Η Στ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Γιαννάδων πραγματοποίησε μια έρευνα σχετικά με τα ατυχήματα που συμβαίνουν στον χώρο του σχολείου. Την ιδέα την πήραμε από το μάθημα της Γλώσσας που είχε μια ανάλογη έρευνα για τα ατυχήματα των παιδιών στο σπίτι. Δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο που μοιράσαμε σε 68 μαθητές και αποτελούνταν από τέσσερις ερωτήσεις. Χωρίσαμε τη μελέτη τους και την καταγραφή των ευρημάτων τους σε 3 κατηγορίες: πρώτα για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης, έπειτα για τους μαθητές των τάξεων Γ΄ και Δ΄ και στο τέλος για τους μαθητές των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄. Τα αποτελέσματα της έρευνας τα μετατρέψαμε με τη βοήθεια του δασκάλου μας σε ποσοστά και τα παρουσιάσαμε σε γραφήματα πίτας.
Στην πρώτη ερώτηση, σχετικά με το αν έχουν τραυματιστεί ποτέ στο σχολείο, όλοι σχεδόν οι μαθητές απάντησαν θετικά. Ειδικά οι μαθητές των τάξεων Α΄ και Β΄ απάντησαν ναι με ποσοστό 100%.
Έπειτα ρωτήσαμε τα παιδιά σε ποιο σημείο του σχολείου έχουν τραυματιστεί. Τα περισσότερα παιδιά σε όλες τις τάξεις με ποσοστό περίπου 75% μας απάντησαν ότι έχουν τραυματιστεί πιο πολύ στην αυλή και όχι τόσο σε σκάλες, μέσα στην τάξη ή αλλού.
Όταν ρωτήσαμε τους μαθητές για ποιο λόγο πιστεύουν ότι γίνονται ατυχήματα στον χώρο του σχολείου, μας έδωσαν διάφορες εξηγήσεις. Κάποια παιδιά είπαν ότι τρέχουν στην αυλή με μεγάλη ταχύτητα, κάποια ότι σπρώχνονται πάνω στο παιχνίδι ή κατά τη διάρκεια ενός τσακωμού και μερικά επειδή είναι απλά απρόσεκτα.
Στην τελευταία ερώτηση που αφορούσε τα αποτελέσματα των τραυματισμών, για πάνω από τους μισούς μαθητές δεν ήταν κάτι ανησυχητικό και δεν χρειάστηκε κάποια φροντίδα. Για αρκετούς, χρειάστηκε η φροντίδα του χτυπήματος από τους εκπαιδευτικούς με οξυζενέ, ιώδιο ή επίδεσμο. Σπάνια κάποιο παιδί βρέθηκε να καταλήγει σε νοσοκομείο.