτικούς χορούς και τραγουδήσαμε! ”Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή… παρά σαράντα χρόνια
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές μας παρουσίασαν το θεατρικό: “Ο όρκος των Αγωνιστών” .Συμμετείχαν όλα τα παιδιά! Χορέψαμε πατριωτικούς χορούς και τραγουδήσαμε! ”Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή… παρά σαράντα χρόνια
Οι μικροί μας μαθητές οπλισμένοι με χαρούμενη διάθεση και υπομονή, θέλησαν να αλλάξουν τους χώρους του σχολείου μας δίνοντάς τους ανοιξιάτικη νότα. Πήραν ψαλίδια, χαρτόνια ,πινέλα και μπογιές και ρίχτηκαν στη δουλειά. Η έμπνευση δεν άργησε να έρθει και ακολουθώντας τις οδηγίες των εκπαιδευτικών δούλεψαν ατομικά και ομαδικά , ολοκληρώνοντας τις εργασίες τους. Το αποτέλεσμα ήταν…
“…Τραγούδι λέω δυνατά ν’ ακούσουν όλα τα παιδιά ν’ ακούσει η πολιτεία κι απ’ το τραγούδι μου αυτό παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία. Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής να τραγουδάς κι εσύ απ’ την πλατεία να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις…”(Ο παλιάτσος, τραγούδι) Ντυθήκαμε, Χορέψαμε,…